توسط پلیس گیلان

متلاشی شدن باند سرقت قاپ زنی مشتریان بانک‎‌های رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از متلاشی شدن باند قاپ زنی مقابل بانک های شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت به روش قاپ زنی در اطراف بانک های شهر شت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با اقدامات پلیسی به هویت مردی ۳۰ ساله اهل و ساکن رشت پی بردند، افزود: این متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با تاکید براینکه این سارقان با شناسایی افرادی که از بانک وجه نقد دریافت می کردند، پول آن ها را پس از خروج از بانک سرقت می کردند، ادامه داد: متهم پس از دستگیری به همدستی با فردی ۲۹ ساله اعتراف کرد که وی نیز در عملیاتی پلیسی ذستگیر شد.

این مقام انتظامی استان گیلان با بیان اینکه طراح سرقت های بانک که مردی ۲۹ ساله بود پس از اطلاع از دستگیری همدستان اش از شهر خارج شده بود، خاطرنشان کرد: این سارق نیز با اقددامات پلیسی پس از ۱۰ روز در طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ فلاح کریمی با تصریح براینکه این متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

Share