فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلی خبر داد؛

سارقان طلاجات در دام پلیس بندرانزلی | کشف ۳۰۰ گرم طلا و دستگیری سه نفر

فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند ۳ نفره سارقان طلاجات از منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۰۰ گرم طلا سرقتی از این افراد کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه شهروندان باید اموال زینتی خود را در محل امن نگهداری کرده و هشدارهای پیشگیرانه از سرقت پلیس را جدی بگیرند اظهار داشت: تمان تلاش مجموعه انتظامی برای تامین نظم و امنیت و جلوگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در خیابان شهید بهشتی به حرکات ۳ سرنشین یک دستگاه خودرو تیبا در حال تردد مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند افزود: راننده این خودرو بدون توجه به اخطار پلیس متواری و یک بسته را به بیرون پرتاب کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اعلام اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته، خودرو این افراد متوقف و هر ۳ نفر دستگیر شدند تصریح کرد: در بررسی از بسته کشف شده، ۳۰۰ گرم طلا سرقتی کشف و متهمان به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان غیربومی به ۵ فقره سرقت طلاجات از منازل و یک فقره سرقت پلاک خودرو خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۲۵، ۲۷ و ۳۰ ساله سابقه‌دار با تکیمل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و گفت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

Share