رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری سارق کابل برق هوایی در رشت | متهم ۴۱ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق کابل برق هوایی با ۶ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق کابل برق هوایی با ۶ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی اظهار داشت: همکاری مردم با پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت و توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی قطعا می‌تواند در پیشگیری از بسیاری از سرقت‌ها مؤثر باشد.

وی به وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق هوایی با شیوه و شگرد مشابه در نقاط مختلف شهر رشت اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه‌های جرم نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بیان داشت: پس از پیگیری سرنخ‌های به دست آمده و تحقیقات میدانی، چهره و مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و مشخص شد این فرد با استفاده از تاریکی هوا اقدام به سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: متهم ۴۱ ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق هوایی به صورت شبانه در شهرستان رشت اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی در پایان با اعلام اینکه سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share