آیا به پروازهای ارزان به مشهد نیاز دارید؟

سفر به مشهد با خرید بلیط لحظه آخری

در مشهد کاوش کنید تا بهترین هتل‌ها، قیمت‌های گردشگری تعطیلات و موارد دیگر را پیدا کنید! هزینه‌ها بسته به مبدا / مقصد، طول سفر، تاریخ اقامت و تأمین کنندگان سفر در مشهد متفاوت خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی دو فرودگاه در شهر تهران هستند که در درجه اول پروازهای داخلی قرار دارند. بنابراین، پرواز تهران به مشهد، از مهرآباد انجام می‌شود. به راحتی می‌توانید با مترو به مهرآباد بروید و در ایستگاه کلاهدوز / ارم سبز پیاده شوید.

 معمولاً پروازهای تهران به مشهد توسط شرکت‌های زیر انجام می شود:

 تابان ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ساها، هواپیمایی کاسپین، ایران ایر، هوای قشم، هوای معراج، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی .ATA

سه پرواز کلاس تجاری در پروازهای سیستمی وجود دارد: کلاس‌های درجه یک، کلاس اکونومی و پروازهای چارتر، که معمولاً برای این مسیر در کلاس اکونومی هستند.

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

 خوشبختانه پروازهای هوایی از تهران به مشهد نوع بسیار خوبی از کلاس‌های پرواز دارند. یکی از بهترین گزینه‌های پرواز با برنامه زمانی مناسب‌تر برای آنها، بلیط‌های چارتری تهران به مشهد است. هواپیمای چارت معمولاً تهران به مشهد پرواز می‌کند، بسته به مسیر هوایی، حدود دو ساعت طول می‌کشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد بسته به شرکت هواپیمایی و روز پرواز متفاوت است. اما قیمت آن بین ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال و ۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. لوازم مجاز برای هر مسافر ۲۰ کیلوگرم است.

مشهد به تهران

پرواز تهران به مشهد، با فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد. فرودگاه شهید هاشمی نژاد در فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهر مشهد فاصله دارد و می‌توانید طی مدت زمان ۱۵ دقیقه با ماشین برسید.

سفر به مشهد با مناسب‌ترین قیمت

پروازهای مشهد و فرودگاه بین المللی مشهد

هنگام جستجوی بلیط هواپیما به مشهد، با پروازهای ارزان قیمت مختلف به مشهد، سهولت و راحتی استفاده از علی بابا را نمی‌توان از دست داد. با هواپیمایی‌های مختلف داخلی ایران، پرواز به مشهد را رزرو کنید. دریابید که چرا این شهر در بین زائران بسیار محبوب است. مشهد دومین شهر بزرگ ایران است و مقدس‌ترین آنها زمانی توقف‌گاه برای تجار در مسیر ترکمنستان بود. با خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید به سفر خود از تهران به مشهد بپردازید.

امروز مشهد بازدید کنندگان را به سمت حرم جلب می‌کند. این مجموعه حرم، مهمترین مکان در کشور و بزرگترین مسجد جهان است. از نظر موقعیت اشتغال و از نظر ظرفیت رتبه دوم را دارد.

سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر برای احترام به امام هشتم امام رضا(ع) به مشهد می‌آیند. در خلال بهار برای خنک‌ترین هوا به مشهد پرواز کنید و گشت و گذار را به خراسان بکشید. سپس وقت خود را صرف کاوش در صحن حرم کنید. گشتن در بازارهای این شهر برای خرید سوغات، زعفران، نقره و انگشتر از بهترین فعالیت‌های شما می‌تواند باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد را هم اکنون تهیه کرده و پرواز کنید.

تنها یک فرودگاه بین المللی به عنوان فرودگاه شهید هاشمی نژاد (MHD) در مشهد وجود دارد. این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ ایران با بیش از ۹ میلیون مسافر در طول یک سال است. فرودگاه بین المللی مشهد به ۵۷ مقصد وصل شده است. فرودگاه مشهد پروازهای مکرر به ۳۰ شهر در ایران و ۲۷ مقصد در آسیای مرکزی، خاورمیانه، شرق آسیا و اروپا دارد. در ایران بیشترین پروازها به مشهد از تهران، اصفهان، شیراز، جزیره کیش و تبریز است.

مشهد با وجود صدها نقطه عزیمت و گزینه‌های پرواز از شهرهای برتر ایران است و علی بابا بهترین پرواز ارزان به مشهد را به شما ارائه می‌دهد. بنابراین با اطمینان از اینکه بهترین ارائه دهنده مسافر آنلاین در ایران را دارید، به دنبال هواپیمایی مشهد باشید. با خرید بلیط هواپیما از علی بابا سفر خود را آغاز کنید.

آیا به پروازهای ارزان به مشهد نیاز دارید؟

در مشهد کاوش کنید تا بهترین هتل‌ها، قیمت‌های گردشگری تعطیلات و موارد دیگر را پیدا کنید! هزینه‌ها بسته به مبدا / مقصد، طول سفر، تاریخ اقامت و تأمین کنندگان سفر در مشهد متفاوت خواهد بود.

هتل‌های پیشنهادی در مشهد: هتل قصر، هتل آپارتمان بشری، هتل پارس مشهد، هتل هما مشهد، هتل رویال درویشی و هتل طوس مشهد.

برای رزرو هتل مشهد از https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad اقدام کنید

سفر بعدی خود را به راحتی برنامه‌ریزی کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید! تاریخ‌های پرواز خود را وارد کنید و با یک کلیک بهترین پیشنهادات پرواز عمده هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی را به صورت آنلاین از تهران به مشهد مقایسه کنید. فرصت صرفه جویی را از دست ندهید: پروازهای ارزان قیمت از تهران به مشهد را با علی بابا پیدا کنید. پرواز ایده آل خود را با علی بابا پیدا کنید و بهترین پرواز را برای پرواز خود از تهران تا مشهد پیدا و رزرو کنید. پروازهای ایده‌آل را برای سفر از تهران به مشهد می‌توانید در سایت علی بابا ملاحظه و مقایسه کنید و به خرید بلیط هواپیما از علی بابا بپردازید.

ارزانترین پیشنهاد پرواز از تهران به مشهد را انتخاب کنید و پرواز ارزان خود را از تهران به مشهد پیدا کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد! پیشنهادات پرواز از تهران به مشهد را پیدا کنید و مقایسه کنید که در واقع می‌تواند مورد علاقه شما باشد و در قیمت هواپیمای بلیط بعدی خود صرفه جویی کنید.

Share