قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی علاوه بر داشتن اتاق‌هایی با شکل‌ها و طراحی‌های خلاقانه و شیک و خدمات بسیار دیگری نیز دارد که انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از آن جمله است.

مشهد مهم‌ترین شهر توریستی ایران است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می‌کنند و تعداد اقامتگاه‌های این شهر به دلیل تعداد بالای گردشگر هر روز در حال افزایش است. هتل‌های مختلف با کیفیت‌های متنوع در شهر مشهد است که موجب ایجاد گزینه‌های مختلف برای انتخاب هتل می‌شود. هتل قصر طلایی مشهد یکی از باکیفیت‌ترین شهرهای مشهد است که به شما این امکان را می‌دهد تا خدماتی کم‌نظیر را دریافت کنید.

هتل بین‌المللی قصر طلایی با خدماتی در سطح استانداردهای بین‌المللی به مسافران کمک می‌کند تا سفری خاطره‌انگیز داشته باشند. تور هتل قصر طلایی به مشهد به شما کمک می‌کند تا سفری راحت‌تر داشته باشید. سفر با هواپیما یا قطار در لیست انواع تورها وجود دارد.‌

شما می‌توانید با انتخاب نوع وسیله نقلیه خود در تور هتل قصر طلایی را انتخاب کرده و از خدمات آن بهره مند شوید که قیمت آن با خدمات مختلف متفاوت است و شروع آن از ۲ میلیون تومان است. در ادامه خدمات هتل قصر طلایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اتاق‌های هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها و با انواع طراحی‌ها با کیفیت متفاوت برای سلیقه‌های مختلف است. این اتاق‌ها شامل آپارتمان رویال است که با طراحی منحصربه‌فرد و زیبا نظر مهمانان خارجی و داخلی را جلب می‌کند. بعد از رویال اتاق‌های پرنسس رویال است که کیفیت آن بالاتر است و طراحی قصر پرنسس‌های اروپایی را دارد.

همچنین اتاق‌های دابل لنداسکیپ در این هتل هستند که ظرفیت بزرگ‌تری نسبت به باقی اتاق‌ها دارد. اتاق دابل لاکچری تراس‌دار باظرفیت تخت‌های بزرگ اقامت خانوادگی شما را تضمین می‌کند و همراه با تراس خود فضایی باز برای شما ترتیب می‌دهد. بعد از آن اتاق دابل آتریوم است که فضای باز و شیشه‌ای دارد و نمای بیرون را به شما نشان می‌دهد. قیمت این اتاق‌ها و قیمت هتل قصر طلایی مشهد از شبی ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود. اکنون به طراحی اتاق‌های این هتل می‌پردازیم.

سوئیت پرزیدنت

زمانی که در این اتاق‌ها قرار می‌گیرید حس می‌کنید در اتاق یک رییس جمهور هستید. این اتاق امکانات و طراحی ویژه‌ای دارد که مناسب خاص پسندان است. این اتاق دارای کامپیوتر و جکوزی داخل خود است.

پرنسس سوئیت

اگر برای ماه عسل به این هتل می‌آید این اتاق عالی است. اتاق پرنسس دارای یک تخت دبل کینگ است که فضای زیبایی به این اتاق داده است. حمام این اتاق وان و جکوزی نیز دارد.

سوئیت وسترن

این سوییت طراحی وسترن دارد که چرم قهوه‌ای و زین اسب از طراحی‌های آن است. این اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی است.

سوئیت قاجاری

این اتاق در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و ظرفیت بسیار بالایی دارد. این اتاق ۲ تخت دبل کوئین و ۱ تخت سینگل دارد‌. هتل قصر طلایی یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل مجلل که در خیابان امام رضا واقع شده است موقعیت مناسبی نسبت به حرم دارد و به حرم نزدیک است.

هتل قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و با معماری و دکوراسیون ویژه‌اش نظر همه ایرانیان به خود جلب کرد. این هتل خدماتی مناسب مهمانان خاص‌پسند خود ارائه می‌دهد و کیفیتی عالی را تضمین می‌کند.

تور مشهد زمانی که هتل قصر طلایی جزو خدمات تور باشد کم‌نظیر خواهد شد چرا که این هتل هتل لوکس را فقط افرادی که به دنبال تفاوت و کیفیت بالایی در خدمات ارائه شده هستند انتخاب می‌کنند. هتل قصر طلایی علاوه بر داشتن اتاق‌هایی با شکل‌ها و طراحی‌های خلاقانه و شیک و خدمات بسیار دیگری نیز دارد که انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از آن جمله است.

از دیگر خدمات این هتل سالن ورزش، اسپا و سونا، ترانسفر فرودگاهی و… از این موارد هستند. قیمت هتل قصر طلایی مشهد همانطور که گفته شد از شبی ۹۰۰ هزار تومان به بالا آغاز می‌شود.

مساحت این هتل پنج هزار متر مربع است و دارای ۶۱۰ اتاق است که در ۲۰ طبقه قرار گرفته‌اند. زیربنای این هتل هفت هزار متر است که مساحت خیلی بزرگی به حساب می‌آید. اگر قصد پیاده‌روی از این هتل تا حرم را دارید باید بدانید که این مسیر ۲۰ دقیق طول می‌کشد. هتل قصر طلایی بین امام رضا ۳۴ و۳۶ قرار گرفته است که به بسیاری از اماکن گردشگری نیز نزدیک است.

این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است چراکه طراحان هتل قصر طلایی می‌دانستند که خرید یکی از مهمترین جنبه‌های سفر است چراکه سفر را خاطره‌انگیز می‌کند. مرکز خرید مشهور و مهم بازار رضا با  ۲۰ دقیقه پیاده روی از این هتل قرار دارد. برای استفاده از دیگر مراکز خرید مثل ۱۷ شهریور، زیست خاور، آرمان و… می‌توانید از مترو و سامانه اتوبوسرانی مشهد استفاده کنید.

Share