جهت اخذ ویزا شینگن تور اسپانیا چه مدارکی نیاز است؟

تور اسپانیا و تور اروپا جزو جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در بین گردشگران محسوب می شوند. برای خرید این تورها و سفر به اغلب کشورهای اروپایی به ویزای شینگن نیاز داریم. برای اخذ ویزای شینگن باید مدارک معتبر و متعددی را به سفارت مربوطه ارائه دهیم که امری زمانبر است.

تور اسپانیا و تور اروپا جزو جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در بین گردشگران محسوب می شوند. برای خرید این تورها و سفر به اغلب کشورهای اروپایی به ویزای شینگن نیاز داریم. برای اخذ ویزای شینگن باید مدارک معتبر و متعددی را به سفارت مربوطه ارائه دهیم که امری زمانبر است. در میان کشورهای آسیایی هم برخی از کشورها در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارند که یکی از آنها فیلیپین است. تور فیلیپین سفری به مجمع الجزایری زیبا و پرهیجان است که هزینه سفر به آن نسبت به کشورهای اروپایی ارزان تر تمام می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص ویزای شینگن سفر به اسپانیا و همینطور تور فیلیپین کسب کنید تا انتهای مطلب پیش رو را بخوانید.

تور اسپانیا

آشنایی با ویزای شینگن تور اسپانیا

ویزای شینگن تور اسپانیا در واقع همان روادید کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. این ویزا مربوط به برخی از کشورهای اروپایی است. برخی از کشورهای اروپایی به موجب قراردادی ورود مسافران را بدون روادید جداگانه به کشور خود قبول کردند. به این ترتیب گردشگران برای ورود به این کشورها تنها نیاز به اخذ ویزای شینگن دارند. یعنی شما می توانید با دریافت روادید شینگن به کشورهای این اتحادیه سفر کرده و با توجه به نوع ویزا تا چند ساعت یا چند روز در آن کشور اقامت کنید.

ویزای شینگن در چهار نوع صادر می شود که در بخش بعدی به آنها می پردازیم.

انواع ویزای شینگن تور اسپانیا

جهت تور اسپانیا چهار نوع روادید شینگن صادر می شود که عبارتند از:

  • ویزای شینگن نوع A یا ویزای ترانزیت به دارنده آن مجوز ورود به فرودگاه کشور مقصد و چهل و هشت ساعت اقامت را می دهد. فرد دارنده این ویزا باید پس از ۴۸ ساعت خاک کشور مورد نظر را ترک کند.
  • روادید نوع B نیز یکی دیگر از انواع ویزاهای ترانزیت است که به دارنده آن اجازه ورود در فرودگاه و اقامت پنج روزه در کشور مقصد را می دهد.
  • ویزای شینگن تور اسپانیا نوع C یکی از روادیدهای گردشگری است که به دارنده آن مجوز ورود به کشور مقصد و حداکثر اقامت نود روزه در خاک آن را می دهد. دارنده این نوع روادید باید پس از ۹۰ روز خاک کشور مقصد را ترک کند.
  • روادید شینگن مولتی یا نوع D به دارنده آن مجوز چند بار ورود به کشور مقصد در طول پنج سال را می دهد. اغلب کسانی که متقاضی ویزای مولتی هستند به دلیل دیدار فرزندشان در کشور مقصد است.

بنابر توضیحات ارائه شده باید در ابتدا نیاز خود را بررسی کرده و سپس نسبت به درخواست ویزای شینگن تور اسپانیا اقدام کنید.

تور اسپانیا

مدارک لازم برای اخذ ویزا شینگن تور اسپانیا

جهت اخذ ویزای شینگن تور اسپانیا باید مدارک درست و بدون نقصی را به سفارت ارائه دهید. جهت دریافت چک لیست مدارک بهتر است به سفارت مربوطه مراجعه کنید. پس از دریافت چک لیست مدارک تمام موارد را بدون کم و کاست و به طور صادقانه تهیه کرده و به زبان کشور مقصد ترجمه کنید. هر متقاضی با توجه به هدف او از سفر باید مدارک مختلفی ارائه دهد. برخی از این مدارک عبارتند از:

  • مدارک هویتی از قبیل: تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی همراه با ترجمه آنها، گذرنامه یا پاسپورت معتبر و زمان دار و چند قطعه عکس.
  • مدارک شغلی فرد از جمله: حکم کارگزینی و حقوق کارمندان، جواز کسب یا گواهی ثبت خویش فرمایان، جواز مطب پزشکان و سند ازدواج متأهلان و خانه داران.
  • ارائه مدرکی مبنی بر تمکن مالی فرد به میزان لازم.
  • ارائه مدرکی مبنی بر رزرو هتل در کشور مقصد.
  • دعوتنامه از طرف کارفرما یا دانشگاه به ترتیب برای ویزای کاری و تحصیلی.
  • رزرو بلیط رفت و برگشت برای فرد متقاضی ویزای توریستی.
  • ارائه مدرکی مبنی بر اینکه فرد متقاضی به کشور خود باز می گردد.

تور فیلیپین سفری به مجمع الجزایری زیبا در جنوب شرقی آسیا

تور فیلیپین یک سفر پر از جاذبه است. این کشور در زمان های مختلف به تصرف کشورهای گوناگون از جمله آمریکا و ژاپن درآمده است؛ به همین جهت آثاری از مسیحیت اروپایی، سرمایه داری آمریکایی و فرهنگ آسیایی در میان مردم آن مشاهده می شود. نیمی از این کشور پوشیده از جنگل است که این موجب جذابیت آن شده است. آب و هوای فیلیپین گرمسیری مرطوب است و اغلب اوقات سال با رطوبت بالا و باران های موسمی همراه است. جالب است بدانید که رطوبت هوا گاهی اوقات به ۹۰% میرسد.

دمای هوا جهت تور فیلیپین بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد است که در نقاط مختلف کشور و اوقات متفاوت در حال تغییر است. با توجه به رطوبت هوا بهترین زمان جهت سفر به این کشور در ماه های خشک سال (مابین ماه های آبان تا فروردین) است. اما اگر قصد سفر با بودجه ای اندک دارید بهتر است در ماه های بارندگی یعنی اردیبهشت و آبان نسبت به خرید تور ارزان فیلیپین اقدام کنید. در این زمان توریست های کمتری به این کشور سفر می کنند و به همین جهت ارائه خدمات به خوبی انجام می شود.

نوید گشت

اگر برای سفر به دنبال تورهای داخلی و خارجی با خدمات مناسب هستید؛ به سایت نوید گشت سری بزنید. در این آژانس مسافرتی انواع خدمات توریستی بر اساس اصول علمی و استانداردهای گردشگری ارائه می شود. فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، فروش انواع تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی، اخذ ویزای مسافرتی، رزرو هتل در نقاط مختلف جهان و صدور بیمه نامه های مسافرتی برخی از خدمات نوید گشت است. جهت خرید تور و دریافت سایر خدمات به آدرس navidgasht.com مراجعه کنید.

Share