نتگام مرجعی برای سلامت، تکنولوژی و کمیک

در این پست به بررسی مطالبی از سایت نتگام خواهیم پرداخت. این وبسایت با هدف بررسی و معرفی جدیدترین خبرها در زمینه سلامت و کمیک راه اندازی شده است.

در این پست به بررسی مطالبی از سایت نتگام خواهیم پرداخت. این وبسایت با هدف بررسی و معرفی جدیدترین خبرها در زمینه سلامت و کمیک راه اندازی شده است.

سایت نتگام

بررسی هدفون وان پلاس در نتگام

وان پلاس ثابت کرده است که در هدفون های بی سیم یک نیروی قابل محاسبه است. محصولات صوتی توانمندی را از Buds Z ارزان قیمت تا Buds Pro پیشرفته ارائه می دهد. این شرکت اخیراً اولین مجموعه ای از هدفون های خود را با نام تجاری Nord که پیش از این فقط برای گوشی ها شناخته می شد، راه اندازی کرد. این هدفون ها ارزش بیشتری نسبت به سایر نمونه ها ارائه می دهند. با قیمت بسیار قابل قبول چهل دلاری عرضه خواهند شد.

نتگام می گوید هدفون بی سیم وان پلاس تعادل بسیار خوبی بین قیمت و ویژگی ها ایجاد کرده است. آنها چیزهایی مانند ANC و شارژ بی سیم را ندارند، اما با طراحی شیک، کیفیت صدا در مقایسه با مدل های گران تر و قیمتی ارزان تر گزینه بهتری هستند. من مطمئن نیستم که چه کسی مقصر است که ما را شرطی کرده است که انتظار داشته باشیم وسایل الکترونیکی ارزان قیمت مانند اسباب بازی های بچه گانه با پلاستیکی با رنگ روشن و شیک به نظر برسند.

لامپ استاندارد براق که داخل گوش قرار می گیرد، ساده ساخته شده از پلاستیک مشکی مات تزئین شده است. تنها ولخرجی بصری یک پد لمسی دایره ای با روکش آینه ای است. هیچ برند قابل مشاهده یا طرح های پیچیده ای وجود ندارد، فقط یک ظاهر تمیز است. این زبان طراحی به یک جعبه قرص شکل که در یک پلاستیک مشکی مات مشابه طراحی شده است منتقل می شود. تنها تفاوت قابل توجه نام وان پلاس روی درب با حروف مشکی براق است که توجه زیادی را به خود جلب نمی کند. تنها ویژگی های قابل مشاهده دیگر یک LED وضعیت در جلو و درگاه USB-C در پشت است که در کنار یک دکمه تقریبا نامرئی قرار می گیرد که برای جفت کردن استفاده می شود.

کیفیت صدا هدفون وان پلاس

هدفون وان پلاس

سایت نتگام می گوید اگر انتظار دارید کیفیت صدا بخاطر ارزان بودن کاهش یابد، این افکار را کنار بگذارید این هدفون بسیار محبوب است و حتی آرون پال بازیگر بریکینگ بد هم از آن استفاده می کند. نورد بادز هنوز هم شنوندگان موسیقی حساس را تحت تأثیر قرار نمی دهد، اما آنها صدایی تمیز و واضح ارائه می دهند که بسیار نزدیکتر از آنچه که باید باشد به همتایان خود است. اکثر هدفون های این دسته قیمت تمایل دارند بر باس به عنوان وسیله ای برای پوشاندن صدای شلوغ در اواسط و اوج تاکید کنند، اما نورد بادز واقعاً نیازی به جبران ندارند زیرا صدای واقعاً خوبی را در محدوده فرکانس ارائه می دهند. اشتباه نکنید، مقداری بیس اضافی وجود دارد، اما کاملاً واضح است که آنها برای یک مشتری معمولی تنظیم شده اند.

معرفی شرورهای کمیک دی سی در سایت نتگام

کمیک دی سی

علیرغم محبوبیت یا قدرت های چشمگیرشان، برخی از شرورهای دی سی در لیست نتگام قرار نگرفتند. کمیک دی سی سرشار از افراد شرور است، اما همه آنها به اندازه لکس لوتر یا جوکر نمادین نیستند. اگرچه ممکن است آنها اولین شرور ذهن خوانندگان نباشند، این افراد شرور اجازه نمی دهند که وضعیت در لیست بی آنها را متوقف کند، و همیشه خود را وارد لیگ بعدی نزاع، نقشه یا لیگ ابرشرور می کنند.

حتی در میان همتایان خود، برخی از شرورهای لیست بی وجود دارند که داستان های پس زمینه، شیطنت ها، یا حس مد به چیزهای عجیب و غریب دارند. صرف نظر از توانایی های چشمگیر آنها، نمی توان انکار کرد که این شرورها با یک بازرسی دقیق تر چقدر عجیب می شوند. از شخصیت های عجیب و غریب گرفته تا غیرعادی های غیرقابل انکار، دی سی هیچ کمبودی از شرورهای عجیب و غریب لیست بی کمیک ندارد.

کیلر کراک

کیلر کراک برای چندین دهه یک خفاش شرور بوده است، اما او هرگز به طور موفقیت آمیزی به جایگاه بالاتری نرسیده است. با این حال، ویلون جونز نمادین شد. نه تنها پولک های سبز رنگ، دندان قروچه و هوس خونش او را به یکی از متمایزترین شرور خفاش تبدیل کرد، بلکه او را به یکی از ترسناک ترین افراد تبدیل کرد.

کیلر کراک علیرغم وحشتی که در یک مرد کروکودیل غول پیکر وجود داشت، فردی عجیب بود. او با خوردن گوشت انسان و کمین کردن در فاضلاب مانند یک تمساح کلیشه ای فیلم عمل کرد، حتی اگر واقعاً یک خزنده نبود. در حالی که برخی از رفتارهای عجیب و غریب کراک را می توان به آتاویسم او نسبت داد، بقیه محصولات فرعی تصمیمات عجیب او بود. کیلر کراک از موجودات خاص است که از بدو تولد مبتلا به بیماری نقص ایمنی بود و این موضوع باعث جهش ژنتیکی در او و تبدیل به یک انسان حیوان نما می شود که والدینش در فاضلاب رهایش می کنند.

لارفلیز

هنگامی که جف جانز فانوس ها را به عنوان آواتارهای طیف عاطفی معرفی کرد، احتمالات را با اشاره به انواع گروه های پنهان بازنویسی کرد. در حالی که افراد دیگری مانند آبی و قرمز شامل هزاران فانوس بودند، سپاه فانوس نارنجی تنها یک عضو داشت و آن لارفلیز بود.

لارفلیز که برای تنها صاحب نور نارنجی مناسب بود، اساساً با حرص و آز او تعریف شد. در واقع، لارفلیز معتقد بود که می‌تواند بشنود که اشیا از او می‌خواهند تا آنها را تصاحب کند. لارفلیز همچنین به عنوان یکی از معدود ابرشرورهای DC برای مبارزه با بابا نوئل شهرت یافت. جف جانز بیان می‌کند که لارفلیز یکی از شخصیت های مورد علاقه او برای نوشتن است، زیرا شخصیت خارج است و اضافه می کند که به غیر از طمع، احساسات برای او ارزشی ندارند، زیرا هیچ چیز ارزشی برای او فراهم نمی کنند.
اولین و برای مدت طولانی تنها فردی است که از قدرت نور نارنجی استفاده می کند. اطلاعات کمی در مورد گذشته او وجود دارد به جز اینکه او از یک گونه فوق العاده با عمر طولانی است، زیرا گفته می شود لارفلیز بیش از چندین میلیارد سال عمر دارد. او به دلایلی که هنوز فاش نشده است از پدر و مادرش گرفته شد و مجبور شد به عنوان برده کار کند. دوران برده‌داری او بی‌رحمانه و خشن بود. این ظلم و محرومیت حتی بیشتر از همه حقوق و امتیازات اولیه عمیقاً لارفلیز را تحت تأثیر قرار داد.

میلیاردها سال پیش، لارفلیز متعلق به یک صنف کوچک دزد بود که تعدادی از مصنوعات را از سیاره مالتوس به سرقت بردند، از جمله یک جعبه مرموز که ظاهراً ارزش یک منظومه ستاره ای کامل را برای خریدار مناسب دارد. در تلافی، نگهبانان کیهان، انسان شکارچیان خود را برای تعقیب آنها فرستادند. آنهایی که فرار کردند، نقشه‌ای را کشف کردند که متعلق به کرون نگهبان بود که از گنج خبر می داد. در آنجا معبدی را کشف کردند که داخل آن یک باتری برقی حاوی نور نارنجی وجود داشت. جنایتکاران که احساس کردند قدرت آن با آنها صحبت می کند، بین خود برای آن جنگیدند. نگهبانان و شکارچیانی که تلاش کردند، توسط نور نارنجی سوزانده شدند. نگهبانان از ترس قدرت نور نارنجی، به دو عضو بازمانده صنف پیشنهاد معامله دادند. با موافقت با این شرایط، دو عضو صنف برای حق مالکیت نور نارنجی تا پای جان مبارزه کردند و لارفلیز پیروز شد.

سپاس از همراهی شما با نتگام برای دیدن جدیدترین عکسهای سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان به سایت نتگام www.netgam.ir مراجعه نمایید.

Share