راهنمای انتخاب اسکیت دخترانه ارزان

اسکیت از انواع ورزش‌های هیجان‌انگیز است که لوازم و تجهیزات مختص به خود را نیاز دارد که اصلی‌ترین آن یک جفت کفش به نام اسکیت است. همانطور‌که می‌دانید این کفش‌ها در انواع مختلف وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی کفش اسکیت دخترانه صحبت کنیم.

اسکیت از انواع ورزش‌های هیجان‌انگیز است که لوازم و تجهیزات مختص به خود را نیاز دارد که اصلی‌ترین آن یک جفت کفش به نام اسکیت است. همانطور‌که می‌دانید این کفش‌ها در انواع مختلف وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی کفش اسکیت دخترانه صحبت کنیم. به‌طور‌کلی اسکیت‌ها در طرح‌های خاصی تولید شده‌اند که انتخاب بهترین آن بسته به سلیقه افراد دارد. اما اگر برای اولین بار است که قصد دارید یک اسکیت مناسب خریداری کنید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید تا شما عزیزان را در خرید اسکیت دخترانه ایده‌آل کمک کنیم. این مقاله توسط تیم فروشگاه اینترنتی ورزکالا تولید شده است.

راهنمای انتخاب اسکیت مناسب دخترانه

برای خرید اسکیت خوب باید به برخی از ویژگی‌ها توجه خاصی شود که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید یک خرید جذاب داشته باشید:

  • دقت در انتخاب سایز کفش اسکیت

انتخاب سایز کفش اسکیت از‌جمله مهم‌ترین مواردی است که بسیاری از افراد در زمان خرید اسکیت دخترانه به آن توجهی نمی‌کنند. پر‌واضح است که اگر به خرید کفش اسکیت، بزرگ‌تر از سایز حال‌ حاضر پاهایتان اقدام کنید، صرفاً به این دلیل که شاید بتوانید در آینده نیز از آن بهره ببرید، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید چرا‌که این موضوع می‌تواند سبب عدم‌ تعادل و زمین خوردنتان شود.

ضمناً توجه داشته باشید که برای خرید اسکیت بچه گانه ممکن است بهترین انتخاب، اسکیت بچه‌گانه‌ای باشد که قابلیت تغییر سایز دارد چرا‌که معمولاً بچه‌ها در سنین رشد هستند و احتمال اینکه اسکیت بچه‌گانه خریداری شده خیلی زود بلااستفاده شود، وجود دارد، بنابراین حتماً به این موضوع در زمان خرید اسکیت دخترانه توجه ویژه داشته باشید.

  • بررسی سختی و نرمی اسکیت

هر‌کدام از کفش‌های اسکیت نرم و یا سخت، دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند و شما به‌عنوان استفاده‌کننده‌ی اسکیت، باید بر اساس شرایطی که دارید، بهترین آن را انتخاب کنید. در‌واقع کفش‌های سخت‌تر استحکام و مقاومت فوق‌العاده‌ای دارند و به خوبی می‌توانند از پاهای شما مراقبت کنند. در کنار این مورد کفش‌های نرم‌تر راحتی بیشتری را در زمان اسکیت سواری برایتان خواهد داشت. البته باید به طول ساق‌ها و البته کفی کفش اسکیت نیز در زمان خرید اسکیت دخترانه توجه کنید؛ چرا‌که همان‌طور که می‌دانید کفش اسکیت با ساق‌های بلندتر محافظت بهتری از پاهایتان خواهد داشت و برعکس، کفش اسکیت با ساق‌های کوتاه، قدرت مانور کمتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • انتخاب مناسب فریم اسکیت

فریم اسکیت با توجه به نوع کاربردی که دارند متفاوت هستند و از جنس‌هایی مانند فلز، پلاستیک و یا کامپوزیت تولید می‌شوند. پر‌واضح است که هر‌کدام از این فریم‌ها دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند که به‌عنوان‌مثال می‌توان به منعطف بودن فریم کامپوزیتی اشاره کرد که البته اگر شوک سختی به آنها وارد شود، احتمال شکننده بودن آنها وجود دارد. در کنار آن، فریم پلاستیکی نیز بسیار منعطف است و در برابر شک‌های حین حرکت قابل‌کنترل هستند. به‌طور‌کلی برای خرید اسکیت دخترانه ارزان باید به این موضوع نیز دقت بیشتری شود.

  • بررسی چرخ کفش اسکیت

از‌جمله مهم‌ترین بخش‌های یک کفش اسکیت، چرخ‌های آن است که در زمان خرید باید به قطر، جنس و ضخامت آن توجه شود. در‌واقع اگر اسکیت ارزان سرعتی می‌خواهید باید قطر چرخ حداقل ۱۱۰ میلی‌متر را در‌نظر داشته باشید که این مورد در اسکیت‌های اگرسیو، مقدار برابر با ۶۰ دارند. همچنین اسکیت ارزان‌قیمت ایده‌آل معمولاً دارای جنس اورتان است که به میزان سختی قابل‌توجه است. ضمناً جنس چرخ‌های کفش اسکیتی ارزان با توجه به نوع کاربرد آن ممکن است متفاوت باشد. به‌طور‌کلی حتما در زمان خرید اسکیت دخترانه به این موارد نیز توجه کنید.

  • بررسی ترمز کفش اسکیت

اگر اسکیت‌باز حرفه‌ای هستید، بررسی این بخش را نیاز ندارید اما به دلیل اینکه اکثر دختر بچه‌ها آشنایی کافی با اسکیت ندارند، باید به قسمت ترمز کفش دقت کنند. به‌طور‌کلی ترمزها از جنس سخت تولید می‌شوند و  در زیر‌ پاشنه جفت راست کفش‌های اسکیت تعبیه می‌شوند و اسکیت سوار با استفاده از آن، این وسیله بازی را متوقف می‌کند. بنابراین قبل از تهیه اسکیت دخترانه حتماً در این خصوص نیز تحقیق کنید تا بتوانید یک اسکیت باکیفیت، مخصوصاً به‌ همراه یک ترمز مناسب تهیه کنید.

  • بررسی طرح و رنگ اسکیت

اسکیت‌های دخترانه دارای طرح‌های مختلفی هستند که قبل از خرید باید مورد‌بررسی قرار بگیرند. به‌طور‌کلی طرح و رنگ برای انتخاب اسکیت کاملاً سلیقه‌ای است و بیشتر دخترخانم‌ها علاقه‌ به اسکیت دخترانه صورتی دارند؛ مخصوصاً اگر قصد خرید اسکیت دخترانه بچه‌گانه وجود داشته باشد. با‌این‌حال برای این منظور کافی است که به انواع طرح و مدل توجه شود تا بهترین نوع اسکیت خریداری شود.

  • بررسی راحتی و کیفیت اسکیت

از مهم‌ترین پارامترهای خرید کفش اسکیت، راحت بودن آن است. در‌واقع هر چه کیفیت این نوع کفش‌ها بیشتر باشد، پر‌واضح است که راحتی و کیفیت کفش نیز بیشتر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قیمت زیاد این محصولات دلیل بر کیفیت فوق‌العاده‌ی این کفش‌ها نیست و برای اینکه در این خصوص به اطمینان برسید، کافی است به بررسی دقیق اسکیت مدنظر اقدام کنید.

  • بررسی لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت‌سواری اگر‌چه بسیار جذاب است، اما می‌تواند خطرناک نیز باشد، خصوصاً برای دخترخانم‌ها که در این صورت باید لوازم ایمنی مناسب این کفش نیز در‌نظر گرفته شود. به‌طور‌کلی در زمان خرید اسکیت دخترانه حتماً لوازم ایمنی مانند کلاه، آرنج‌بند، مچ‌بند، زانو‌بند و مواردی از‌این‌دست باید در‌نظر گرفته شود.

خلاصه مطلب

حال با توجه به‌ موارد عنوان‌شده در این مقاله، اگر نیاز به خرید اسکیت دخترانه دارید، حتماً به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا در‌نهایت یک اسکیت مناسب ارزان و در‌عین‌حال باکیفیت تهیه نمایید.فروشگاه اینترنتی ورزکالا یک مرجع معتبر برای خرید اسکیت دخترانه با تنع زیاد مناسب است. همان‌طور‌که در این مطلب اشاره کردیم، اسکیت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس اینکه افراد چه شرایطی دارند، به‌راحتی می‌توان نوع مناسب اسکیت را خریداری کرد.

گفتنی است که خرید اسکیت بچه‌گانه، اسکیت دخترانه ارزان و هر نوع دیگر از اسکیت‌ها نیازمند بررسی موارد مختلف است که در این مقاله سعی کردیم به مهم‌ترین آنها اشاره‌کنیم. با‌این‌حال اگر تجربه‌ی خرید اسکیت ارزان قیمت را ندارید، قبل از هر‌گونه اقدام، با مشاوران تخصصی در این خصوص صحبت کنید تا در‌نهایت بتوانید یک محصول ایده‌آل را تهیه کنید.

Share