بزرگترین کارخانه رنگ صادراتی ایران

کیفیت بالای رنگ‌های ساختمانی کارخانه تولید کننده رنگ روشان فام باعث شده است که علاوه بر فروش بالای محصولات این کارخانه در داخل کشور، کارخانه روشان فام بخش زیادی از تولیدات خود را به کشورهای مختلف ارسال کند.

بزرگترین کارخانه رنگ صادراتی ایران کدام کارخانه است؟ بهترین و عالی‌ترین رنگ‌های ساختمانی توسط چه کارخانه‌ای تولید می‌شود. کدام تولید کننده رنگ توانایی تامین حجم زیادی از رنگ‌های صادراتی است. شرکت روشان فام با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع رنگ ساختمانی، در حال حاضر به یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده رنگ تبدیل شده است. این شرکت با استفاده از دانش فنی بالا و همچنین برخورداری از خطوط تولید رنگ تمام اتوماتیک توانسته است انواع رنگ‌های مورد نیاز داخل را تولید کند.

کیفیت بالای رنگ‌های ساختمانی کارخانه تولید کننده رنگ روشان فام باعث شده است که علاوه بر فروش بالای محصولات این کارخانه در داخل کشور، کارخانه روشان فام بخش زیادی از تولیدات خود را به کشورهای مختلف ارسال کند.

بزرگترین کارخانه رنگ صادراتی ایران

شرکت تولید کننده رنگ روشان فام در حال حاضر انواع رنگ‌های مورد نیاز را تولید می‌کند که از اصلی‌ترین انواع رنگ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رنگ ساختمانی
  • رنگ ترافیک
  • رنگ صنعتی

رنگ‌های ساختمانی گونه‌ای از رنگ‌ها هستند که برای پوشش و استفاده از ساختمان تولید می‌شوند. رنگ‌های ساختمانی در حالت کلی به دو دسته رنگ‌های پلاستیک و رنگ‌های روغنی تقسیم می‌شوند. قیمت رنگ‌های پلاستیک به دلیل ماندگاری کمتر و نیاز به رنگ آمیزی پس از هر چند سال، قیمت ارزان‌تری نسبت به رنگ‌های روغنی دارد.

رنگ‌های روغنی تولیدی کارخانه رنگ روشان فام به دلیل کیفیت بالا حجم زیادی از صادرات رنگ‌های روغنی به کشورهای دیگر را در اختیار دارد.

کارخانه رنگ صادراتی روشان فام

کارخانه روشان فام یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید کننده رنگ در ایران است. این کارخانه با استفاده از خطوط تولید صنعتی و تمام اتوماتیک و همچین برخورداری از نیروی کار متخصص توانسته است بخش زیادی از نیاز داخل به انواع رنگ را تامین کنید. شرکت روشان فام در چند سال متوالی توانسته است مقام اول صادرات انواع رنگ ساختمانی، رنگ ترافیک، رنگ صنعتی و… را به دست آورد.

استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید انواع رنگ، برخورداری از نیروی متخصص و فنی باعث شده است که کیفیت رنگ‌های ساختمانی، ترافیکی و رنگ‌های صنعتی تولیدی کارخانه روشان فام با دیگر کارخانه‌ها تفاوت بسیار زیادی داشته باشد.

محصولات تولیدی شرکت رنگ روشان فام

شرکت روشان فام بزرگترین کارخانه رنگ صادراتی ایران، یکی از بهترین تولید کنندگان انواع رنگ در ایران است. این کارخانه با سابقه طولانی در تولید و ساخت انواع رنگ‌های ساختمانی، صنعتی، ترافیک و… توانسته است ارزآوری مناسبی را برای ایران رقم بزند. کارخانه رنگ روشان فام با تکیه بر دو اصل نیروی متخصص و همچنین استفاده از فرمول‌های خاص و اختصاصی توانسته است رنگ‌هایی بسازد که توان رقابت با رنگ‌های تولید کارخانه‌های خارجی را داشته باشد.

از اصلی‌ترین محصولات کارخانه تولیدی رنگ روشان فام می‌توان رنگ‌های زیر اشاره کرد.

  • رنگ‌های صنعتی
  • رنگ‌های ساختمانی
  • رنگ‌های پلاستیک
  • رنگ‌های روغنی
  • و…

خرید رنگ صنعتی

شرکت روشان فام بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ در ایران، توانسته است با فرمول اختصاصی خود رنگ‌های صنعتی با کیفیت و مناسبی را طراحی کند. رنگ‌های صنعتی کاربرد خاصی برای جلوگیری از خوردگی و همچنین سایده شدن تجیهزات صنعتی مانند لوله‌های حاوی گاز، روغن، آب و… طراحی و تولید شده‌اند. استفاده از رنگ‌های صنعتی در ساخت خودرو و همچنین تجهیزات کشاورزی باعث شده است که عمر مفید این تجهیزات به میزان قابل توجه‌ای افزایش یابد.

رنگ صنعتی

کارخانه رنگ روشان فام یکی از برترین کارخانه‌های صادراتی رنگ‌های صنعتی به کشورها‌ی اروپایی، در حال حاضر بهترین و عالی‌ترین رنگ‌های صنعتی را در داخل کشور تولید می‌کند. کیفیت و ماندگاری بالای این رنگ‌های صنعتی باعث شده است که بخش زیادی از بازار داخل کشور نیاز خود را از طریق رنگ‌ صنعتی روشان فام تامین کنند. همچنین کشورهایی نظیر کشورهای اروپایی، عراق، افغانستان و… بخش زیادی از رنگ‌های صنعتی خود را از کارخانه روشان فام تامین می‌کنند.

رنگ ترافیک

رنگ‌های ترافیک یکی از انواع رنگ‌هایی است که برای خط کشی در خیابان‌ها و ترسیم اشکال ترافیکی به کار می‌رود. رنگ‌های ترافیکی به دلیل عدم وجود حلال در آن باعث شده است که صرفه جویی بسیار زیادی در این رنگ‌ها به وجود آید.

رنگ ترافیکی علاوه بر آن که باید از غلظت بسیار زیادی برخوردار باشد باید برای مدت زمان طولانی‌تری قابلیت نگهداری و ماندگاری بالایی داشته باشد.

رنگ‌های ترافیکی کارخانه روشان فام به دلیل کیفیت بالا و همچنین غلظت مناسب به یکی از بهترین رنگ‌های صادراتی این کارخانه تبدیل شده است. کارخانه روشان فام با سابقه طولانی در تولید انواع رنگ هم اکنون بهترین و عالی‌ترین رنگ‌های موجود در بازار را تولید می‌کند.

خرید رنگ ساختمان

شرکت روشان فام تولید کننده رنگ ساختمانی با کیفیت بالا، حجم زیادی از بازار داخل ایران و همچنین بخش زیادی از صادرات رنگ‌های ساختمانی را تامین می‌کند.

رنگ‌های ساختمان روشان فام به دو دسته رنگ‌های پلاستیک و رنگ‌های روغنی تقسیم بندی می‌شوند. رنگ‌های ساختمانی روشان فام به دلیل کیفیت بالا و همچنین برخورداری از فرمول خاص، به یکی از برترین رنگ‌های ساختمانی موجود در بازار تبدیل شده است. کیفیت بالای این رنگ‌های ساختمانی باعث شده است که علاوه بر در اختیار داشتن سهم زیادی از بازار رنگ ایران، بخش زیادی از رنگ‌های تولیدی کارخانه روشان فام به کشورهای‌ همسایه به ویژه عراق و افغانستان صادر شود. در سال‌های اخیر کشورهای اروپایی نیز به مقاصد تجاری – صادراتی کارخانه روشان فام تبدیل شده است.

ماندگاری بالا و همچنین کیفیت رنگ‌های ساختمانی که به دلیل فرمول خاص و ویژه رنگ‌های ساختمانی روشان فام؛ تولید کننده رنگ است، یکی از برترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های موفقیت رنگ‌های این برند معروف تولید کننده رنگ است.

صادرات انواع رنگ به کشورهای اروپایی

شرکت‌های مختلفی در ایران وجود دارند که اقدام به تولید رنگ می‌کنند، اما تنها چند کارخانه تولید کننده رنگ توانایی تولید رنگ با کیفیت بالا برای صادرات هستند. کارخانه روشان فام یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید کننده رنگ در ایران تا کنون توانسته است بخش زیادی از تولیدات رنگ خود را به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای اروپایی صادر کند.

آنچه بیش از هر مورد دیگری در رنگ‌های صادراتی باید به آن توجه شود کیفیت، ماندگاری، قیمت مناسب، قابلیت استفاده در تمامی سطوح، فرمول اختصاصی و… است.

آنچه در مقاله بزرگ‌ترین کارخانه رنگ صادراتی بیان شد

شرکت رنگ روشان فام بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ در ایران، به یکی از بهترین شرکت‌های صادر کننده انواع رنگ ساختمانی، رنگ ترافیک، رنگ صنعتی و… تبدیل شده است. این کارخانه در حال حاضر با بیش از ۱۰ گونه محصولی متنوع توانسته است بخش زیادی از نیاز داخل به رنگ را تامین کند و همچنین به دلیل کیفیت بالای رنگ‌های تولیدی، رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و صنعتی خود را به کشورهای مختلف ارسال کند.

Share