بهترین منبع برای تهیه کتاب کودک و نوجوان با تخفیف ویژه

اگر قصد دارید به صورت اینترنتی کتاب خریداری کنید قطعا یونیکتاب گزینه‌ی مناسبی است.

کتاب منبعی برای کسب دانش، تجربه و درس زندگی است. از گذشته آموختن توسط کتب دینی و پیامبران به مردم توصیه شده است و این روزها که سطح سواد جامعه نسبت به گذشته در وضع بهتری قرار دارد مطالعه کتاب می‌توانید روش مناسبی برای آموختن باشد. با مطالعه علاوه بر کسب دانش و تجربه می‌توانیم به سلامت مغز و ذهن خود کمک کنیم که در ادامه‌ی مطلب راجع به این موضوع بحث بیشتری خواهیم دشت.

چرا مطالعه ضروری است؟

در زمینه‌ی کسب دانش و علم، کتاب جایگاه ویژه ای دارد. چرا که شخص نویسنده یا تیم نویسنده، دانایی و تجربه‌‌ای که طی چند سال کسب می‌کنند را با وسیله‌ی کتاب به دیگران منتقل می‌کنند و ما صرفا با مطالعه‌ی چند ده صفحه می‌توانیم به آسانی آن تجربه را بدست آوریم. فرض کنید در حوزه‌ی شغلی، اجتماعی، عاطفی و… اطلاعات پایینی دارید، در این زمان با مطالعه چند کتاب می‌توانید حجم زیادی از تجربیات و اطلاعات  نخبگان و صاحب نظران همان حوزه را در عرض چند هفته کسب کنید و این بزرگترین مزیت کتاب است.

برای تهیه‌ی کتاب دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به بازارها و کتابفروشی‌ها مراجعه کنید. تنها کافیست به وب‌سایت یونیکتاب مراجعه کرده واز این نمایشگاه آنلاین کتاب، هر آنچه که مورد نیاز خود و فرزندتان است،  تهیه نمایید. برای خرید کتاب برای فرزندان خود به صفحه‌ی خرید کتاب‌ کودک در یونیکتاب مراجعه نمایید.

اما مزیت‌های مطالعه :

۱- کمک به فعالیت بهتر مغز و ذهن:

همانطور که عضلات بدن برای سلامت ماندن به تحرک و نرمش نیاز دارند، برای حفظ سلامت ذهن هم باید این نرمش و تحرک را برای مغز خود ایجاد کنید. مطالعه کتاب روشی است که باعث می‌شود در سنین بالاتر از بیماری‌های همچون زوال عقل و آلزایمر در امان بمانید.

۲- افزایش قدرت تخیل:

کتاب شما را به دنیای دیگری می‌برد. ساعت‌ها در فضای دیگر سیر خواهید کرد و اکثر مطالبی که مطالعه می کنید در ذهن شما تصویر سازی می‌شوند. همین موضوع به افزایش قدرت تخیل شما کمک می‌کند.

۳- افزایش تمرکز:

روش زندگی ما معمولا به گونه ای است که در طول روز ذهن درگیر مسایل گوناگون می‌شود. برای آرامش ذهن و تمرکز روی یک موضوع کتاب روش مناسبی است. ساعاتی که به مطالعه مشغول هستید ذهن از دغدغه‌ها و شلوغی ها دور شده و فقط روی یک موضوع آن هم موضوعی که برای ما مهم است تمرکز می‌کند.

چرا مطالعه برای کودکان ضروری است؟

و اما اینها دلایلی بودند که با استناد به آنها می‌توانیم بگوییم مطالعه برای سلامت بدن ضروری است. ولی هنوز به سوال اصلی پاسخ نداده ایم که چرا مطالعه برای کودکان ضروروی است. بر اساس مقاله اهمیت مطالعه بر کودک می‌توان دریافت که مطالعه  برای کودکان چندین مزیت دارد که عبارت اند از:

۱- بهبود دامنه‌ی واژگان:

معمولا کودکان دامنه‌ی لغات گسترده‌ای ندارند و در حین مکالمه از کلمات مشخصی استفاده می‌کنند. با تشویق به مطالعه می‌توان کمک کرد تا دامنه واژگان آنها افزایش یابد.

۲- ایجاد عادت به مطالعه:

اگر دوست دارید فرزند شما اهل مطالعه باشد،  باید این عادت را از سنین کودکی و نوجوانی در او نهادینه کنید. کودکان و نوجوانان خود را  به مطالعه تشویق کنید. اگر مطالعه از سنین پایین برای فرزند شما استمرار داشته باشد، این عادت در سالهای جوانی و میانسالی همراه او خواهد بود و قطعا در موقعیت‌های گوناگون مثل موقعیت های کاری، روابط اجتماعی، ازدواج و … به آنها کمک می‌کند. پس اگر میخواهید کودک یا نوجوان شما یک دانشجوی واقعی باشد باید برای ترقیب او به مطالعه تلاش زیادی کنید.

۳- ایجاد شرایط تفکر و افزایش خلاقیت:

موضوعات و سوالاتی که در طول محتوای یک کتاب عنوان می‌شود، باعث می‌شود نوجوان به مباحث تفکر کرده و قدرت تفکر در او افزایش یابد. عنوان کردن بحث‌های گوناگون قوه‌ی تخیل و خلاقیت کودک و نوجوان را افزایش می‌دهد و راه مناسبی برای بهبود استعدادهاست.

یونیکتاب، بهترین منبع برای تهیه کتاب با تخفیف

اگر قصد دارید به صورت اینترنتی کتاب خریداری کنید قطعا یونیکتاب گزینه‌ی مناسبی است. چرا که در این وب‌سایت شما می‌توانید انواع کتاب کودک، نوجوان، درسی، کمک آموزشی از تمامی ناشران از جمله کارنامه کتاب، دانشگاهی، رمان و… را با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید. همچنین ارسال کتاب برای شهر تهرات رایگان است و امکان پرداخت درب منزل هم وجود دارد. برای سایر شهرها امکان ارسال سریع کتاب وجود دارد تا سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید اینترنتی کتاب با تخفیف به وب‌سایت یونیکتاب به ادرس uniketab.com مراجعه نمایید.

Share