با داروخانه آنلاین داروبوم آشنا شوید

داروبوم یکی از بهترین و بزرگترین داروخانه های اینترنتی سطح کشور است که با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود توانست به سرعت اعتماد آنها را جلب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگر تمایل دارید انواع دارو و مکمل را با خرید راحت و بی دردسر خریداری کنید بهتر است با داروخانه آنلاین داروبوم آشنا شوید. امروزه داروخانه های آنلاین و مراکز مختلفی برای فروش اینترنتی دارو وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هرکدام محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. هرکدام از سایتها و فروشگاه های آنلاین خدمات مشترکی را ارائه می دهند. پس اینجاست که سوال مطرح می شود تفاوت داروخانه های آنلاین در چیست و چگونه می توان مزیت هرکدام را بر دیگری تشخیص داد؟

با وجود اشتراکات فراوان در داروخانه های آنلاین، عامل تمایز آنها از یکدیگر نحوه خدمات دهی و کیفیت محصولات ارائه شده می باشد. افرادی که تجربه خرید از داروخانه های معتبر اینترنتی را دارند می دانند که از داروخانه های معتبری همچون داروخانه اینترنتی داروبوم چه توقعاتی داشته باشند.

خرید اینترنتی دارو همواره می تواند جزء خریدهای حساس و پرتردید باشد چراکه محصول خریداری شده اگر اصل و با کیفیت نباشد علاوه بر اینکه کمکی به شما نمی کند حتی می تواند به سلامتی آسیب برساند. بسیاری از داروهای تقلبی به طرز ماهرانه ای بسته بندی می شوند به طوری که تفاوت خاصی با محصول اصل ندارند. در حالی که هیچ کیفیتی ندارند و در فرایند تولید نکات بهداشتی رعایت نمی شود.

داروخانه آنلاین داروبوم

معرفی داروخانه اینترنتی داروبوم

داروبوم یکی از بهترین و بزرگترین داروخانه های اینترنتی سطح کشور است که با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود توانست به سرعت اعتماد آنها را جلب کند. وجود بخش فروش و بخش پشتیبانی در داروبوم باعث شده که سرعت و دقت در پاسخگویی به مخاطبین و مشتریان بسیار سریعتر و با دقت بیشتری انجام شود. شما می‌توانید با کارشناسان دارو بوم برای درخواست محصول، یا آشنایی با نحوه ثبت سفارش، پیگیری سفارشات، مشاوره برای خرید محصول صحبت کنید. همچنین برای کسب اطلاع از عوارض و موارد منع مصرف، مستقیما با کارشناسان دارو بوم تماس گرفته و یا سوال خود را از طریق شبکه های اجتماعی مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

خدمات قابل ارائه در داروخانه آنلاین داروبوم

امروزه فروشگاه‌های زیادی در فضای اینترنت وجود دارد که از طریق آنها می توانیم هر محصول و کالایی که مورد نظر است خریداری کنیم. خرید اینترنتی در بین مردم جایگاه خوبی یافته است. امروزه شما می توانید همه چیز را به راحتی از طریق اینترنت خریداری کنید. مزیت عمده خدمات داروخانه آنلاین داروبوم، ارائه محصولاتی با قیمت پایینتر از نمونه مشابه آن در سایر داروخانه های اینترنتی و حضوری است. در کنار آن شما می توانید از تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف نیز استفاده کنید و محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و کاملا به صرفه خریداری کنید.

خدمات داروخانه آنلاین داروبوم

ساکنان تهران می توانند سفارش خود را در مدت زمان بین ۴ تا ۲۴ ساعت پس از ثبت، تحویل بگیرند. همچنین امکان ارسال در دو بازه زمانی صبح و عصر این امکان را به مشتریان می دهد که زمان دریافت محصولشان را انتخاب کنند.

این سوال که چرا به داروخانه آنلاین نیاز داریم را می توان با توجه به خدمات ارائه شده توسط داروبوم پاسخ داد. از جمله خدمات قابل ارائه در داروخانه آنلاین دارو بوم می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • خرید با بهترین قیمت
  • برخورداری از تخفیف های ویژه
  • خرید مکمل ها و محصولات اصل
  • امکان بررسی محصول از طریق شناسه
  • درج تاریخ انقضاء در بخش مشخصات محصولات
  • ارسال رایگان سفارش به سرتاسر کشور در سریعترین زمان
  • امکان خرید هر نوع محصول در هر نقطه از کشور
  • امکان پرداخت وجه در محل پس از دریافت سفارش در سرتاسر ایران
  • امکان بازگشت محصول در صورت عدم رضایت

چرا داروخانه اینترنتی داروبوم؟

بطور کلی داروخانه های آنلاین توانستند قیمت های مناسبتری را برای محصولات خود در نظر بگیرند. حذف مالیات های فروش حضوری و سایر هزینه های جاری، در داروخانه ها ازجمله مالیات خدمات و مالیات فروش تا حدودی خرید از داروخانه آنلاین را به صرفه تر کرده است. علاوه بر تمام این ها، داروخانه آنلاین داروبوم با در نظر گرفتن حاشیه سود کمتر، ارائه خدماتی چون ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در تلاش است تا تجربه شیرینی از خرید دارو را برای مخاطبین و مشتریان خود رقم بزند.

خرید از داروخانه اینترنتی داروبوم

همچنین داروخانه آنلاین داروبوم جهت قدردانی از مشتریان عزیز داروخانه خدمتی تحت عنوان امتیاز وفاداری را ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی با هر خرید از داروخانه آنلاین داروبوم با توجه به مبلغ خرید شما امتیازی به حساب کاربری شما اضافه می شود که شما می توانید آن را در قسمت امتیاز وفاداری، حساب کاربریتان به کد تخفیف تبدیل نموده و در خریدهای بعدی خود از آن به راحتی استفاده نمایید.

تیم تخصصی دارو بوم سالهاست که با تولید محتوای تخصصی سعی در ارائه اطلاعات کاربردی و قابل اعتماد به مخاطبین خود است. با مشاهده سایت داروبوم می توانید تمامی اطلاعات مهم و مورد نیاز خود را درباره هر نوع مکمل و محصول بهداشتی به دست آورید. محصولات مختلف به شما امکان بررسی انواع مکمل های مرتبط را می دهد. سرچ آسان و دقیق در کنار سرعت و سهولت ثبت سفارش و همچنین ارسال سریع از جمله مزایای خرید از داروخانه آنلاین دارو بوم است. همه روزه محصولات سفارشی بصورت پست پیشتاز به سمت شهرهای مختلف می رود. بنابراین حتی اگر در سایر استان ها و شهرستان های کشور نیز باشید می توانید در سریعترین زمان ممکن محصول موردنظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

چه محصولاتی را می توان از داروخانه آنلاین داروبوم خریداری کرد؟

داروخانه های آنلاین می توانند تمامی محصولات داروخانه های حضوری، بجز داروهای شمیایی با هدف درمانی را به فروش برسانند. مکمل ها و داروهای تقویتی، ویتامین ها و مینرال، مکمل های تخصصی، مکمل های بدنسازی و انرژی زا، کالای بهداشتی و تجهیزات پزشکی، مواد ضد عفونی کننده، لوازم بهداشتی و آرایشی ازجمله محصولاتی است که می توانید از داروخانه آنلاین داروبوم خریداری کنید.

خرید داروهایی که نیاز به مجوز دارند از داروخانه آنلاین امکان پذیر نمی باشد. قوانین خاصی برای فروش محصولات وجود دارد. یکی از این قوانین که می تواند باعث جلب اعتماد بیشتر برای خرید اینترنتی باشد، لزوم داشتن پروانه بهداشتی تمامی محصولات قابل عرضه است. در دراوخانه های آنلاین محصولات دست ساز و یا داروهای بدون مجوز وجود ندارد. شما می توانید درخواست استعلام اصالت محصول را با استفاده از کد شناسه محصول، از طریق سایت  www.ttac.ir ارسال کنید و پس از بررسی اصالت کالا آن را خریداری نمایید.

تمامی محصولات ارائه شده در سایت داروخانه آنلاین دارو بوم قابل پیگیری هستند و می توانید پس از تحویل مکمل درب منزل و پیش از پرداخت وجه آن کد شناسه را وارد سایت تی‌تک کرده پس از کسب اطمینان مبلغ را پرداخت نمایید. همچنین برای رعایت اصول بهداشتی بازگشت کالاهایی امکان پذیر است که باز نشده باشند و یا بسته بندی آسیب ندیده و مخدوش نشده باشد.

Share