دنبال لوازم یدکی با کیفیت میگردی برای ماشینت؟

شما با خرید لوازم یدکی اصلی لکسوس هم سلامت خودرو خود و هم ایمنی آن را تضمین میکنید چرا که قطعه تقلبی معیوب میتواند خطرآفرین باشد.

صاحبان گرامی لکسوس حتما باید به این مورد توجه کنند که خودرویی که شما دارید الان در بازار میلیاردها تومان ارزش دارد و باید حساسیت زیادی برای این ماشین داشته باشید. یکی از بزرگترین دقدقه هایی که ۱۰۰ درصد دارید هزینه های نگهداری این ماشین هستش که واقعا سرسام اوره. نمونش همین هزینه های سرویس ماهیانه و تعویض روغن و فیلترا و خورده خرج های دیگه.

شما میرید داخل تعمیرگاه و تعمیرکاره عزیز زحمت میکشن و دست بکار میشن و ماشین شما رو سرویس میکنند ولی آیا به این تعمیرکاران اعتماد دارید؟ ماشین میلیاردیتونو دست هرکسی میسپارید؟ اگه جوابتون بله هست که باید بگم اصلا نگران سلامت و اینده خودرو خودتون نیستید و کوپیک ترین اشتباه میتونه خرج های خیلی سنگین تری روی دست شما بذاره.

خودرو های لکسوس

محصولات لکسوس در ایران طرفداران خاص خود را دارد و میتوان گفت افرادی که سمت این خودرو میروند هم کیفیت برایشان مهم است هم زیبایی به سبک ژاپنی. طراحی خاص این خودرو باعث شده تا طرفداران جوانی را به خود اختصاص دهد. با این حال هر خودرویی یک روز نیاز به تعمیر و لوازم یدکی پیدا میکند و لکسوس از آن دسته خودرو هایی است که قطعاتی به شدت حساس و با کیفیت نیاز دارد. متاسفانه کیفیت قطعات تولیدی مانند قطعات فابریک کارخانه نیست و به همین دلیل این خودرو ها نیاز فاحشی به لوازم یدکی پیدا میکنند.

لوازم یدکی لکسوس

یکی از اصلی ترین نگرانی های شما لوازم یدکی لکسوس شما هستش که باید به این نکته توجه داشته باشید که این قطعه ۱۰۰ درصد قطعه اصلی و اورجینال باشه چون اگه تقلبی باشه هزینه های چند برابری براتون فاکتور میکنه. پیشنهاد اینه که شما لوازم یدکی لکسوس تون رو از معتبر ترین فروشگاه ها تهیه کنید تا بعدا موظف به خرید دوباره این لوازم یدکی نشید. امروزه تقلب خیلی زیاد شده و افراد سود جو دائم به دنبال اینن که چند درصد سود بیشتر کنن و قطعه های یدکی تقلبی رو با نصف قیمت تولید میکنند و روانه بازار میکنن.

تشخیص لوازم یدکی اصلی لکسوس

اول از همه باید به این که از کدام فروشگاه این قطعه را میخرید حواستون باشه که معتبر باشه و حتما حتما مجوز فروش این لوازم یدکی رو داشته باشه چون که این لوازم یدکی لکسوس قطعات وارداتی هستش و داخل ایران به هیچ وجه تولید نمیشن. البته این رو هم در نظر داشته باشیم که این لوازم یدکی لکسوس با لوازم یدکی تویوتا تقریبا یکی هستند چون که لکسوس زیر مجموعه خودروسازی تویوتا هستش و برخی لوازم یدکی های این دو شرکت مشترک هستند. البته ناگفته نماند که این اشتراکات در خودروسازی کیا هم وجود دارد که برخی از لوازم یدکی کیا با لوازم مصرفی لکسوس هم مشترک هستند مانند فیلتر هوا و فیلتر روغن هیدرولیک در موتور این دو خودرو را میتوان مثال زد.

قیمت لوازم یدکی لکسوس

این قیمت ثابت نیست; یعنی نوسانات قیمت دلار به قدری بالا است که قیمت دیروز با قیمت امروز کاملا متفاوت است و این امر سبب این شده که فروشگاه های لوازم یدکی مانند سایت لوازم یدک ، در تلاش باشند تا قیمت ثابتی را در نظر بگیرند برای هر قطعه یدکی مورد نیاز. البته این مورد هم باید ذکر کنیم که به دلیل اینکه تمامی لوازم یدکی لکسوس و لوازم یدکی تویوتا وارداتی هستند این بین هزینه ارسال و گمرک هم به این هزینه ها اضافه میشود.

خرید لوازم یدکی لکسوس

کیفیت جاده ها و کیفیت بد بنزین باعث شده تا نیاز به لوازم یدکی خودروها روز به روز افزایش پیدا کند و این لوازم یدکی به چند دسته اصلی و فرعی تقسیم بندی میشوند. دسته اول و مهم ترین دسته بندی لوازم یدکی موتوری میباشد که شامل قطعات اصلی موتور، پیستون ، سرسیلندر، شاتون، میل لنگ و… میباشد. دسته بندی بعدی لوازم یدکی بدنه میباشند که شامل لوازم اصلی بدنه که شامل قطعات اصلی بدنه از جمله درب خودرو، گلگیر ها، سپر میباشد. و برای خرید این قطعات شما میتوانید با مراجعه به سایت لوازم یدک خرید خود را انجام دهید و تجربه یک خرید با کیفیت با تضمین اصالت قطعه را داشته باشید.

در نتیجه باید این رو بگم که اگه سلامت لکسوس شما براتون اهمیت داره اولین کاری که انجام میدین هنگام خرابی، در نظر گرفتن فروشگاه لوازم یدکی باشه که تا جای ممکن لوازم یدکی اصلی و اورجینال را تهیه کنید تا از هزینه های گزاف اینده اجتناب کنید. در نهایت شما با خرید لوازم یدکی اصلی لکسوس هم سلامت خودرو خود و هم ایمنی آن را تضمین میکنید چرا که قطعه تقلبی معیوب میتواند خطرآفرین باشد و آسیب هایی جبران ناپذیر به راننده و سرنشینان خودرو وارد کند.

سوالات متداول در مورد لوازم یدکی لکسوس

سوال: چگونه قطعات مورد نیاز را سفارش دهیم؟

پاسخ: پس از ثبت سفارش قطعه مورد نظر داخل سایت لوازم یدک موجودی آن قطعه به شما نمایش داده میشود درصورت موجود در انبار آن قطعه ثبت سفارش نهایی میشود و شما به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد.

سوال: شرایط پرداخت و ارسال قطعات یدکی به چه شکل است؟

پاسخ: تمامی پرداختی ها توسط سایت لوازم یدک و درگاه پرداخت انلاین صورت میگیرد و تمامی قطعات در بسته بندی های حفاظت شده و آنتی شوک(Anti-Shock) به سراسر ایران ارسال میشوند. در صورت نیاز به تعویض قطعه ، قطعه ارسالی باید با همان شرایط ارسال شده برای شما مرجوع گردد و قطعه جدید ثبت سفارش شود.

Share