هرآنچه در مورد قطعات و لوازم یدکی برلیانس باید بدانید

فروشگاههای آنلاین و معتبر مانند یدک مارکت وجود دارند که قطعات اصل و با ضمانت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

برلیانس یک خودروی چینی مونتاژ سایپا می‌باشد. در نتیجه چین را میتوان کشور اصلی واردات قطعات و لوازم یدکی برلیانس دانست. با توجه به عدم ثبات وضعیت اقتصادی کشور و نوع سیاست گذاری‌ها همواره مشکلاتی در تهیه و توزیع محصولات وارداتی از جمله کالاهای چینی وجود داشته است. این روزها مجموعههای متعددی هستند که با شرکت‌های تولید کننده‌ی اصلی همکاری می‌نمایند تا بتوانند بدون هیچ مشکلاتی قطعات مورد نیاز برلیانسهای مقیم ایران را برطرف کنند. یدک مارکت یکی از این شرکت‌هاست که همواره در راستای تامین همه جانبهی قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای کشور در تلاش بوده است. در ادامه با ما باشید تا هرآنچه در مورد قطعات و لوازم یدکی برلیانس باید بدانید را بررسی کنیم.

تعویض قطعات و لوازم یدکی برلیانس

موقعیتی را تصور کنید که در جاده هستید و همراه با خانواده‌ی خود به سمت مقصدتان پیش می‌روید. ناگهان ماشین علائم عجیب غریبی از خودش نشان می‌دهد و سر انجام پس از کلی دغل بازی از حرکت می‌ایستد. قاعدتا اولین کاری که انجام می‌دهید این است که پیاده شوید و کاپوت را بالا بزنید. ذکر یک نکته اینجا واجب است. با توجه به این که امکان دارد آمپر ماشین بالا رفته باشد با احتیاط در کاپوت را باز کنید تا مبادا آب جوش روی دست و پایتان بریزد. به هر حال احتمال این که متوجه مشکل ماشین شوید خیلی کم است در نتیجه یا باید ماشین را با کمک یک دوست بکسل کنید و یا این که با شماره‌های امدادی تماس بگیرید. البته در اکثر اوقات تنها کاری که نیروهای امدادی انجام می‌دهند بکسل کردن اصولی‌تر ماشین به سمت تعمیرگاه میباشد. 

در نهایت تعمیرکار پس از کلی زیر و رو کردن ماشین انواع و اقسام ایرادها و هزینهها را روی دستتان می‌گذارد تا دفعه‌ی بعد نسبت به تعویض به موقع قطعات و لوازم یدکی برلیانس خود حساس‌تر باشید. توصیه‌ی ما این است که اگر همچنین سابقهای ندارید از تجربه کردن آن پرهیز نمایید.

تعویض قطعات و لوازم یدکی برلیانس

از کجا قطعات و لوازم یدکی برلیانس را بخریم؟

نمایندگی‌ها و مراکز معتبری وجود دارند که افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به آن‌ها قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما دسترسی به این چند نمایندگی و مرکز محدود در کشور برای همه مقدور و آسان نیست. اما فروشگاههای آنلاین و معتبر مانند یدک مارکت وجود دارند که قطعات اصل و با ضمانت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. در نتیجه دیگر لازم نیست که نگران عدم دسترسی به بورس لوازم یدکی تهران باشید.

اصلی‌ترین مشکل در خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس

اصلی‌ترین مشکلی را که می‌توان به خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس نسبت داد، وجود محصولات اصل و فیک متعدد در بازار و دشواری در تشخیص نمونه‌های اصل می‌باشد. اگرچه در ادامه ما چندین روش اصالت کالا را شرح می‌دهیم. اما ساده‌ترین و کم دردسرترین راه پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است که محصولات اصلی را می‌فروشد. فروشگاه یدک مارکت نیز ارائه دهنده‌ی انواع لوازم یدکی خودروهای چینی است که فقط کالاهای اصلی را به دست مشتریان میرساند.

 

استفاده از قطعات و لوازم یدکی برلیانس دست دوم مشکل ساز می‌شود؟

می‌توان گفت بله. چرا که این قطعات در بهترین حالت فقط یک مشکل دارند آن هم طول عمر پایین است. معمولا قطعات یدکی به شیوه‌های گوناگونی در قسمت‌های مختلف ماشین نصب و سفت می‌شوند. این قطعات پس از باز شدن دوباره به حالت اولیه‌ی خود باز نمی‌گردند و کیفیت بسیار پایینی دارند. در نتیجه برای کمی ارزان خریدن به ماشین و سایر قطعات آن آسیب وارد نکنید.

استفاده از قطعات و لوازم یدکی برلیانس دست دوم

 

راهنمای خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس H230

این مدل برلیانس را می‌توان ‌هاچ بک اچ ۲۳۰ دانست و دارندگان آن همواره در صددند که بهترین قطعات را برای خودرو خود فراهم کنند و در تعویض‌های دوره‌ای از آن‌ها استفاده نمایند. نکته‌ی مهمی که در مورد خرید لوازم یدکی برلیانس H230 وجود دارد این است که حتما پیش از خرید به مکانیک مراجعه کنید. گاهی مشکل آن چیزی که ما فکر می‌کنیم نیست در نتیجه تعویض قطعه اثری نخواهد داشت.

قیمت قطعات و لوازم یدکی برلیانس

جستجو در اینترنت به شما کمک می‌کند تا رنج قیمت هر محصولی را به دست بیاورید. قیمت کالاهای وارداتی تا حد زیادی تحت تاثیر نوسانات ارز می‌باشد. لذا بالا بودن قیمت قطعات در برخی از فروشگاه‌ها شاید بیانگر این موضوع باشد که قطعات مورد نظر در زمان افزایش نرخ ارز وارد ایران شده‌اند. به هر جهت قیمت قطعات و لوازم یدکی برلیانس در یدک مارکت همواره تحت نظارت کارشناسان مجموعه می‌باشد.

خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس H330

برلیانس اچ ۳۳۰ از جمله ماشین‌های چینی سرشار از تجهیزات و امکانات رفاهی می‌باشد. لذا سرویس‌های دوره‌ای برای بررسی کارکرد تمامی قطعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کسانی که به مکانیک‌ها و تعمیرکاران متخصص در این حوزه دسترسی ندارند می‌توانند به هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس H330 با کارشناسان یدک مارکت ارتباط بگیرند و سوالات خود را بپرسند.

راه‌های تشخیص لوازم یدکی فیک برلیانس H320

حتی اگر از یک فروشگاه معتبر بخواهید لوازم یدکی برلیانس H320 را خریداری کنید، باز هم بد نیست که نسبت به نکات اصالت کالا یک بینش کلی داشته باشید.

مولفه  نکات مهم
دریافت نشان استاندارد سازمان ملی استاندارد با توجه به اهمیت کیفیت قطعات آن‌ها را به دو دسته ایمنی و فوق ایمنی دسته بندی می‌کند. این نشان برای قطعات حساس خودرو مهم است.
فروشگاه‌های معتبر فروشگاه‌هایی که مجوزهای لازم را دارند محصولات فیک را نمی‌فروشند و یا این که فیک بودن قطعات را به مشتریانشان گوشزد می‌کنند.
توجه به بارکد کالا این روزها برای همهی محصولات بارکد ثبت می‌کنند. با یک بارکد خوان (خیلی از گوشی‌های جدید اسکنر دارند) اطلاعات قطعه را دریافت کنید.
ظاهر قطعه برندهای شناخته شده به ظاهر قطعات خود اهمیت زیادی می‌دهند و شما می‌توانید کیفیت را حتی از ظاهر قطعات حس کنید.
بسته بندی نوع بسته بندی نشان دهنده‌ی کیفیت کار تولید کنندگان می‌باشد. هیچ کالای اصلی را پیدا نمی‌کنید که بسته بندی بدی داشته باشد.

 

ویژگی‌های خرید از یدک مارکت

در صورت خرید اینترنتی از یدک مارکت مشتریان حق دارند که در مورد ویژگی‌های این فروشگاه بیشتر بدانند. لذا این قسمت از محتوا را به بررسی این موضوع پرداختهایم.

ارسال فوق سریع به سراسر ایران

مرسولات و سفارشات شما خیلی زودتر از آن چه که فکرش را کنید به دستتان می‌رسند. در واقع پردازش سفارش‌ها بلافاصله انجام می‌شود اما زمان مورد نیاز پست، به شرح زیر می‌باشد:

  • تهران: دو ساعت
  • اطراف تهران: ۱ روز
  • شهرهای دیگر: ۲ تا ۳ روز

ضمانت بازگشت وجه با یدک مارکت

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا تناقضی در قطعات و گفته‌ها شما می‌توانید ضمن مرجوع کردن کالاها وجه پرداختی خود را بدون هیچ کم و کاستی تحویل بگیرید. پس با خیالی آسوده خرید کنید.

ارسال رایگان

سبد کالایی که به ارزش ۲ میلیون تومان برسد ارسال رایگان خواهد داشت. لذا کسانی که به قطعات و لوازم یدکی برلیانس اصلی نیاز دارند می‌توانند به راحتی و به شکلی رایگان آن‌ها را دریافت کنند.

یدک مارکت با دارا بودن کادر متخصص در زمینه قطعات خودرو، می‌توانند بصورت رایگان شما را در خرید قطعه موردنظر یاری کنند. فقط کافیست به سایت یدک مارکت مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

Share