چرا باید از آی پی ثابت در بایننس استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید فعالیت در بایننس و مبادلات ارز دیجیتال این روز ها یکی از راه های بسیار پر سود برای کسب درامد در سراسر دنیاا می باشد. ایرانیان نیز می توانند با در نظر گرفتن شرایط و قوانین مخصوص در این بازار به سرمایه گذاری بپردازند و از این طریق درآمد داشته باشند.

همانطور که می دانید فعالیت در بایننس و مبادلات ارز دیجیتال این روز ها یکی از راه های بسیار پر سود برای کسب درامد در سراسر دنیاا می باشد. ایرانیان نیز می توانند با در نظر گرفتن شرایط و قوانین مخصوص در این بازار به سرمایه گذاری بپردازند و از این طریق درآمد داشته باشند. مخصوصا حالا که بورس ایران با رکود بالایی همراه است ترید در بایننس می تواند یکی از راه های بسیار پر سود برای متقاضیان باشد. اما همانطور که می دانید به دلیل تحریم های انجام شده ایران توسط سایت بایننس تحریم می باشد و ایرانیان با IP آدرس ایران نمی توانند وارد این سایت شوند و به صورت مستقیم از امکانات این سایت استفاده نمایند.

از این رو برخی کاربران ایرانی از VPN استفاده می کنند تا IP آن ها مخفی بماند اما می دانید که IP اغلب VPN ها متغیر است و احتمال اینکه در زمان فعالیت در سایت بایننس IP تغییر کند وجود دارد. از این رو اگر این اتفاق بیافتد سایت بایننس به شما حساس می شود و متوجه می شود که با IP دیگری در حال ترید هستید و در نهایت حساب شما را مسدود می کند. به همین خاطر اگر می خواهید خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید لازم است تا حتما با یک آی پی ثابت در بایننس در این صرافی فعالیت داشته باشید.

خرید IP ثابت بایننس، از کجا؟

آی پی ثابت از ارکان اصلی در تغییر هویت به شهروندان کشور های دیگر است چرا که با تغییر پی در پی IP  در استفاده از سرویس های تغییر آی پی معمولی و بی کیفیت تمامی سایت ها به حضور شما حساس شده و نهایتا به مسدودی حساب کاربری یا کیف پول شما خواهد انجامید.

به منظور جلوگیری از خطر مسدود شدن حساب شما و بلوکه شدن سرمایه تان لازم است تا از VPS به جای VPN استفاده کنید تا IP شما ثابت بماند. همانطور که می دانید VPS سرور مجازی است که در آن می توانید به فعالیت در بایننس بپردازید. سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن در کشور دیگری است که بایننس اجازه فعالیت و ترید کردن را داده است. در حقیقت شما با وارد شدن به محیط دسکتاپ یا میز کار سرور مجازی انگار در ایران نیستید و از کشوری دیگر در بایننس ترید می کنید. از توشن بخرید!

سرور مجازی دارای IP اختصاصی است که به شما اجازه می دهد در محیطی امن بدون تغییر IP در آنجا فعالیت داشته باشید و در بایننس ترید کنید. لازم به ذکر است که هنگامی که از سرور مجازی ترید و  بایننس استفاده می کنید دیگر هویت مکانی شما لو نمی رود و سایت بایننس متوجه نمی شود که شما از ایران وارد سایت شده اید.

نحوه استفاده از سرور مجازی بایننس

به منظور استفاده از VPS لازم است تا به نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن وصل شوید. بعد از اینکه از یک شرکت معتیر سرور مجازی مورد نیازتان را تهیه کردید، آن شرکت به شما username و password  مربوط به سرور را ارائه می دهد و شما با وارد کردن نام این اطلاعات در برنامه Remote Desktop Connection  می توانید به محیط سرور مجازی خریداری شده وارد شوید.

آیا لازم است تا این نرم افزار ار از جایی دانلود کنید؟ باید بگوییم که خیر معمولا تمامی لپ تاپ ها به صورت پیشفرض این برنامه به صورت نصب شده در سیستم دارند اما اگر در زمان سرچ برنامه متوجه شدید که آن را ندارید می توانید از سایت های معتبر آن را دریافت کنید. اگر می خواهید با گوشی تلفن خود وارد سایت شوید نیز می توانید از پلی استور یا گوگل پلی برنامه ریموت دستکتاپ کانکشن را نصب کنید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به محیط سرور وارد شوید. حالا دییگر نگران نباشید چرا که IP شما ثابت است و می توانید با خیالی راحت در بایننس فعالیت داشته باشید.

از چه کشور هایی می توان  IP ثابت تهیه کرد؟

شما می توانید سرور مجازی با IP ثابت را از کشورهای مختلف نظیر هلند، فرانسه، انگلیس، آلمان، فنلاند، ترکیه و امارات تهیه کنید. با خرید IP ثابت آن کشور از طریق خرید سرور مجازی آن کشور شما به عنوان کاربر آن کشور  در سایت صرافی بایننس فعالیت داشته باشید.

آیا می دانید که بهتر است تا از  IPکدام کشور استفاده کنید؟ برای پاسخ به پرسش شما باید گفت سرورهای آلمان به دلیل پینگ پایین که به کشور ایران دارند و سرعت مناسبی که دارند بسیار برای فعالیت معاملات ارز دیجیتال و بایننس مناسب هستند و ایرانیان زیادی در سال های اخیر از این سرورها برای معاملات مالی خود در خارج کشور استفاده کرده اند اما این حجم از استفاده ایرانیان از سرورهای آلمان موجب حساس شدن بعضی از سایت های خارجی از جمله بایننس گردیده است و از کاربران با هویت آلمانی در خواست احراز هویت آلمانی دارد و این موضوع می تواند برای ایرانیان که در داخل ایران می باشند و نمی توانند مدارک درخواستی را ارائه دهند مشکل ایجاد کند و باعث مسدود شدن حساب آنها شود.

از این رو پیشنهاد ما به شما سرور مجازی هلند است چرا که سرورهای بایننس کشور هلند از  دیتا سنترهای با کیفیت Leaseweb هلند در شهر آمستردام ارائه می گردند. از نظر ثابت و پایدار ماندن IP سرورهای هلند بهترین انتخاب می باشند و می توانید با خیال راحت سرور هلند را انتخاب کنید و مطمئن باشید تا زمانی که IP خود را تمدید کنید IP شما تغییر نخواهد کرد.

در حال حاضر سرور مجازی بایننس هلند بهترین گزینه می باشند زیرا سایت های معاملات ارز دیجیتال از جمله بایننس مدارک احراز هویت از کاربران کشور هلند دریافت نمی کند.

همانطور که می دانید شرکت توشن ارائه دهنده برترین خدمات در زمینه ارائه سرور های مجازی از کشور های مختلف می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده پلن های مختلفی که توشن برای کاربران خود فعال کرده است می توانید وارد سایت توشن و صفحات مربوطه شوید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما ( هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و … ) به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور مجازی بایننس و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید.

برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

توشن، ارائه دهنده خدمات حرفه ای سرور اختصاصی و سرور مجازی

www.Toshan.net

منابع:

سرور مجازی ترید

آی پی ثابت ترید و بایننس

سرور مجازی هلند

Share