فرمانده انتظامی آستارا اعلام کرد:

دستگیری عاملان درگیری در لوندویل | ۳ مرد و یک زن به مقر انتظامی منتقل شدند

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بخش لوندویل خبر داد و افزود: ۳ مرد و یک زن که از عاملان اصلی ایجاد این درگیری بوده‌اند در صحنه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بخش لوندویل خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: پلیس برای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در بخش لوندویل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۷ نفر از اعضای ۲ خانواده غیربومی با همدیگر درگیر شده‌اند، افزود: ۳ مرد و یک زن که از عاملان اصلی ایجاد این درگیری بوده‌اند در صحنه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلاف بر سر نحوه رانندگی عنوان کرد و بیان داشت: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ شعبانی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share