فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف ۳.۵ کیلو تریاک از کامیون ترانزیت در آستارا با گزارش مردمی

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا از کشف سه و نیم کیلو ماده مخدر تریاک از یک کامیون ترانزیت در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا از کشف سه و نیم کیلو ماده مخدر تریاک از یک کامیون ترانزیت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی گفت: این مواد کشف شده به طور بسیار ماهرانه ای در یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا  با اشاره به دریافت اطلاعات مردمی در خصوص این موضوع بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

نمازی با اشاره به اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا تصریح کرد: پلیس همواره در صدد اجرای طرح ها و مصوبات مرتبط بوده و از همان لحظات نخست در کنار دیگر دستگاه‌ها و اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به برخورد با خودروهای متخلفت در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: در این مدت ۱۰ دستگاه خودرو که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا ادامه داد: همچنین در مدت مذکور با همکاری اتاق اصناف و اداره صمت آستارا ۱۲۰ واحد صنفی در سطح شهرستان به فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکردند، پلمب شدند.

Share