سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا خبر داد:

دستگیری ۶ نفر از عاملان درگیری در آستارا | تصادف عامل درگیری این افراد بود

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا، سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا از دستگیری ۶ نفر از عاملان درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا از دستگیری ۶ نفر از عاملان درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا اظهار داشت: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از خیابان‌های سطح شهر آستارا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در پی تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری، بین سرنشیان این وسایل نقلیه که ۶ نفر بودند، درگیری صورت گرفته است.

این مقام انتظامی از دستگیری ۶ متهم این پرونده و کشف ۲ قبضه سلاح سرد از آن‌ها بیان داشت: عاملان این درگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زاهدنیا در پایان با تأکید بر لزوم حفظ آرامش خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مواجه خواهند شد.

Share