فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

دستگیری ۸ نفر از عاملان درگیری در آستارا | عربده کشی در ساحل پارک مخیری

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عاملان درگیری و شرارت در این شهرستان و بازداشت ۸ نفر در این رابطه خبر داد و تأکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به خصوص اراذل و اوباش را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عاملان درگیری و شرارت در این شهرستان و بازداشت ۸ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و عربده کشی در ساحل پارک مخیری آستارا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران پلیس از محل متواری شده بودند گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و طی بررسی‌های به عمل آمده توسط مجموعه انتظامی، عاملان این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا در ادامه افزود: در این راستا ۸ متهم شناسایی و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ زاهدنیا در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به خصوص اراذل و اوباش را نخواهد داد.

Share