فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش متواری در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری اراذل و اوباش متواری در مخفیگاهش در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۲۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری اراذل و اوباش متواری در مخفیگاهش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس تلقی می‌شود اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای درخواست قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباشی که پس از درگیری و تیراندازی در آستارا متواری شده بود، بررسی موضوع با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در آستارا شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم ۲۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نمازی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق نظم و امنیت با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

Share