آمارکتس یک بروکر بین المللی

بروکر آمارکتس یکی از بروکرهای معروفی است که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. این بروکر از سال ۲۰۰۷ مشغول به فعالیت در بازارهای مالی است. و یکی از بروکرهای با سابقه شناخته می‌شود.

بروکر آمارکتس یکی از بروکرهای معروفی است که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند. این بروکر از سال ۲۰۰۷ مشغول به فعالیت در بازارهای مالی است. و یکی از بروکرهای با سابقه شناخته می‌شود.

این بروکر در بین ایرانیان دارای محبوبیت بالایی است. علاقه‌مندان به بازارهای مالی برای شروع کار خود نیاز به ثبت نام در یک بروکر دارند. انتخاب بروکر همیشه برای افراد سخت بوده است. زیرا به دلیل تنوع در بین کارگزاری‌ها تشخیص بروکر خوب از بروکر نماها بسیار سخت است.

در این مطلب به برخی از ویژگی‌های بروکر آمارکتس اشاره خواهد شد.

چرا برای معاملات نیازمند بروکر هستیم؟

برای آنکه شما وارد بازارهای مالی شوید نیاز است تا با اصول معامله‌گری آشنا شوید زیرا بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال در کنار ارزآوری و سود بسیار، خطرات بسیاری نیز دارد. باید توجه کرد که انتخاب درست بروکر سبب می‌شود تا شما مسیر درست‌تری را برای رسیدن به سود طی کنید.

همانطور که گفته شد برای شروع حرفه معامله‌گری باید آموزش‌های تخصصی دید. شما می‌توانید با بررسی سایت ایران بروکر به عنوان یک مرجع معتبر، به آموزش‌های لازم برای شروع بازارهای مالی دسترسی پیدا کنید.

کارگزاری آمارکتس پلتفرم ارائه خدمات در حوزه فارکس است. این بروکر به عنوان واسطه‌ای میان معامله‌گران و سرورهای اصلی بازار است. از این رو هر کاربر برای ورود به فارکس باید در بروکر ثبت نام کند. دفتر amarkets در سنت وینسنت قرار دارد و در برخی از کشور‌های دیگر مانند انگلستان، روسیه، ترکیه و… نمایندگی دارد.

معامله‌گران با فعالیت در فارکس می‌توانند درآمد دلاری داشته باشند. با انجام معاملات خرید و فروش به کسب درآمد دلاری بپردازند. از آنجایی که ورود ارز به ایران محدودیت دارد یکی از راه‌های ارزآوری معامله در فارکس است که می‌تواند به رشد اقتصادی نیز منجر شود.

نوسانات در بازار فارکس بسیار است و کاربران بازارهای مالی بایستی به عنوان یک معامله‌گر سریع تصمیم بگیرند که با معامله خود چگونه رفتار کنند تا حساب خود را از ضرر نجات دهند. در بازارهای مالی ابتدا جلوگیری از ضرر کردن اهمیت دارد و سپس رسیدن به سود است که اهمیت پیدا می‌کند.

بازارهای مالی در کنار سودهای کلان، ضررهای کلان نیز دارد. بایستی تمام وجه‌های این بازار را دید و با ریسک‌های موجود آشنا شد.

ویژگی های بروکر آمارکتس

  • حساب های معاملاتی متنوع

  • پشتیبانی به زبان فارسی

  • واریز و برداشت سرمایه ریالی

  • اهداء بونوس توسط کارگزاری

حساب های معاملاتی متنوع

بروکر آمارکتس برای کاربران خود از حساب های متنوعی استفاده کرده است. این بروکر به معامله‌گران حساب های فیکس، استاندارد، ECN را ارائه می‌دهد تا معامله‌گران بتوانند براساس سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

کاربران بروکر آمارکتس برای افتتاح حساب در آمارکتس نیاز به حداقل ۱۰۰ دلار دارند.

معامله‌گران قادر هستند تا از بیش از نماد معاملاتی موجود در کارگزاری آمارکتس استفاده کنند. همچنین این بروکر از ۱۲ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که می‌توان آنها را معامله کرد.

پشتیبانی به زبان فارسی

طی چند سال گذشته ایران در لیست تحریم های بین المللی قرار گرفته است و این تحریم ها سبب شده است تا ایرانیان برای ثبت نام در شرکت های مختلف خارجی دچار مشکل و محدودیت شوند. بسیاری از کاربران معتقدند که کارگزاری های بین المللی قادر به ارائه خدمات به ایرانیان نیستند.

بروکر آمارکتس یک بروکر بین المللی است که طی چند سال گذشته میان ایرانیان شهرت پیدا کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت بروکر آمارکتس میان معامله‌گران ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی است. این بروکر پشتیبانی فارسی را برای کاربران فارسی زبان خود قرار داده است تا زمانی که کاربران با مشکلی رو به رو می‌شوند، با استفاده از پشتیبانی آن مشکل را حل کنند.

واریز و برداشت سرمایه ریالی

نکته ای که برای انتخاب یک بروکر حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد، روش های انتقال پول است. بروکر آمارکتس با ارائه واریز و برداشت به صورت ریالی، فرایند انتقال سرمایه را برای کاربران ایرانی خود سرعت بخشیده است. همچنین این بروکر از روش‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. روش‌هایی از قبیل انتقال با پرفکت مانی، تاپ چنج، وبمانی در این بروکر وجود دارد.

اهداء بونوس توسط کارگزاری

علاقه معامله گران به دریافت بونوس سبب شده تا بروکر آمارکتس در حساب های معاملاتی خود بونوس‌هایی برای تشویق معامله‌گران قرار دهد. این امر سبب می‌شود تا بروکرهای به واسطه اهدا بونوس کاربران بیشتری جذب کنند. AMARKETS به شما به عنوان بونوس ۲۰ درصد از مبلغ سرمایه گذاری تان را هدیه می‌دهد. سود معامله با بونوس ها قابل برداشت است اما خود بونوس قابلیت برداشت ندارد.

در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه مقالات مربوط به دیگر بروکرهای فارکس هستید، وبسایت ایران بروکر می‌تواند به شما در دسترسی به این مقالات کمک کند و شما را برای انتخاب بروکر مناسب خودتان راهنمایی کند.

ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای ثبت نام در آمارکتس کافی است شما دانش اولیه در مورد رایانه داشته باشید. در صورتی که شما دانش اولیه دارید به سادگی می‌توانید در این بروکر حساب ایجاد کنید.

پلتفرم معاملاتی

کاربران AMARKETS از پلتفرم‌های معاملاتی MT4 و MT5 استفاده می‌کنند.

سایت و اپلیکیشن

بروکر آمارکتس را می‌توان هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل ای او اس نصب کرد. همچنین شما برای دسترسی به کابین شخصی آمارکتس، کافی است به سایت این بروکر مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره بروکر آمارکتس به سایت ایران بروکر مراجعه کنید. سایت ایران بروکر یک مرجع آموزشی قدرتمند در زمینه آموزش بازارهای مالی محسوب می‌شود.

آیا بروکر آمارکتس امنیت کافی دارد؟

خواندیم که ایران در لیست تحریم قرار دارد و از این رو ایرانیان قادر به برقراری ارتباط با شرکت‌های مختلف نیستند. بروکرها نیز ممکن است تا یک زمان به ایرانیان خدمات ارائه بدهند و از زمان دیگری برای ایرانیان محدودیت بگذارند.

بروکرAmarkets دارای ثبت FSA است. این ثبت دارای اعتبار نیست و نمی‌توان از آن به عنوان اعتبار برای بروکرهای مختلف استفاده کرد.

علاقه‌مندان به بازار های مالی بخصوص فارکس توجه کنند!

بازارهای مالی دارای دو چهره،  سود و ضرر است. در یک سمت شما فقط سودهای کلان را می‌بینید و عطش رسیدن به این سودها را در سر می‌پرورانید. اما در آن سمت دیگر که ضرر قرار دارد اصل داستان وجود دارد. زیرا اکثر معامله‌گران با فراموش کردن ریسک های این بازار دست به اقداماتی می‌زنند که سبب می‌شود تمام سرمایه خود را از دست بدهند. در این بازار صبور باشید و تلاش کنید از منابع معتبر آموزش ببینید. مراقب افراد کلاهبردار باشید زیرا هر زمان که حرف از پول و سرمایه باشد کلاهبرداران نیز در آنجا حضور دارند.

Share