بهترین پکیج اقتصادی دوربین مداربسته کدام است ؟

شرکت الکامپ یکی از وارد کنندگان دوربین های مدار بسته  با برندهای  PElCOTECH , UNIMO ,SIEMSNCE با توجه به اینکه خود بطور مستقیم وارد کننده این دوربین ها و قطعات جانبی بوده است.

دوربین های مداربسته امروزه بدلیل ناهنجاری های متعددی که در فضای جامعه موجود است به منظور بالا بردن میزان نظارت و امنیت کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشند، بطوریکه امروزه می توان مشاهده کرد که این تجهیزات نظارتی در انواع مکانهای باز و بسته مانند: خیابان ها، جاده ها، اماکن تفریحی، منازل، سازمانها و …. مورد استفاده قرار می گیرند و ا سوی دیگر با پیشرفت تکنولوژی دارای تنوع در انواع شکل های ظاهری و میزان کارایی می باشند پس بهتر است قبل از تهیه آنها با یک فرد خبره در این زمینه مشورتی داشته باشیم.

در دوربین های مداربسته همانطور که گفته شد امروزه دارای انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری و کارایی می باشند که بهمین خاطر قیمت آنها هم دارای تنوع زیادی می باشد. از سوی دیگر بسیاری از کاربران همیشه بدنبال محصولاتی هستند که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی باشند و در دوربین های مداربسته همین موضوع صدق می کند که بسیاری از کاربران دنبال دوربین های مداربسته هستند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت اقتصادی بهمراه خدمات معتبر و طولانی مدت از سوی شرکت ارائه دهنده این دوربین های مداربسته باشند.

برای همین منظور این دسته از مشتریان این سؤال را دارند که کدام برند از دوربین های مداربسته دارای چنین خصوصیاتی می باشد و این دوربین های مداربسته را از کدام شرکت معتبر می توان تهیه کرد که غیر از خصوصیات گفته شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد ؟

برای همین مورد ما شرکت الکامپ را به شما معرفی می کنیم که دارای ۱۷ سال سابقه مفید در امر واردات، مشاوره، فروش و نصب سیستم دوربین های مداربسته می باشد که در همین راستا دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به شناسه صنفی ۰۴۶۷۱۲۷۳۲۳ می باشد و تا به امروز بیش از ۴۰۰۰ پروژه موفق برای مشتریان خود انجام داده است که قسمتی از این پروژه ها در سازمانها و ارگانهای بزرگ دولتی و خصوصی به انجام رسده است که این مراکز عبارتند از:

  • صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش جمهموری اسلامی ایران
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • گروه خودردو سازی سایپا
  • دانشگاه تهران
  • و بسیاری از مراکز بزرگ کشور بخاطر سابقه درخشان شرکت الکامپ ، کار راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی خود را به دست این شرکت سپرده اند.

طی این سالها شرکت الکامپ با سالیان سال تجربه درخشان در زمینه فروش دوربین مدار بسته در فروشگاه آنلاین خود به آدرس (https://amniatcctv.com/)همیشه سعی داشته است که متناسب با بودجه مشتریان ، دوربین هایی را به آنها تحویل دهد که بیشترین بهره وری را برای آنها متناسب با نیازشان داشته باشد و در کنارضمانت و خدمات معتبری به آنها ارائه کند تا در هنگام ایجاد مشکل ، مشتریان دغدغه ای بابتی خرابی و ارائه خدمات پس از فروش نداشته باشند.

برای همین منظور مدیر عامل شرکت الکامپ همیشه به کاربران خود اعلام می کند که این دوربین های مداربسته را از محلی خریداری کنید که دارای جواز رسمی از سوی اتحادیه باشد و یا حداقل دارای سابقه طولانی مدت و درخشان در این زمینه داشته باشد ، که در صورت داشتن مجوز ااز اتحادیه ایجاد مشکلاتی از قبیل خرید اجناس بی کییفیت، گران فروشی ، عدم ارائه خدمات از سوی شرکت ارائه دنده شامل حال مشتری نمی شود ویا اگر چنین اتفاقاتی صورت گرفت مشتری می تواند با مراجعه به اتحادیه صنف دوربین های مداربسته مشکل را پیگیری نماید.

شرکت ها و فروشگاه های زیادی در زمینه  واردات ، فروش، نصب و پشتیبانی  در زمینه دوربین مداربسته و تجهیزات آن وجود دارند آیا همه این فروشنده ها معتبر هستند ؟ و یا  گارانتی مناسبی به مصرف کننده ارائه می کنند؟

شرکت الکامپ یکی از وارد کنندگان دوربین های مدار بسته  با برندهای  PElCOTECH , UNIMO ,SIEMSNCE با توجه به اینکه خود بطور مستقیم وارد کننده این دوربین ها و قطعات جانبی بوده همواره نیازهای مشتری را با بهترین کیفیت موجود، ارائه قیمت رقابتی و ارائه پشتیبانی طولانی مدت توانسته نیازهای مشتری  را  در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات  مطابق به نیازهای مختلف در قالب پکیج های ارائه شده برآورده کند، جهت استعلام قیمت و سفارش نصب دوربین مدار بسته، میتوانید اینجا را کلیک نمایید و با اطمینان خرید خود را نهایی نمایید.

دوربین های مداربسته اقتصادی که شرکت الکامپ برای این دسته از مشتریان خود در نظر گرفته است عبارتند از :

دوربین مداربسته برند UNIMO

این دوربین های مداربسته دومین برندی است که توسط شرکت الکامپ ارائه داده می شود که از خصوصیات این نوع از دوربین های مداربسته کیفیت تصویر برداری خوب دستگاه بهمراه قیمت مناسب می باشد و برای همین مورد پکیج هایی که شرکت الکامپ با استفاده از دوربین های مداربسته برای مشتریان خود آماده کرده است، آنها را با نام پکیج اقتصادی دوربین های مداربسته نامگذاری کرده است.

در همین مورد شرکت الکامپ پکیج های این برند از دوربین های مداربسته را با ۲ سال ضمانت بی قید و شرط مورد پوشش قرار داده تا مشتریان در طی این مدت در صورت ایجاد مشکلات احتمالی نگرانی از این بابت نداشته باشند.

دوربین های مداربسته برند UNIMO  بصورت پکیج و تکی از سوی رکت الکامپ بفروش می رسند که در حالت تکی می توان از هر دو نوع دوربین های مداربسته آنالوگ و AHD خریداری کرد . اما پکیج های آن فقط شامل دوربین های مداربسته AHD می باشد که در در تعداد ۴، ۸ و ۱۶ عددی دوربین مداربسته که تشکیل شده از دومدل دام و بولت می باشد به مشتریان عرضه شده است .

خصوصیات دوربین مداربسته AHD برند UNIMO عبارتند از :

خصوصیات این پکیج عبارت اند از :

  • لنز ۲ مگاپیکسل
  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • دید در شب قوی

در پایان می توان گفت که  آن دسته از مشتریانی که می خواهند دوربین مداربسته ای را خریداری که علاوه بر کیفیت بالای تصویر دارای قیمت مناسب از سوی شرکت یا فروشگاه ارائه دهنده باشند می توانند با مراجعه به شرکت الکامپ علاوه بر اینکه می توانند با خرید پکیج دوربین های مداربسته برند UNIMO نیاز خود را برطرف کننده از مزایایی مانند قیمت رقابتی و اراده خدمات معتبر را با خرید از سوی شرکت الکامپ تجربه کنند.

مشتریان گرامی در صورتیکه تمایل به خرید دوربین های مداربسته اقتصادی برند UNIMO  را بصورت تکی و یا پکیج دارند می توانند با تماس با کارشناسان شرکت الکامپ راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و یا برای آگاهی از آدرس و خرید دوربین مداربسته می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ به نشانی amniatcctv.com  اطلاعات لازم را در این خصوص بدست آورند.

منبع  رسانه بازده

Share