خرید کرکره برقی و پرده برقی از شرکت برتر دُرفا

امروز قصد داریم یکی از بهترین شرکتی (دُرفا) که برای مشتریان خود خدماتی مثل خرید کرکره برقی و خرید پرده برقی را با ضمانت کالا و قیمت مناسب ارائه می دهد را معرفی کنیم. فروشگاه دُرفا بدون شک بهترین فروشگاه در این زمینه است که می توانید بهترین کرکره های برقی و پرده های برقی را با خیال آسوده خریداری کنید.

امروز قصد داریم یکی از بهترین شرکتی (دُرفا) که برای مشتریان خود خدماتی مثل خرید کرکره برقی و خرید پرده برقی را با ضمانت کالا و قیمت مناسب ارائه می دهد را معرفی کنیم. فروشگاه دُرفا بدون شک بهترین فروشگاه در این زمینه است که می توانید بهترین کرکره های برقی و پرده های برقی را با خیال آسوده خریداری کنید.

مزیت های خرید کرکره برقی

کرکره برقی راحتی و امنیت بیشتر را برای زندگی شما به ارمغان می آورد. کرکره برقی درفا آسایش زندگی شما را افزایش می دهد و احساس امنیت را در زندگی روزمره به شما می دهد. آنها دارای یک موتور الکتریکی یکپارچه هستند، به طوری که دیگر مجبور نیستید کرکره های غلتکی خود را به صورت دستی باز و بسته کنید. علاوه بر این، کرکره های برقی را می توان با نیازهای فردی و محیط اطراف، به لطف تنوع گسترده ای از گزینه ها و تجهیزات طراحی، تطبیق داد. وقتی در تعطیلات دور هستید نمی خواهید نگران باشید، اما باید خانه یا آپارتمان خود را برای چند روز بدون مراقبت ترک کنید؟ در فصل تعطیلات شاهد افزایش چشمگیر سرقت ها هستیم.

سارقان به راحتی می توانند خانه ها و آپارتمان هایی را که چند روز است خالی مانده اند شناسایی کنند و زمان کافی برای ورود به خانه شما دارند. با کمک یک سیستم خانه هوشمند یا کنترل خانه مرکزی خود، می توانید تنظیمات مختلفی را طوری برنامه ریزی کنید که به نظر برسد که در خانه هستید. این به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر سارقان عمل می کند. دستگاه ضد بالابر «کلیک استاپ» محافظت در برابر سرقت کرکره برقی شما را افزایش می دهد. بعلاوه، یک ریل راهنمای بسیار پایدار، فشار دادن به بالا یا باز کردن پرده را دشوار می کند.

چه چیزی کرکره های برقی درفا را متمایز می کند؟

حداکثر انعطاف پذیری: کرکره‌های درفا با موتورهای الکتریکی می‌توانند به‌طور انعطاف‌پذیری با نیازها و موقعیت‌های نصب فردی شما سازگار شوند و  با طیف گسترده‌ای از جعبه‌های کرکره‌ای، حالت‌های عملکرد، تجهیزات اضافی و گزینه‌های طراحی بهترین امکانات را به شما بدهند.

بهره وری انرژی: کرکره های برقی در مصرف انرژی صرفه جویی واقعی دارند. در زمستان تلفات انرژی را به حداقل می رساند. در تابستان از گرم شدن اتاق ها جلوگیری می کنند. به این ترتیب می توانید از دمای ثابت داخل لذت ببرید و در عین حال در هزینه گرمایش و تهویه مطبوع صرفه جویی کنید.

کنترل راحت: کرکره های برقی خود را به راحتی با فشار یک دکمه، با استفاده از روال ها یا زمانی که در راه هستید کنترل کنید. کرکره های برقی با بسیاری از گزینه های کنترلی مختلف سازگار هستند.

گزینه های کنترل کرکره برقی

شما می توانید بین فرستنده های دیواری، کنترل از راه دور دستی، کنترل خانه مرکزی، موبایل و دستی برای کار با کرکره های برقی خود یکی را انتخاب کنید:

کنترل دستی از طریق فرستنده دیواری و کنترل از راه دور

متداول ترین راه های کارکرد کرکره ها، کنترل دستی از طریق فرستنده دیواری و کنترل از راه دور دستی برای پایین آوردن و بالا بردن کرکره است.

ادغام اپلیکیشن و خانه هوشمند

کرکره های برقی را می توان به سرعت و به راحتی در سیستم خانه هوشمند شما ادغام کرد. این به شما امکان می دهد کرکره های غلتکی خود را از طریق تلفن همراه یا تبلت خود کنترل کنید. تمام کرکره های کرکره ای را می توان با کنترل های زمان از طریق کنترل خانه مرکزی یا سیستم خانه هوشمند شما بالا و پایین کرد. همچنین می‌توانید زمان‌های مختلفی را برای روزهای مختلف تنظیم کنید تا مطمئن شوید که در آخر هفته خیلی زود از خواب بیدار نمی‌شوید.

کنترل سنسور (سنسور نور خورشید)

کنترل خودکار سنسور کارایی و راحتی زندگی را ارائه می دهد: سنسور نور خورشید شدت نور را اندازه گیری می کند و کرکره های غلتکی شما را با توجه به درجه روشنایی کنترل می کند. کنترل‌های وابسته به دما نیز در دسترس هستند: اگر از دمای خاصی در داخل خانه فراتر رفت، کرکره‌های غلتکی به موقعیت از پیش تنظیم شده دلخواه حرکت می‌کنند.

کنترل زمان

سیستم‌های کرکره‌ای ما همچنین به شما امکان یکپارچه‌سازی تایمر را می‌دهند. می‌توانید زمان‌هایی را تنظیم کنید که کرکره‌ها پایین و بلند شوند. کرکره های غلتکی حتی زمانی که شما دور هستید به طور خودکار حرکت می کنند و این تصور را ایجاد می کنند که در خانه هستید. و اگر روال ها و نیازهای شما تغییر کند، می توانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید.

حداکثر انعطاف پذیری و مقاوم سازی کرکره های برقی

آیا می خواهید کرکره های برقی را برای ساده کردن زندگی روزمره و ارتقای خانه خود به روز کنید؟ طیف گسترده ای از کرکره های برقی با موتورهای الکتریکی، امکاناتی را برای هر موقعیت نصب ارائه می دهد. کرکره های برقی درفا مجهز به موتورهای نام تجاری، عملکرد ساده و راحتی بیشتری را ارائه می دهند. کرکره برقی را می توان به خوبی در هر خانه ای ادغام کرد. بسته به شرایط و شرایط نصب، کرکره برقی را می توان به صورت کرکره در جلو یا کرکره در بالا با جعبه های عایق نصب کرد. همکاران متخصص ما در کنار شما خواهند بود تا شما را راهنمایی کنند و به شما در یافتن راه حل ایده آل برای خانه خود کمک کنند.

چرا خرید پرده برقی بسیار مهم است؟

خرید پرده برقی

پرده برقی یکی از جالبترین لوازم خانگی برقی می باشد که این روزا همه به دنبال خرید آن هستند. با خرید پرده برقی و استفاده از آن در خانه، دیگر لازم نیست برای کنترل پرده های خانه خود از جای خود تکان بخورد فقط کافیست روی یک دکمه بزنید تا پرده های برقی خانه شما بسته یا باز شوند. همچنین از طریق برنامه های این پرده ها روی موبایل شما هم می توانید این پرده های برقی را کنترل کنید. یا حتی تنظیم کنید که موقع بالا آمدن پرده های خانه شما باز و با غروب آفتاب بسته شوند. و اگر در خانه نیستید و فراموش کرده اید که پردهای خانه خود را بکشید از فاصله دور هم می توانید به این پرده ها متصل شده و آن ها را بازو بسته کنید. برای خرید پردهای برقی اصل و با قیمت مناسب فروشگاه اشاره شده بهترین فروشگاه می تواند باشد.

Share