پرچم تشریفاتی از کجا بگیرم؟

پرچم‌های تشریفاتی مخروطی در مجموعه کادوس پلاس در دو لایه طراحی شده و میان این دو لایه، از موادی خاص استفاده شده‌ است تا هر دو لایه را به یکدیگر بچسباند. توجه به این موضوع سبب شده تا این محصولات، ایستایی قابل‌ توجهی به دست آورند و نیازی به تنظیم و دخالت دست نیز نداشته باشند.

یکی از عناصر نمادین در تمامی کشورها، پرچم‌ها هستند. از این نمادها به‌ منظور نشان‌دادن قدرت و هویت یک کشور، ارگان و یا حتی گروه‌های مختلف استفاده می‌کنند. تولیدکنندگان این محصولات را در انواع رومیزی، تشریفاتی، اهتزاز و… طراحی و تولید نموده و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. در حال‌ حاضر پرچم تشریفاتی یکی از ملزومات اساسی برای بسیاری از ارگان‌ها و نهادهای دولتی و یا خصوصی است.

این پرچم‌ها همان‌طور که از نامشان نیز مشخص شده نوعی از پرچم‌های کاملاً زینتی محسوب می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها برای تزئین دکوراسیون شرکت و یا سازمان خود استفاده نمایید و اهداف تجاری و کسب‌ و کار خود را نیز پیگیری کنید.

پرچم تشریفاتی

همان‌طور که می‌دانید کسب‌ و کارهای مختلف، لوگو و یا نمادی را برای نهاد و یا سازمان خود در نظر می‌گیرند که از جمله مهم‌ترین عناصر برای ایجاد هویت بصری هستند. برای نمایش چنین علائمی، از ابزارهای مختلف استفاده می‌شود که یکی از مهم‌ترین این ابزار، پرچم تشریفاتی است.
در حقیقت می‌توان گفت این نوع از ابزارها یکی از مهم‌ترین محصولات برای ایجاد هویت بصری برندها محسوب می‌شوند. همین عامل نیز باعث شده تا بسیاری از نهادها این محصولات را در نقاط مختلف سازمان و یا اداره خود قرار دهند.

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات از سایز و ابعادی بزرگ برخوردار شده و لذا می‌تواند لوگو و یا آرم تجاری شما را به‌ خوبی در معرض دید قرار دهد. در بیشتر موارد، ابعاد پارچه‌ای که برای چاپ این محصولات در نظر گرفته می‌شود ۹۰  در ۱۵۰ سانتی‌متر است.
شما می‌توانید لوگو و یا طرح کسب و کار تجاری خود را در میانه پرچم تشریفات با پس‌ زمینه سفید چاپ کنید و یا انواع دیگری از چاپ‌ها را برای دستیابی به هدف خود در نظر بگیرید.

پرچم تشریفات ایران

پرچم تشریفات ایران یکی از پرکاربردترین انواع پرچم‌ها است. شما می‌توانید برای برگزار کردن یک رویداد و یا یک همایش بین‌المللی از این نوع پرچم‌های تشریفات استفاده کنید.
پرچم­های تشریفات ایران از جمله انواع پرچم‌های بزرگ و ایستاده به شمار می‌روند. این پرچم‌ها توسط تولیدکنندگان مختلف در سایزها و جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند و بر روی میله‌ای ایستاده نصب می‌گردند.

در بیشتر مواقع میله‌ای که پرچم تشریفات بر روی آن نصب می‌شود از جنس چدن انتخاب‌ شده و امکان تنظیم ارتفاع نیز دارد. شما می‌توانید این پرچم‌ها را تا ارتفاع ۲ متر و ۳۰ سانتی‌ متر تنظیم کنید.

تولیدکنندگان این میله‌ها را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و… طراحی می‌کنند و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و برای‌ اینکه جذابیت طرح و نقش این محصولات را افزایش دهند، ریشه‌هایی پیرامون پرچم، به کار می‌گیرند. این ریشه‌ها نیز رنگ‌های مختلفی دارند.

قیمت پرچم تشریفاتی

برای بسیاری از افرادی که قصد سفارش و یا خرید پرچم‌های تشریفاتی دارند، آگاهی از قیمت این محصولات موضوع بسیار مهمی است. لازم است بدانید که قیمت پرچم تشریفاتی با در نظر گرفتن چند عامل و فاکتور مهم مشخص می‌شود.

یکی از مهم‌ترین این عوامل، جنس پارچه به‌ کار رفته در طراحی پرچم است. طرح پارچه و نوع چاپ پرچم نیز قیمت این محصولات را تغییر می‌دهد. سایز پرچم مورد نظر شما، نوع پایه و میله‌ای که برای آن در نظر گرفته شده نیز قیمت پرچم­های تشریفاتی را با تغییر مواجه می‌سازد.
در حالت معمول پرچم‌هایی که با استفاده از جنس ساتن به‌ وجود آمده و از براقیت بیشتری برخوردار شده‌اند، قیمت بالاتری نسبت‌ به پرچم‌های با پارچه و جنس معمولی دارند.

چاپ پرچم تشریفاتی

مجموعه کادوس پلاس یکی از مجموعه‌های موفق در زمینه چاپ پرچم تشریفاتی است. پرچم‌های تشریفاتی طراحی و تولید شده توسط این مجموعه با پارچه‌هایی از جنس ساتن، مخمل و… تولید می‌شوند.
برای اجرای عملیات چاپ بر روی این محصولات، نوع پارچه در نظر گرفته شده و سپس متناسب با آن روش چاپ سیلک، گل‌دوزی، چاپ دیجیتال انتخاب می‌شوند.
پرچم‌های تشریفاتی در این مجموعه در انواع مختلفی تولید می‌شوند و شامل پرچم‌های تشریفات مخروطی، پرچم تشریفات ساتن، لیزری، مخمل، لمینت و… هستند.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی تبلیغاتی به محصولی گفته می‌شود که برای انجام تبلیغات و یا نمایش و معرفی یک برند خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرچم‌ها در حقیقت نشان‌دهنده اعتبار یک کسب‌ و کار و برند تجاری هستند و می‌توانند تأثیر قابل‌ توجهی در جذب مشتریان و جلب اعتماد آنان داشته باشند.
در حقیقت شما با استفاده از یک پرچم رومیزی تبلیغاتی منحصر به‌ فرد بودن برند تجاری خود را به نمایش در می آورید.

پرچم رومیزی سپاه

شما می‌توانید سفارش چاپ پرچم رومیزی سپاه را به مجموعه کادوس پلاس واگذار کنید. این نوع از پرچم‌های رومیزی به‌ صورت دولایه طراحی می‌شوند و از جنس‌های مختلف پارچه هم به‌ وجود آمده‌اند. از جمله جنس‌های این محصولات می‌توان به مخمل، ساتن و… اشاره کرد.

این نوع از پرچم‌ها سایزهای مختلفی داشته و به صورت‌های ریشه‌دار و یا بدون ریشه چاپ‌ شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. پایه‌های این پرچم‌ها نیز از جنس استیل، برنج و یا سنگ انتخاب می‌شود.

پرچم رومیزی کشورها

اگر قصد برگزاری یک رویداد بین‌المللی دارید که در آن شرکت‌ها از کشورهای مختلف جهان حضور به‌ هم رسانده‌اند می‌توانید از پرچم‌های رومیزی کشورهای شرکت‌ کننده استفاده کنید.
انجام چنین اقداماتی باعث می‌شود تا شما بتوانید نظر و توجه مشتریان از کشورهای دیگر را به خود جلب نمایید و شخصیت و اعتبار برند خود را در نظر آن‌ها افزایش دهید. برای سفارش خرید و یا چاپ پرچم رومیزی کشورهای مختلف می‌توانید به مجموعه کادوس پلاس مراجعه نمایید.

پرچم رومیزی لیزری

پرچم رومیزی لیزری یکی از انواع بسیار پرطرف‌دار و محبوب پرچم‌ها است. این محصولات در رنگ‌های مختلف و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و روانه بازار مصرف می‌گردند.

در بیشتر موارد برای فراهم کردن این پرچم‌ها از پارچه‌های ساتن استفاده می‌کنند و پارچه‌هایی را به کار می‌گیرند که قدرت ایستایی آن‌ها قابل‌ توجه است.

طرح‌های مورد نظر شما بر روی این پرچم‌ها به‌ صورت به یک رو چاپ می‌شوند. چراکه امکان چاپ طرح در دو طرف این محصولات وجود ندارد.

پرچم تشریفات مخروطی

پرچم‌های تشریفاتی مخروطی در مجموعه کادوس پلاس در دو لایه طراحی شده و میان این دو لایه، از موادی خاص استفاده شده‌ است تا هر دو لایه را به یکدیگر بچسباند. توجه به این موضوع سبب شده تا این محصولات، ایستایی قابل‌ توجهی به دست آورند و نیازی به تنظیم و دخالت دست نیز نداشته باشند.

قیمت پرچم‌های تشریفاتی

پرچم‌های تشریفاتی انواع مختلفی از کیفیت‌ها را دارند و با ویژگی‌های متنوعی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. وجود ویژگی‌های مختلف و سطوح کیفی متفاوت در تعیین قیمت پرچم‌های تشریفاتی اثرگذار است. قیمت پرچم‌های تشریفاتی در مجموعه کادوس پلاس مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب بوده و با توجه به جنس پارچه، نوع دوخت پرچم، نحوه چاپ آن و… در نظر گرفته شده است.

طریقه نصب پرچم تشریفاتی

طریقه نصب و یا نحوه بستن پرچم تشریفاتی موضوع بسیار مهمی است.

برای این کار باید در ابتدا میله پرچم را برداشته و پیچ زیر آن را باز کنید.
سپس پایه پرچم را زیر میله قرار دهید و پیچ را به‌ طور مجدد ببندید.
در بخش بالایی میله‌ پرچم از دو پیچ استفاده‌ شده، پیچ بالایی، برای آویزان کردن پرچم بوده و پیچ پایینی سبب می‌شود تا میله داخل پرچم آزاد شود و یا در ارتفاعی خاص قرار بگیرد.
بنابراین اگر این پیچ را شل کنید، میله داخلی تا ارتفاع مورد نظرتان بالا می‌رود. سپس می‌توانید پیچ را محکم کنید.
پس از آن باید پرچم را باز کنید. در زاویه گوشه بالایی این پرچم­ها، یک گیره دوخته شده‌ است. بنابراین باید آن را روی پیچ میله پرچم که در بالاترین بخش بدنه آن است، آویزان نمایید.
همچنین باید بندی را که در زاویه گوشه پایینی به‌ کار رفته  را به میله ببندید و سپس حالت ایستایی پرچم تشریفاتی را تنظیم کنید.

https://kadoosplus.ir/products/flag

Share