نحوه رزرو بلیط از اپلیکیشن مستر بلیط

امروزه بسیاری از خدمات مرتبط با این دو صنعت مهم از طریق اپلیکیشن های مختلف موبایلی در اختیار کاربران قرارداده می شود. از جمله پلتفرم های فعال این زمینه در فضای مجازی ایران، وب سایت و اپلیکیشن مستر بلیط است.

 

اپلیکیشن ها همان برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در موبایل ها و تبلت ها هستند. دسترسی راحت تر به موبایل و تبلت در مقایسه با سایر ابزارهای الکترونیک مانند لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی باعث شده تا بیشتر کاربران فضای مجازی ترجیح دهند تا تعاملات مختلف اینترنتی خود را با استفاده از موبایل و تبلت انجام دهند.

سرعت بالای اپلیکیشن ها در کنار سایر مزایای آنها مانند سهولت کاربرد و هزینه کمتر باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها و صنایع هم به سمت استفاده از آنها بروند. از جمله صنایع مهم به شدت فعال در زمینه خدمات اینترنتی (وب سایت یا اپلیکیشن های موبایلی)، صنعت گردشگری و صنعت حمل و نقل است.

امروزه بسیاری از خدمات مرتبط با این دو صنعت مهم از طریق اپلیکیشن های مختلف موبایلی در اختیار کاربران قرارداده می شود. از جمله پلتفرم های فعال این زمینه در فضای مجازی ایران، وب سایت و اپلیکیشن مستر بلیط است.

استفاده از اپلیکیشن مستر بلیط مزایای مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– امکان پیش بینی، مقایسه و ارزیابی قیمت بلیط

– امکان دسترسی به تقویم ارزان ترین بلیط های موجود

– امکان رهگیری و دریافت اطلاعات درباره ارزان شدن قیمت

– امکان مشاهده مسیرهای جایگزین

– امکان مشاهده صورتحساب پیش از پرداخت

– امکان مشاهده جزئیات سفر و تصویر وسایل نقلیه و همچنین میزان رضایت کاربران از آن وسیله

این موارد باعث اقبال کاربران به این اپلیکیشن بسیار پرکاربرد شده است. اپلیکیشن مستر بلیط هم برای گوشی های ios و هم گوشی های اندروید تهیه شده است و کاربران مختلف می توانند بسته به نوع گوشی خود، این اپلیکیشن را از کافه بازار، گوگل پلی استور و یا اپ استور اپل نصب کنند.

در ادامه نحوه رزرو بلیط هواپیما از اپلیکیشن مستربلیط را خدمتتان توضیح می دهیم.

آموزش خرید از اپلیکیشن

در ابتدای ورود به اپلیکیشن با تصویر زیر روبرو می شوید. در این جا برای خرید بلیط هواپیما باید بر روی آیکون هواپیما کلیک کنید.

با کلیک کردن بر روی آیکون هواپیما با صفحه زیر روبرو می شوید. در این قسمت می توانید اطلاعات مختلف مربوط به سفر خود مانند داخلی یا خارجی بودن پرواز، یک طرفه یا دو طرفه بودن بلیط، مبدا و مقصد مسافرت، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را وارد کنید.

در اینجا به عنوان نمونه اطلاعات مربوط به خرید بلیط هواپیما شیراز، به صورت رفت و برگشت و برای دو نفر در اپلیکیشن وارد شده است و تصویر آن برای شما نمایش داده شده است. بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، بر روی آیکون جستجو کلیک کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فهرستی از تمام پروازهایی که با اطلاعات شما همخوانی دارند را در اختیار شما قرار می دهد.

امکان دیگری که در این صفحه برای کاربران فراهم شده است، امکان فعال کردن آیکون «خبرم کن» است. با فعال کردن این آیکون، اپلیکیشن در صورت کاهش یافتن قیمت پرواز این مسیر و تاریخ، موضوع را به شما اطلاع خواهد داد. علاوه بر این در انتهای صفحه فهرستی از پروازهایی که ظرفیت آنها پر شده است هم برای شما نمایش داده می شود.

در این مرحله بر روی هر کدام از پروازها که کلیک نمایید اطلاعات مرتبط با آن پرواز برای شما نمایش داده خواهد شد.

بعد از انتخاب پرواز مورد نظر، بر روی آیکون ادامه کلیک نمایید. در این مرحله اپلیکیشن شما را به صفحه ای هدایت خواهد کرد که در آن شرایط و مقررات پرواز و صورتحساب بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد.

در این مرحله با کلیک بر روی آیکون ادامه و پرداخت هزینه بلیط به صورت اینترنتی، بلیط خود را در اختیار خواهید داشت.

تمام فرایند انتخاب صندلی در پرواز برای شما تنها چند دقیقه زمان خواهد برد

Share