راهنمای خرید و قیمت انواع کارتابل اداری

شرکت تامین فلات یکی از پخش کنندگان کارتابل اداری در شهر تهران و سایر شهرها در نظر دارد کارتابل اداری را با قیمت ارزان و مناسب به دست مشتریان عزیز برساند.

کارتابل چیست ؟

کارتابل یک پوشه مخصوص برای قرار گیری اسناد، مدارک، نامه ها و پرونده های مهم جهت صدور دستور می باشدبه طور کلی تمام اسنادی که توسط مدیریت دیده و تایید می شوند، به ترتیب اولویت در این دفتر قرار می گیرند و در هر صفحه از آن یک سند گذاشته می شودکارتابل در دو نوع رمزدار و بدون رمز در بازار موجود می باشددر نوع رمزدار آن قفلی روی دفتر قرار دارد و امکان قفل کردن وجود داردهمچنین دفتر کارتابل نقش مهمی در جلوگیری از گم شدن اسناد و مدارک و نظم در سازمان خواهد داشتسایز دفاتر کارتابل A4 و تعداد برگه های آن ۱۰ تایی است.

قیمت کارتابل اداری

معرفی انواع کارتابل

انواع کارتابل به بخش های زیر تقسیم می شود.

کارتابل جاری

محل نوشته هایی است که به کاربر کارتابل ارسال شده است.

کارتابل پیگیری

محل نوشته هایی که برای سایرین ارسال شده است.

کارتابل آفلاین

با توجه به حجم زیاد کارها و سفرها، مدیران قادر نخواهند بود همیشه در سازمان حضور داشته باشنداز همین رو سیستم اتوماسیون اداری آفلاین مبتنی بر وب همراه این مشکلرا حل کرده و مدیران را قادر می سازد از هر نقطه ای نامه ها و اسناد را تایید نماید.

قیمت عمده کارتابل اداری چقدر است ؟

قیمت کارتابل اداری نیز مانند سایر اجناس و مواد بسیار تغییر کرده است به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی برای آن اعلام نمودهمچنین در خرید عمده کارتابل عوامل زیادی موثر هستند از جمله این موارد می توان به تعداد خرید، برند انتخابی و جنس آن می باشد.

کارتابل از کجا بخریم ؟

برای خرید کارتابل می بایست ابتدا نیاز و سلیقه خود را بررسی کرده و سپس به انتخاب آن بپردازیدهمچنین می توانید جهت خرید به سایت تامین فلات مراجعه نماییدشرکت تامین فلات یکی از پخش کنندگان کارتابل اداری در شهر تهران و سایر شهرها در نظر دارد کارتابل اداری را با قیمت ارزان و مناسب به دست مشتریان عزیز برساند.

خرید کارتابل اداری

مزایای کارتابل اداری

  1. توزیع سریع نامه ها و پرونده ها

  2. امکان ارسال گروهی از نامه ها برای یک نفر

  3. امکان پیگیری

  4. قابلیت تعریف و تقسیم برای هر واحد

  5. امکان ارسال به چندین واحد

  6. صرفه جویی در زمان

  7. جلوگیری از مفقود شدن اسناد

  8. ایجاد نظم

نحوه استفاده از کارتابل

کارتابل اداری

می بایست با استفاده از تعدادی گیره، اسناد و نامه های اداری را بسیار با نظم و ترتیب به سوراخ‌هایی که در برگه های کارتابل می باشد وصل نمایید تا در موقع لزوما آن استفاده نماییدبرای استفاده از کارتابل اداری می بایست اسناد و مدارک را به تفکیک موضوع یا تاریخ و با استفاده از گیره‌های کاغذ، به سوراخ‌هایی که روی برگه‌های تعبیه شده است، وصل کنیداین برگه‌ها از مقوا ساخته شده‌اند و دوام طولانی دارند و به این سادگی پاره نخواهند شدصحافی که این برگه‌ها را به هم وصل کرده است، آکاردئونی است و آن‌ها را محکم کنار هم قرار می دهدروی برگه‌ها با جلدی مقوایی پوشانده شده و پوششی از چرم مصنوعی دارداین جلد به‌خوبی از عهده‌ی محافظت از برگه‌ها در برابر کثیف و پاره‌شدن برخواهد آمداز ویژگی های بارز کارتابل می توان به برگه‌های مقوایی، صحافی آکاردئونی و جلد باکیفیت اشاره کرددفتر کارتابل راهی مطمئن برای دسته‌بندی نامه‌هایی که باید همیشه در دسترس باشند و در مواقع ضروری سریع پیدا و خوانده شوند.

Share