نقدونه درمان پیدا کردن قالیشویی های با کیفیت در شهر های ایران

پیدا کردن قالیشویی معتبر و با کیفیت کار بسیار دشواری است، که بعد از راه اندازی سایت نقدونه این مشکل تا حدود خیلی زیادی رفع شده. حتما شما هم تجربه سفارش با قالیشویی بد قول یا بی کیفیت را داشتید ولی چون شناختی نداشتید به آنها اعتماد کردید و متضرر شدید.

پیدا کردن قالیشویی معتبر و با کیفیت کار بسیار دشواری است، که بعد از راه اندازی سایت نقدونه این مشکل تا حدود خیلی زیادی رفع شده. حتما شما هم تجربه سفارش با قالیشویی بد قول یا بی کیفیت را داشتید ولی چون شناختی نداشتید به آنها اعتماد کردید و متضرر شدید. یکی از مهمترین خدماتی که مجموعه نقدونه ارائه میدهد این است که به کاربران کمک میکند تا به راحتی یک قالیشویی خوب و معتبر را در کمترین زمان در شهر و منطقه خود پیدا کنند. معمولا قالیشویی هایی که در شهر های ایران میبینید جزو یکی از ۳ دسته زیر هستند:
  1. قالیشویی های مجاز و معتبر که  علاوه بر کارخانه قالیشویی دارای پروانه کسب  از اتحادیه هستند
  2. قالیشویی های بدون جواز که کارخانه قالیشویی دارند ولی پروانه کسب ندارند
  3. قالیشویی هایی که دفتر قالیشویی دارند ولی کارخانه قالیشویی ندارند که به عنوان دلال فعالیت میکنند

سایت نقدونه تا حد ممکن مشخصات کامل قالیشویی ها: آدرس دقیق و تلفن قالیشویی را درج کرده است، همچنین این مجموعه لیست قالیشویی های موجود در هر شهر را به طور اختصاصی و جداگانه تهیه کرده، که کاربران و مشتریان بتوانند نظر واقعی خود را نسبت به خدمات قالیشویی های آن شهر درج کنند تا انتخاب بهترین قالیشویی برای مشتریان بعدی آسان شود. از دیگر نقاط قوت این سایت این است که شما هم میتوانید تجربه خوب یا بد خودتان را نسبت به قالیشویی که انتخاب کردید در آن صفحه بیان کنید.

نقل قولی از مدیر سایت نقدونه:

”وبسایت نقدونه به عنوان رسانه آنلاین نقد و بررسی قالیشویی با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار و کمک به مردم عادی جهت انتخاب قالیشویی معتبر در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد. کاربران و مشتریان می توانند نظرات پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را نسبت به قالیشویی هایی که می شناسند و تجربه همکاری با آنها را داشتند، در سایت نقدونه و صفحه مخصوص به هر قالیشوی بیان کنند. “

چطور یک قالیشویی خوب و معتبر در شهرمان پیدا کنیم؟

یکی از ویژگی هایی که سایت نقدونه برای کاربرانش تهیه کرده جستجوی هوشمند قالیشویی یا “قالیشویی یاب” است. این ویژگی که در ابتدای صفحه اصلی این سایت وجود دارد به کاربران کمک میکند با وارد کردن نام شهر، منطقه یا محل خود در نوار جستجو سایت، به صورت خودکار نزدیکترین قالیشویی ها به محل زندگی شان لیست شود. روش جستجوی قالیشویی را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

جستجوی قالیشویی

برای مثال همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید کلم غرب تهران در نوار جستجو وارد شده و لیست قالیشویی غرب تهران در سایت نقدونه را نشان میدهد. در تصویر زیر هم صفحه مخصوص قالیشویی های غرب تهران قرار دارد که نام برند به همراه شماره تماس و درصد رضایت کاربران درج شده و در قسمت نظرات هم مشتریانی که تا به الان نظر دادند قرار دارد. در این  صفحه میتوانید از دیدگاه‌ها و امتیاز هایی که کاربران دیگر به قالیشویی مد نظر شما داده اند برای انتخاب قالیشویی و تصمیم گیری بهتر استفاده کنید.

معرفی بهترین قالیشویی های غرب تهران

راهنمای انتخاب قالیشویی معتبر در دیگر شهر ها و استان ها

در تصویر بالا استان تهران را مثال زدیم ولی با توجه به اطلاعاتی که از سایت نقدونه به دست ما رسیده، با خبر شدیم که این مجموعه تقریبا قالیشویی های تمام استان ها را مورد نقد و بررسی قرار داده است. برای  مثال اگر در شهر قم زندگی میکنید میتوانید صفحه قالیشویی قم در سایت نقدونه و یا اگر در جنوب ایران زندگی میکنید قالیشویی اهواز، قالیشویی خرمشهر، قالیشویی آبادان یا در مشهد هستید لیست بهترین قالیشویی مشهد و همچنین دیگر شهرها را در سایت نقدونه مشاهده کنید. سایت نقدونه ظاهرا قالیشویی ها را بر اساس استان ها و شهرها دسته بندی کرده است که البته کلان شهر ها خود به چهار دسته شرق، غرب، شمال و جنوب تقسیم میشوند. این سایت یک پلت فرم تقریبا کامل و تخصصی در حوزه قالیشویی است. چون علاوه بر معرفی قالیشویی ها خدمات تبلیغات قالیشویی که شامل: ارسال پیامک انبوه، طراحی سایت قالیشویی، درج آگهی قالیشویی و غیره  را برای قالیشویی داران  انجام میدهد. استان هایی که تا به امروز توسط  سایت نقدونه بررسی شدند شامل لیست زیر هستند:

  • استان تهران
  • استان مازندران
  • استان خراسان
  • استان خوزستان
  • استان قم

منبع : نقدونه | بزرگترین سایت معرفی قالیشویی در ایران

Share