ضرغامی در حاشیه بازدید از منطقه جنگلی و زیارتی سیدنورالدین چال دشت قاسم آباد

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزت الله ضرغامی امروز از کارگاه چادرشب بافی، موزه مردم شناسی و منطقه جنگلی و زیارتی سیدنوردالدین چال دشت قاسم آباد دیدن کرد.

در این بازدید، ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان و حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری نماینده املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی را همراهی می‌کردند.

عزت الله ضرغامی ابتدا از منطقه مرتفع جنگلی و زیارتی سیدنوردالدین چال دشت قاسم آباد و سپس از کارگاه چادرشب بافی قاسم آباد و موزه مردم شناسی آن بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از کارگاه چادرشب بافی قاسم آباد و موزه مردم شناسی این منطقه با اشاره به تنوع صنایع دستی در گیلان گفت: صنایع دستی استان و هنرمندان این حوزه نیاز به حمایت دارند.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به منطقه گردشگری چال دشت در ۲ کیلومتر بالا دست روستای قاسم آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری بسیار بالایی این منطقه تصمیم گرفته شد بعد از تهیه طرح توسط اداره کل میراث فرهنگی گیلان، بخش خصوصی برای ساخت مجموعه گردشگری نمونه در منطقه سرمایه گذاری کند.

Share