ایده های جذاب برای خرید کادو برای نوزاد

هنگام خرید هدیه برای نوزاد گزینه های مختلفی را پیش رو دارید که انتخاب از میان آن ها کارنسبتا دشواری به نظر میرسدو در این مقاله‌ سعی کرده‌ایم تا بهترین گزینه‌های خرید کادو برای نوزاد را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید.

یکی از هیجان انگیزترین رسم‌هایی که بسیاری از افراد هنوز هم به آن پایبند هستند، رسم خرید کادو برای نوزاد است. با این وجود، انتخاب و خرید کادویی که هم کاربردی باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد می‌تواند به کار دشواری تبدیل شود. هنگام خرید هدیه برای نوزاد گزینه های مختلفی را پیش رو دارید که انتخاب از میان آن ها کارنسبتا دشواری به نظر میرسدو در این مقاله‌  سعی کرده‌ایم تا بهترین گزینه‌های خرید کادو برای نوزاد را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید.

برای نوزاد چه هدیه‌ای ببریم؟

    در گذشته، بسیاری از افراد، زمانی که قصد خرید کادو برای کودک را داشتند، به سراغ گزینه‌هایی مانند لباس و اسباب بازی و وسایل دیگری از این قبیل می‌رفتند. با این وجود، این گزینه‌ها نیز معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه به صورت مختصر به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
خرید لباس به عنوان خرید کادو برای نوزاد ایده‌ی بسیار خوبی است و می‌تواند در راستای تکمیل سیسمونی کودک، به پدر و مادر کمک کند. با این حال، این هدیه تنها برای مدت کوتاهی دوام خواهد داشت. همان طور که احتمالا می‌دانید، نوزادان در سنین پایین سریع رشد می‌کنند و لباس‌هایی که در این دوره برای آن‌ها خریداری می‌شوند، تنها برای مدت کوتاهی برای آن‌ها قابل استفاده هستند و پس از مدتی عملا تمام کاربرد خود را از دست می‌دهند.

خرید هدیه برای نوزاد یکی از کوارئ مهم پس از به دنیا آمدن فرزند عزیزانمان است.
به خرید اسباب بازی نیز چنین انتقادی وارد است. در ابتدا که سن کودک برای لذت بردن و بازی کردن با اسباب بازی کم است. زمانی که به سن مناسب می‌رسد، احتمال این که به سرعت از آن اسباب بازی خسته شود و یا آن را خراب کند بسیار بالا است. بنابراین، خرید اسباب بازی نیز با وجود داشتن جذابیت‌های خاص خود، نمی‌تواند بهترین گزینه خرید هدیه برای نوزاد باشد.
گزینه‌ی بعدی که بسیاری از افراد همیشه از آن استقبال می‌کنند، خرید طلا برای نوزاد است. با توجه به این که قیمت طلا روز به روز در حال افزایش است، خرید دستبند نوزاد و یا یک سکه به عنوان هدیه برای نوزاد یکی از بهترین ایده‌ها به شمار می‌آید. چرا که این هدیه به عنوان سرمایه‌ای برای کودک محسوب می‌شود و همچنین، ارزش بالای آن باعث ایجاد یک پشتوانه‌ی مالی برای آینده‌ی نوزاد به حساب می‌آید.

بهترین گزینه‌ی خرید کادو برای نوزاد

    در ادامه، چند نمونه که هم از نظر هزینه و هم از نظر ارزش، برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد. پیش از ادامه دادن، توجه داشته باشید که قرار است این کادو برای یک نوزاد خریداری شود و به دلیل کوچک بودن سایز آن‌ها، قیمت بسیار معقولانه‌تری خواهند داشت.
از جمله بهترین مواردی که می‌توانید برای یک نوزاد هدیه بگیرید، می‌توان به دستبند طلای نوزاد، النگو طلا نوزاد، پلاک، سنجاق سینه و سکه اشاره کرد.

  •  دستبند نوزاد

    اولین موردی که قصد داریم به آن بپردازیم، دستبند نوزاد است. دستبندهای طلای نوزاد، در مدل‌های مختلف و با طرح‌های گوناگون در بازار موجود هستند. در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبند نوزاد موجود در بازار، دستبندهای چرم هستند که جنس بدنه‌ی آن‌ها از چرم است و طرحی از جنس طلا بر روی آن‌ها نقش بسته است.

دستبند نوزاد یکی از مناسب ترین هدایا برای نوزادان تازه متولد شده است.
علاوه بر دستبندهای چرم که توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند، دستبندهای آویزدار و مهره دار نیز گزینه‌های بسیار مناسبی به عنوان خرید کادو برای نوزاد هستند.
البته نکته‌ای که بهتر است به آن توجه کنید، راحت باز و بسته شدن قفل دستبند نوزاد است. بنابراین از نظر امنیتی، بهتر است که دستبند نوزاد را یا فقط در فضاهای داخلی استفاده کنید و یا به عنوان پس انداز در جای امنی نگه دارید.

  • النگو طلا نوزاد

   در عوض دستبند، که ممکن است از نظر باز و بسته شدن قفل در برخی موارد مشکل‌ساز شود، انتخاب النگو طلا نوزاد برای هدیه دادن یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها است. النگوهای طلا با داشتن طرح‌های مختلف، کار انتخاب را برای شما آسان خواهند کرد. به طور مثال، دستبندهای آینه‌ای براق هستند و زیبایی چشمگیری دارند. برخی مدل های النگو طلا نوزاد دارای لبه های تیز است که استفاده از آن برای نوزادان ممکن است خطرناک باشد. بهتر است هنگام انتخاب النگو نوزاد مدل های بدون لبه را انتخاب کنید تا خطری کوذک را تهدید نکند و باعث آُیب رسیدن به وی نشود.

النگو طلا نوزاد نباید از مدل های تیز و لبه دار انتخاب شود.

  •  سنجاق سینه

    سنجاق‌هایی که مخصوص وصل شدن به لباس نوزاد هستند نیز یکی از انتخاب‌های محبوب خرید کادو برای نوزاد هستند. معمولا برای جلوگیری از چشم خوردن نوزاد، بر روی این سنجاق سینه‌های طلا، آیات مقدس قرآن، همانند آیت الکرسی و یا و ان یکاد درج می‌شود. همچنین، طراحی کردن سنجاق‌ها به شکل چشم نظر نیز طرفداران بسیاری دارد.

  •  سکه طلا

    در صورتی که به هر دلیلی تمایل ندارید برای نوزاد خود دستبند و یا النگو بخرید، سکه طلا بهترین گزینه‌ی باقی مانده است. با خرید سکه، شما همچنان می‌توانید هم یک هدیه‌ی با ارزش به نوزاد و پدر و مادرش دهید؛ و هم کادویی را خریداری کرده‌اید که نه تنها ارزش خود را در اثر گذر زمان از دست نمی‌دهد، بلکه ارزشمندتر نیز می‌شود.

  خرید هدیه نوزاد از گالری طلا و جواهرات راف گلد

خرید هدیه برای نوزاد باید باتوجه به بودجه ی مدنظر انجام شود. موارد زیادی از جمله لباس، اسباب بازی، گوشواره طلا، دستبند نوزاد، آویز، النگو طلا نوزاد و … میتوانند گزینه های مناسبی برای هدیه به فرزند تازه متولد شده ی عزیزانتان باشد. موارد گرانبهایی از جمله دستبند نوزاد و یا النگو طلا نوززاد میتوانند انتخاب های ماندگارتری باشند. اگر قصد خرید طلا برای نوزاد یا کودکان خود یا غزیزانتان را دارید میتوانید به سایت راف گلد مراجعه و پس از بررسی انواع مختلف زیورآۀات نوزادان و کودکان اقدام به انتخاب و خرید گزینه موردنظر نمایید. راف گلد با ارائه انواع زیورآلات طلا برای تمام سنین امکان خریدی آسان، به صرفه و مطمئن را در کمترین زمان و با قیمت مناسب برای شما فراهم میکند.

Share