سایت معماری وحید صلاحی

بنیان گذار و پایه ریزی دفتر مهندسی صلاحی دیزاین توسط وحید صلاحی انجام شده است که تا به امروز از این اتفاق بزرگ بیش از ۶ سال میگذرد. مهندس وحید صلاحی دارای مدرک لیسانس در رشته ی تکنولوژی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بوده که در ادامه بیشتر با او آشنا خواهیم شد.

ما توی این مقاله قصد داریم سایت معماری وحید صلاحی را معرفی کنیم که یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های در زمینه ی آموزش معماری است. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وحید صلاحی و این سایت معماری وجود دارد؛ پس با ما همراه باشید.

  • هر آنچه که لازم است تا درباره وحید صلاحی بدانید!
  • پرورش بیش از ۲۵۰۰ هنرجو در حوزه تخصصی معماری
  • دوره های آکادمی مهندس وحید صلاحی
  • چرا دوره های مهندس صلاحی!

 سایت معماری وحید صلاحی

هر آنچه که لازم است تا درباره وحید صلاحی بدانید!

  • آشنایی با بنیان گذار دفتر مهندسی صلاحی دیزاین

بنیان گذار و پایه ریزی دفتر مهندسی صلاحی دیزاین توسط وحید صلاحی انجام شده است که تا به امروز از این اتفاق بزرگ بیش از ۶ سال میگذرد. مهندس وحید صلاحی دارای مدرک لیسانس در رشته ی تکنولوژی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بوده که در ادامه بیشتر با او آشنا خواهیم شد.

  • تجارب وی:

۱-مهندس صلاحی تا به امروز توانسته است تا تجربیات بسیار حرفه ای در دفاتر و شرکت های شاخص در سطح استان البرز را کسب کند.

۲-ایشان هم چنین عضو هیت مدیره شرکت نیکان اجرا گسترش البرز بوده و دارای تخصص و مدیریت شرکت آزمایشگاهی بتن و خاک را داشته اند.

۳-فعالیت تخصصی در حوزه ی مشاوره در صنعت ساختمان

۴- پرورش بیش از ۵۰ کارآموز در حوزه ی سر پرستی کارگاه

۵-نظارت بیش از ۳۰ پروژه ی ساختمانی در استان البرز و تهران

۶-طراحی بیش از ۸۰ پروژه ساختمانی شامل : (نما، دکوراسیون داخلی، نقشه های اجرایی و شهرداری و سازه و…)

  • دفتر صلاحی دیزاین در چه سالی و چگونه ایجاد شد؟

پس از کسب تجربیات فراوان در حوزه ی معماری توسط وحید صلاحی ، باعث شد تا او به فکر ایجاد گروهی تخصصی در این زمینه بیفتد.از این رو او در سال ۱۳۹۴ توانست تا گروه تخصصی صلاحی دیزاین را در راستای ارتقای سطح ساخت و ساز و مهندسی کشور تشکیل دهد.

  • هدف تاسیس گروه تخصصی وحید صلاحی!

هدف از تاسیس این گروه و آمادمی آموزشی همانطور که گفته شد ، پرورش هنرجو و کارآموزانی در حوزه ی تخصصی معماری بوده که تا به امروز هم به توانسته است با پرورش بیش از ۲۵۰۰ هنرجو در این زمینه گامی بزرگ را بردارد.

  • برگزاری دوره های تخصصی آموزشی:

یکی دیگر از اهداف بزرگ و بلند مدت ما در این آکادمی، برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در حوزه ی معماری بوده است به طوری که با پشت سر گذاشتن این دوره ها میتوانید به راحتی وارد بازار کار شده و به خوبی بتوانید چالش های موجود در این زمینه را حل کرده و به درآمد مناسبی برسید.

پرورش بیش از ۲۵۰۰ هنرجو در حوزه تخصصی معماری

این آکادمی آموزشی در یک سال گذشته با پرورش بیش از ۲۵۰۰ هنرجو در حوزه تخصصی معماری توانسته گام بزرگی در جهت بهبود سطح کیفی هنرجویان معماری بر دارد. دغدغه اصلی این آکادمی یادگیری معماری از حیث بیزینس و کسب درآمد از این رشته پولساز است.

دوره های آکادمی مهندس وحید صلاحی

  • دوره طراحی داخلی

نمونه طراحی داخلی

طراحی داخلی: در رشته ی معماری ما انواع زمینه های فعالیتی داریم که همه ی انها پولساز هستند.یکی از جذاب ترین زمینه ها؛ زمینه ی طراحی است که شامل طراحی نما، طراحی داخلی، طراحی محوطه، طراحی پلان، طراحی فاز یک، فاز دو و… میباشد. به جرأت میتوان گفت در زمینه ی طراحی؛ طراحی داخلی به شدت خاص جذاب است و پولساز ترین زیر شاخه های طراحی صد درصد طراحی داخلی است.

طراحی داخلی علم مدلسازی محیط داخلی منزل است که تلفیقی از هنر، سلیقه، محاسبات و اطلاعات و دانش معماری و همچنین سلیقه نیاز های اصلی کارفرما است.

برای موفقیت در حوضه ی طراحی داخلی شما باید اصول اولیه معماری شامل رنگ شناسی، ایده پردازی، متریال شناسی، سبک شناسی، فرآیند شروع یک طراحی، قرارداد نویسی، نحوه ی اجرا و …. را آموزش ببینید.

  • انواع قرارداد ساختمانی

قرار داد ساختمانی چیست!؟ نحوه نوشتن متن قرارداد به چه صورتی هست؟ امروزه اهمیت قرارداد در روابط کاری بر کسی پوشیده نیست. برای درک اهمیت تنظیم قرارداد، می توان به پرونده های قضایی کشور که نتیجه فقدان قرارداد و یا تنظیم غیر تخصصی و صحیح قرارداد بین طرفین می باشد، نگاهی انداخت. تاوان این چنین مسائل قراردادی علاوه بر اتلاف روزها و ماه ها و حتی سال ها در مراجع قضایی و صرف هزینه هایی برای وکالت و دادرسی، شامل صدمات معنوی و روانی بر افراد نیز می باشد.

  • با اینستاگرام پول پارو کن

یکی دیگر از انواع آموزش های رایگان معماری که توسط گروه تخصصی صلاحی دیزاین ارائه شده است ، با نام ” با اینستاگرام پول پارو کن ” بوده که به شما هنرجویان عزیز کمک میکند تا روش ها و راه حل هایی را فرا گیرید تا از طریق این شبکه ی اجتماعی محبوب به درآمد عالی برسید.

  • چاه نفتی به نام اینستاگرام

همانطور که میدانید، طراحی های انجام شده اینستاگرام یکی از مناسب ترین راهکارها برای بروز استعدادها و توانایی های فردی است. با کسب مهارت در اینستاگرام، شما می توانید بستر مناسبی را برای کسب در آمد از این طریق برای خودتان ایجاد کنید.

از این رو آموزش اینستاگرام را جدی بگیرید زیرا که شما را به راحتی به درآمد می رساند. در این دوره آموزشی کلیه سرفصل های کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

  • کاراموزی مجازی

این دوره بسیار پیشنهاد میشود به افرادی که معمار و عمران هستند. زیرا در این دوره تجربه ۶ ساله ی مهندس وحید صلاحی به صورت ۱۶ جلسه قرارا دارد و شما میتوانید بئون هیچ مشکلی این دوره شگفت انگیز را ببنید.

  • آموزش اتوکد

امروزه یکی از مهم ترین و اساسی ترین آموزش ها برای کلیه معماران آموزش اتوکد می باشد.

آموزش اتوکد

همانطور که میدانید، طراحی های انجام شده توسط نرم افزار اتوکد یکی از مناسب ترین راهکارها برای بروز استعدادها و توانایی های فردی است. با کسب مهارت در نرم افزار اتوکد، شما می توانید بستر مناسبی را برای طراحی پروژه و کسب در آمد از این طریق برای خودتان ایجاد کنید.

از این رو آموزش اتوکد را جدی بگیرید زیرا که شما را به راحتی به درآمد می رساند. در این دوره آموزشی کلیه سرفصل های مربوط به ترسیمات و مدلسازی دو بعدی به صورتی کاملا کاربردی آموزش داده می شود.

لزوم استفاده از این دوره زمانی بروز می کند که شما قصد انجام پروژه های دانشجویی خود در دانشگاه و یا به طبع پروژه های اجرایی در بازار کار را داشته باشید چرا که برای کسب درآمد در پروژه های اجرایی می بایست پلان های طراحی شده به تایید شهرداری رسیده باشد و کلیه اصول و مقررات ملی و آتش نشانی در آن رعایت شده باشد از این رو با استفاده از این دوره علاوه بر یادگیری نرم افزار اتوکد کاملا به ضوابط شهرداری و اصول مربوطه مسلط خواهید شد و پس از آن پروژه های اجرایی را با تسلط کامل به انجام برسانید.بنبراین بعد از آنکه متوجه شدید اتوکد چیست میتوانید با کسب آموزش این نرم افزار به درآمدهای دلاری برسید.

در این دوره چه چیزهایی یاد میگیرید؟

  • آموزش کامل برنامه اتوکد به صورت ویدیوئی
  • آموزش نصب و راه اندازی برنامه از پایه تا حرفه ای
  • صفر تا صد نرم افزار  اتوکد
  • آموزش ویدویی تمامی بخش های اتوکد
  • تسلط کامل به ضوابط شهرداری و آتش نشانی
  • نحوه کسب درآمد از اتوکد
  • بازاریابی در اتوکد
  • طراحی نما

بررسی و معرفی دوره طراحی نما: در دوره های قبلی گروه صلاحی دیزاین شما را با دوره های آموزشی ای همچون آموزش اتوکد، دوره ی خشت اول، دوره ی کارآموزی مجازی، دوره ی آزمون آمادگی نظام مهندسی و هم چنین بسیاری دیگر آشنا کردیم. حال در این بخش میخواهیم تا شما را یک پکیج فوق العاده ی دیگری با نام دوره ی طراحی نما آشنا کنیم.

  • خشت اول

دوره خشت اول از سه دوره فوق العاده (کاراموزی مجازی، آموزش اتوکد و طراحی نما) تشکیل شده است.

  • آزمون آمادگی نظام مهندسی

همانطور که می‌دانید آزمون‌های نظام مهندسی و در نهایت اخذ پروانه اشتغال به کار از سوی سازمان نظام مهندسی یکی از مهمترین مراحل کاری مهندسان در فرایند کاری آن‌ها می باشد که تیم آموزشی وحید صلاحی برای شما عزیزان یک دوره ی آموزشی فوق العاده آماده کرده است تا شما را برای این آزمون آماده کند.

  • نقشه خوانی سازه

این دوره به صورت کاملا رایگان و تک جلسه به شکل ویدیو میباشد.

چرا دوره های مهندس صلاحی!

در ابتدای امر ؛ خالصانه دست بوس کلیه مدرسان حوزه ی معماری هستم که همواره در حال ارتقا سطح معماری کشور هستند ؛ میدانیم که وقت طلاست… گزافه گزاری و پرداخت به حواشی و صرفا طولانی کردن زمان هر دوره سبب کاهش راندمان هنرجو است و طبق تحقیقات دلیل اصلی به پایان نرساندن دوره های آموزشی همین است. دریافت بیشترین اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن مهمترین ویژگی محصولات ماست.

دومین ویژگی متمایز محصولات ما هماهنگی محتوا با بازار کار است و نه صرفا محتوای تئوری دانشگاهی.در هر محصول به چالش های تبلیغات و بازار یابی و کسب درآمد بصورت کاملا تخصصی پرداخته شده است.

www.vahidsalahi.ir

Share