معرفی جدیدترین مدل های درب ضد سرقت ارزان قیمت بازار

اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت و قفل دیجیتال با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید، به شما توصیه می کنیم از محصولات فروشگاه سنا درب امن بازدید نمایید.

درب های ضد سرقت از امن ترین و مقاوم ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می روند. این درب ها علاوه بر امنیت دارای ظاهری شیک و زیبا نیز هستند که تاثیر مثبتی در زیباسازی نمای ساختمان شما دارد. در این سال ها به دلیل تمایل افراد برای خرید درب ضد سرقت، تولید کنندگان اقدام به ساخت مدل های مختلفی از این محصول نموده اند تا گامی مثبت در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته و کمک کنند تا همه افراد باسلایق و بودجه متفاوت موفق به خرید این محصول به عنوان درب ورودی ساختمانشان شوند.
اگر تمایل به خرید درب ورودی ضد سرقت برای ساختمانتان دارید به شما توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های درب ضد سرقت که هم دارای قیمت مناسبی هستند و هم از امنیت بالایی برخوردارند آشنا شوید. همچنین سعی داریم شما را با مشخصات یک درب ضد سرقت لوکس و باکیفیت آشنا سازیم.

کارشناس فروش درب ضد سرقت : ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت

تاریخچه درب ضد سرقت

اولین مدل درب ضد سرقت در کشور ایتالیا ساخته شد اما مهم ترین مشکل این درب ها برای ما ایرانیان قیمت بسیار بالای آن می باشد. بعد از ایتالیا ترکیه اقدام به تولید این درب ها نمود. درب ضد سرقت ترک تا سال ها از محبوب ترین و پرفروش ترین مدلهای در ضد سرقت در ایران به شمار می رفت. در طی چند سال اخیر تولید کنندگان ایرانی نیز دست به کار شده و محصولات با کیفیتی را در این زمینه تولید نمودند. درب ضد سرقت ایرانی بسیار باکیفیت و امن بوده و قابل رقابت با درب های ترک. اما برتری درب های ایرانی نسبت به درب ترک قیمت ارزان تر این درب ها می باشد. با بالاتر رفتن قیمت ارز، درب های ترک دیگر ارزش خرید نداشته و درب ایرانی به محصولات محبوب بازار تبدیل شده است.

کارشناس فروش درب ضد سرقت : ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت ارزان و لوکس

در بین تمام مدل های درب ضد سرقت موجود در بازار چند محصول دارای طرفداران زیادی می باشد. این امر به دلیل قیمت ارزان و مناسب این محصولات، مقاومت و امنیت بسیار بالای آن ها و همچنین طراحی و ظاهر لوکس این درب ها می باشد. از جمله محصولات پرفروش در این زمینه می توان به این درب ها اشاره نمود:

درب ضد سرقت مدل ونوس

درب مدل ونوس از پرفروش ترین محصولات می باشد. این درب در رنگ بندی کامل عرضه شده و مقاوم ترین مدل های قفل ضد سرقت بر روی این درب نصب شده است. همچنین این درب را می توان در دو مدل روکش چوبی و روکش فلزی تولید نمود. درب ضد سرقت با رویه فلزی دارای قیمت ارزان تر و ظاهری ساده تر می باشد.

درب ضد سرقت مدل نگین

این مدل از درب ورودی ضد سرقت، دارای طرح های برجسته روی قسمت روکش درب است که موجب زیبایی دو چندان درب شده است. این مدل از در ضد سرقت از شیک ترین و در عین حال ارزان ترین مدل ها به شمار می رود. خریداران می توانند این درب را در ابعاد مختلف و در رنگ بندی متنوع سفارش دهند.

درب ضد سرقت مدل سارای

دیگر مدل محبوب می توان به درب ضد سرقت مدل سارای اشاره نمود. درب  مدل سارای بسیار شیک و زیبا است و دارای مقاومت بالا. در استراکچر داخلی این درب از شبکه های فلزی برای استحکام بیشتر استفاده شده، به همین دلیل نسبت به مدل های مشابه در بازار کمی گران تر است. اما مقاومت و امنیت این محصول ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.
در ساخت این درب می توان از شیشه های دکورال استفاده نمود و یا درب را به صورت روکش تمام چوب تولید نمود. نمونه های متفاوتی از این درب را بازار موجود می باشد که همگی بسیار مقاوم هستند.

درب ضد سرقت مدل سارای

یک درب ضد سرقت مقاوم باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

از مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، کیفیت و مقاومت درب است. اگر درب شما دارای ساختار مقاومی نباشد هیچ تفاوتی با درب های معمولی نداشته و نمی تواند جلوی ورودی سارقین به منزل شما را بگیرد. از مهم ترین مشخصات درب های ضدد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای ساختار داخلی مقاوم باشد. در ساختار درب حتما از ورقه ها و شبکه های آهنی و فولادی استفاده شود.
  • به سبب استفاده از شبکه های فولادی در ساختار داخلی، وزن این درب ها بسیار بالاست. معمولا درب ضد سرقت باکیفیت دارای وزنی بیش از ۸۰ کیلو گرم می باشد. در مقابل دربهای بی کیفیت وزن سبکی دارند.
  • برای تولید چهار چوب درب ضد سرقت باید از آلیاژهای مقاوم و با کیفیت که دارای ضخامت ۱.۵ میلی متر می باشد استفاده شود. محل اتصال آلیاژها به خوبی جوشکاری شده، بهترین مدل برای این امر جوش لیزری است. استفاده از جوش لیزری موجب می شود ظاهر درب نیز زیباتر شود.
  • مورد مهم بعدی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، قفل درب ضد سرقت است. قفل درب ضد سرقت باید از معتبرترین برندها بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. در واقع یک درب هر چقدر هم باکیفیت باشد و در ساختار آن تمام موارد امنیت رعایت شده باشد، بدو یک قفل مقاوم و ضد سرقت هیچ امنیتی برای شما فراهم نمی کند. یکی از معتبرترینن برندهای قفل ضد سرقت برند کاله و داف ترک می باشد. از جدیدترین و پیشرفته ترین مدل های قفل ضد سرقت، می توان به قفل دیجیتال درب ضد سرقت اشاره نمود.
  • توجه به روکش درب ضد سرقت. روکش های اهمیت زیادی در ظاهر درب دارند. سعی کنید روکشی برای درب انتخاب نمایید که در طولانی مدت دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نشوند.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

همان طور که اشاره شد از جدیدترین و پیشرفته ترین مدل های قفل ضد سرقت، قفل دیجیتال و هوشمند درب ضد سرقت می باشد. این قفل ها در مدل های مختلف و با روش های دسترسی متفاوت در بازار موجود می باشند. از محبوب ترین مدل های قفل دیجیتال می توان به قفل اثر انگشتی درب اشاره نمود. این قفل با استفاده از سنسورهای نصب شده بر روی آن ها در سریع ترین زمان امکان دسترسی را برای شما فراهم می کنند و کمترین درصد خطا را دارند. در قفل با تکنولوژی جدید معمولا از ترکیب چند روش دسترسی با یکدیگر استفاده می شود. قفل رمز دار، قفل کارتی، قفل اثرانگشتی و قفل تشخیص چهره از روش های دسترسی مورد استفاده در این محصولات می باشد. هر چند قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت گران تر از قفل های مکانیمی نصب شده بر روی این درب ها می باشد اما در عوض امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورند.
همچنین این قفل ها امکان کنترل از راه دور را نیز به شما می دهند. یعنی زمانی که شما خارج از خانه هستید با استفاده از نرم افزارهای مخصوص که بر روی تلفن همراه شما نصب می شود و اتصال به وای فای می توانید ورود و خروج به ساختمانتان را کنترل نموده، به افراد اجازه ورود دهید و یا رفت و آمدها را محدود نمایید. از معروف ترین برندهای قفل دیجیتال می توان به قفل سامسونگ، ادلر، فیلیپس و میلره اشاره نمود.
اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت و قفل دیجیتال با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید، به شما توصیه می کنیم از محصولات فروشگاه سنا درب امن بازدید نمایید. https://sanadarb.com/   ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

Share