یخچال پرده هوا چیست؟ هرآنچه باید که درباره آن بدانید

یخچال پرده هوا به دلیل نداشتن درب بسیار در بین مشتریان پر طرفدار است به دلیل اینکه مشتریان دیگر مجبور به باز و بسته کردن درب یخچال برای برداشتن و گذاشتن محصولات غذایی نخواهند بوده و به دلیل نوفراست بودن هیچگاه دچار برفک زدگی نخواهد شد .

یخچال پرده هوا به دلیل نداشتن درب بسیار در بین مشتریان پر طرفدار است به دلیل اینکه مشتریان دیگر مجبور به باز و بسته کردن درب یخچال برای برداشتن و گذاشتن محصولات غذایی نخواهند بوده و به دلیل نوفراست بودن هیچگاه دچار برفک زدگی نخواهد شد. همچنین به دلیل مکانیزمی که دارد برای نگهداری انواع محصولات غذایی همچون محصولات پروتئینی، سبزیجات و محصولات لبنیاتی و حتی نگهداری انواع گل مناسب می باشد. این یخچال بدون درب از جمله یخچال های پر کاربرد و پر مصرف در فروشگاه های زنجیره ای، مراکز عرضه کننده شیلات ،سوپر مارکت ها، گل فروشی ها و میوه فروشی ها می باشد.

طرز کار یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا

مکانیزم کار کرد یخچال پرده هوا به این صورت بوده گردش هوا را به صورت اجباری در فضای یخچال پخش می کند. در یخچال فروشگاهی هوای خنک به صورت دائمی پخش می شود و هوای سیستم توسط فن های تعبیه شده در این یخچال فروشگاهی بدون درب مکش شده و از اواپراتور سردخانه عبور می کند و سپس هوای سرد و خنک شده از دهانه فن بیرون فرستاده شده و در فضای داخل یخچال روباز پراکنده می شود.

معرفی انواع یخچال پرده هوا بدون درب

  • یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال ایستاده فروشگاهی

این یخچال ها به صورت ایستاده بوده و دارای دو نوع موتور مرکزی و موتر سر خود می باشد. این یخچال ها نه تنها در فروشگاه های بزرگ مواد غذایی دیده می شود بلکه در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها ، گل فروشی ها و میوه فروشی ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

  • یخچال ایستاده پرده هوا خوابیده

یخچال پرده هوا مدل خوابیده نسبت یخچال پرده هوای ایستاده فضای بسیاری اشغال می کند زیرا به دلیل داشتن مدلی خاص شما می توانید آن ها را تنها در وسط فروشگاه قرار دهید و در نتیجه بسیار مناسب برای استفاده و در فروشگاه ها می باشد البته که این یخچال فروشگاهی خوابیده نیز دارای متراژ های مختلف می باشد و شما می توانید آن رابا توجه به متراژ مورد نظر خود و مناسب با فضای فروشگاه خود تهیه کنید.

  • یخچال قفسه ای پرده هوا

یخچال پرده هوا متری

یخچال فروشگاهی قفسه ای نیز به دلیل طراحی خاص و جذابی که دارد اغلب در وسط فروشگاه قرار می گیرد . این یخچال ها همان طور که از نام آن پیداست دارای قفسه بوده و شما می توانید آن را در متراژ های مختلف و به صورت موتور سرخود یا موتور مرکزی سفارش دهید این یخچال نیز همانند یخچال فروشگاهی خوابیده نیاز به فضای گسترده دارد و اغلب در فروشگاه ها ی بزرگ و فروشگاه ها زنجیره ای کاربرد دارد.

نکات مهم در انتخاب خرید یخچال فروشگاهی بدون درب

از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ یخچال پرده هوا یا همان یخچال بدون درب فروشگاهی است. برای انتخاب یخچال پرده هوا باید به نکاتی دقت کنید تا بهترین نوع یخچال را تهیه کنید. مهم ترین نکته ابعاد یخچال است شما باید به فضای خود و مصرف انرژی این یخچال دقت کنید همچینن باید این نکته را مد نظر داشته باشید که یخچال شما قابلیت جابجایی را داشته باشد تا اگر خواستید تغییری در دکوراسیون خود انجام دهید به راحتی بتوانید یخچال را جا به جا کنید.همچنین باید قطعات یخچال و برند یخچال را هم هنگام خرید بررسی کنید این مورد جز مهم ترین نکات در خرید هر نوع یخچالی است. یخچال های بدون درب دارای جنس بدنه استیل  و گالوانیزه در دو نوع کاور شب دار ریموتی و دستی تولید می شوند.نوع روشنایی این یخچال باید دارای عمر مفید و مصرف انرژی پایین باشد. اگر قصد خرید یخچال پرده هوا با موتور خانه مرکزی را دارید باید این نکات را در نظر بگیرید که شرایط موتور خانه باید مناسب و در حالت استاندارد باشد.  بهتر است عایق بندی یخچال های بدون درب فروشگاهی از نوع تزریقی و بدنه آن دارای ضربه گیر P.V.C و قدرت انتقال سرما و خنک نگه داشتن هوا ی داخل کابین یخچال را به خوبی داشته باشد.

تعمیر و سرویس یخچال پرده هوا

یخچال های پرده هوا هم مانند تمامی لوازم برقی و برودتی به مرور زمان نیاز به تعمیر پیدا می کنند اما شما می توانید با استفاده از روغن مخصوص کمپرسور باعث کارکرد روان و طول عمر بیشتر یخچال بشوید تا از صرف هزینه های هنگفت آینده جلو گیری کنید. اما اگر یخچال فروشگاهی بدون درب شما دچار مشکل شد بهتر است از یک کارشناس زبده کمک بگیرید و کیفیت کار را فدای کمیت نکنید.

سوالات متداول

سوال: آیا یخچال های پرده هوا نیز برفک می زنند؟ نحوه ی خروج آب در این یخچال ها به چه صورتی انجام می شود؟
پاسخ: بله، سیستم برف زدایی یخچال پرده هوا به دو روش و به صورت خودکار انجام می شود.

سوال: در صورت وجود اختلاف دما در محیط داخلی و بیرونی یخچال های پرده هوا آیا باعث به وجود آمدن اختلال در عملکرد یخچال می شود؟
پاسخ: بله، اگر این اختلاف بیش از حد باشد، باعث می شود، تا کارکرد کمپرسور یکسره شده، و همین مسئله باعث می شود، تا این گونه از یخچال ها عمر طولانی تری نداشته باشند.

سوال: در کدام مدل از یخچال های پرده هوا قابلیت نصب موتور در قسمت پایینی یخچال وجود دارد؟
پاسخ: یخچال های پرده هوا موتور سرخود

سوال: مصرف برق کدام مدل از یخچال های روباز باعث کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد؟
پاسخ: به طور کلی یخچال های بدون درب موتور مرکزی به نسبت یخچال جلوباز موتور سرخود برق کمتری را مصرف می کنند.

سوال: دمای یخچال های فروشگاهی بدون درب باید روی چه درجه ای باشد؟
پاسخ: درجه ی اتوماتیک دستگاه بر روی دمای (۲- تا ۲+) می باشد، ولی در بعضی از یخچال های پرده هوا متغیر و متفاوت می باشد.

صنایع برودتی دنار سرما

صنایع برودتی دنار سرما تولید کننده برترین یخچال های از جمله یخچال پرده هوا بوده که دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و از جمله برترین برند های بازار می باشد که با بهترین متریال های تولید و از بهترین قطعات تولید شده است و مطابق با استادارد های روز دنیا بوده و دارای ظاهری بسیار جذاب  است .برای کسب اطلاعات بیشتر ب کارشناسان فروش دنار سرما تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت:donarsarma.com تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۴۲۳۳۷۱

یخچال پرده هوا دنار سرما

صنایع برودتی سردین کالا

صنایع برودتی سردین کالا فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و عرضه یخچال های فروشگاهی بدون درب، یخچال قفسه ای در ابعاد و مدل های مختلف با به کارگیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و مناسب ترین قیمت محصولات خود را در اختیار شما مشتریان عزیز خود قرار می دهد. قیمت یخچال های گل فروشی و فروشگاهی با توجه به ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، نوع یخچال، جنس یراق آلات، نوع موتور، عملکرد دستگاه و… می تواند متفاوت جهت اطلاع از قیمت یخچال پرده هوا سردین کالا با کارشناسان صنایع برودتی سردین کالا تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: sardinkala.ir    تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۹۱۴۸۳۲

یخچال پرده هوا سردین کالا

صنایع برودتی خانه سرما

یخچال فروشگاهی بدون خانه سرما برای سهولت در دسترسی به محصولات هم برای فروشندگان و هم برای خریداران و صرفه جویی در مصرف انرژی طراحی و تولید شده است. زیرا یخچال ایستاده انرژی بیشتری مصرف می کنند که ناشی از اختلاف دمای زیاد بین جایگاه محصولات در یخچال و هوای محیط خارج است که چیزی حدود ۲۰ درجه سانتیگراد است.در صورتی که در یخچال پرده هوا خانه سرما دیگر برای این اختلاف دما به موتور فشار زیادی نخواهد آمد.

آدرس سایت: cold-house.ir  تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۵۴۸۳۱

یخچال پرده هوا خانه سرما

صنایع زئوس برودت

صنایع زئوس برودت تولید کننده انواع یخچال بدون درب فروشگاهی می کوشد تا با استفاده از بهترین متریال و ابزار ساخت بهترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از ویژگی های یخچال پرده هوا زئوس می توان به داشتن عایق بندی تزریقی آلمانی و تنوع بسیار بالا محصولات اشاره کرد. شما می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و در مورد قیمت و تنوع محصولات ما اطلاعات کسب کنید.

آدرس سایت:  zeusboroodat.com  تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۰۷۹۵۶۱

صنایع برودتی یخچال مارکت

یخچال پرده هوا یخچال مارکت جدا از زیبایی خاصی که دارد دارای ویژگی های مثبت بسیاری از جمله، سیستم برودت است که به گونه ای ساخته شده است، تا باعث می شود دمای بین طبقات یکسان باشد، بدنه ی کابین ها از پانل های تزریقی استاندار ساخته شده و قابل دسترس بودن محصولات که در نتیجه موجب راحتی خریدار می شود، است. مهم ترین ویژگی هر محصولی کم مصرف بودن و بازدهی بالاست که صنایع برودتی یخچال مارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است.

آدرس سایت: yakhchalmarket.ir    تماس تلفن: ۰۹۱۲۸۵۸۴۶۷۶

صنایع برودتی کولست

صنایع برودتی کولست با سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع محصولات برودتی از جمله برترین تولید کنندگان انواع یخچال فروشگاهی از جمله یخچال پرده هوا می باشد . یخچال پرده هوا کولست از برترین یخچال های فروشگاهی بازار بوده که از ویژگی های آن می توان به کیفیت بالا، تنوع در نوع و رعات استاندارد ها روز و ظاهری جذاب اشاره نمود.

آدرس سایت:coolest-refrigerator.ir    تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۹۵۱۶۴۰

Share