چگونه برای آرایشگاه خود مشتری جذب کنیم؟

اگر می خواهید کسب و کار خودتان را در زمینه آرایشگری شروع کنید و یا می خواهید مهارت های آرایشگری خود را افزایش دهید، پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است.

بسیاری از کسانی که قصد تاسیس سالن زیبایی خودشان را دارند، این سوال را از خود می پرسند که چگونه باید مشتری جذب کنم؟ یا اینکه کدام روش تبلیغاتی مناسب تر است؟

بله. این سوالات برای همه کسانی که در شرف شروع کسب و کار خود هستند پیش می آید. زیرا جذب و وفادارسازی مشتری یکی از کارهای چالش برانگیز در افتتاح یک سالن آرایشی است. می توان گفت که این عمل در واقع نیازمند هنر ارتباط برقرار کردن است و هر چه شما ارتباط عمومی قوی تری داشته باشید، قطعا می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید. شما  با شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری، روش های جذب مشتری و برخورد با مشتری را نیز آموزش می بینید. با ما همراه باشید تا در ادامه چند راهکار جذاب به شما بگوییم.

راهکار های جذب مشتری برای آرایشگاه

برای اینکه بتوانید یک سالن پر از مشتری داشته باشید، باید یک سری اصول را رعایت کنید. ما در این قسمت به چند مورد از مهم ترین این اصول و قوانین اشاره می کنیم.

آراستگی پرسنل و مدیر مجموعه

آراسته بودن تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که همیشه ظاهری شیک و مطابق مد روز داشته باشید. تمیزی، لباس های مرتب و یکدست پرسنل، رنگ موهای به روز، موهای مرتب، آرایش زیبا و … همگی در جذب مشتری تاثیر گذار هستند. هیچ مشتری به سالنی که آرایشگر آنجا ظاهری مرتب ندارد، مراجعه نخواهد کرد.

مشاوره رایگان برای مشتریان

شما می توانید در تمام زمینه ها به مشتریان کمک کنید و مشاوره بدهید. برای مشاوره هایتان شرط تعیین نکنید. و سعی کنید به تمام مشتری هایی که حتی برای گرفتن قیمت به آرایشگاه شما مراجعه می کنند، دلسوزانه مشاوره دهید.

استخدام پرسنل با مهارت بالا در تمام زمینه ها

سعی کنید آرایشگران حرفه ای و کاربلد را استخدام کنید تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. آرایشگرانی که با تجربه و متخصص باشند، می توانند مشتریان بسیاری را برای آرایشگاه شما جذب کنند.

آموزش مانیکور ناخن

استفاده از مواد و لوازم آرایشی با کیفیت

بعد از اخلاق و مهارت، کیفیت مهم ترین مورد است. شما با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب، مشتریان بسیاری را جذب می کنید. مواد با کیفیت باعث دو چندان شدن جلوه کار شما نیز می شود.

ایجاد اعتماد به نفس در مشتریان

تا می توانید از مشتری خود تعریف کنید. تقریبا همه افراد نیازمند تایید دیگران هستند. وقتی شما از مشتری خود تعریف می کنید، اعتماد به نفسش بالا می رود و ذهنتیت زیباتر شدن برایش ایجاد می شود. زمانی مشتری از کار شما راضی خواهد بود که مطمئن شود زیبا شده است.

ارائه نمونه کار و بازدید

اکثر افرادی که به آرایشگاه مراجعه می کنند، دائما در این فکر هستند که آیا آرایشگرم می تواند من را زیباتر کند؟ و این موضوع در عروس خانم ها بیشتر مشاهده می شود. شما با ارائه عکس و فیلم از نمونه کارهایتان و همچنین هماهنگی زمانی برای بازدید حضوری، می توانید خیال مشتریانتان را راحت کنید.

ایجاد فضایی دلنشین و آرامش بخش

سعی کنید سالنی که انتخاب می کنید، فضای دلگیری نداشته باشد. دکوراسیون خوب و اصولی داشته باشید. ما در این قسمت به چند مورد از کارهایی که برای دلنشین شدن فضای سالنتان می توانید انجام دهید، اشاره می کنیم.

  • تهویه مناسب
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب
  • پخش موزیک ملایم
  • استفاده از عود یا خوش بو کننده ها و …
  • استفاده از مبلمان مناسب و خوشرنگ
  • مهیا بودن وسیله پذیرایی از جمله شکلات
  • و ……

نوبت‌دهی دقیق

در دادن نوبت به مشتریان تا جای ممکن با برنامه عمل کنید. سعی کنید جوری به مشتریان خود نوبت بدهید که وقتی به سالن می آیند، منتظر نمانند و سریع کارشان انجام شود.

آموزش آرایش صورت

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

اگر می خواهید کسب و کار خودتان را در زمینه آرایشگری شروع کنید و یا می خواهید مهارت های آرایشگری خود را افزایش دهید، پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. رز سرخ یکی از آموزشگاه هایی است که می تواند تمام نیازهای شما را به عنوان یک هنرجوی آرایشگری تامین کند.

علاوه بر این، به شما کمک می کند تا بتوانید روش های مشاوره و جذب مشتری را بیاموزید و مشتریان خود را راضی نگه دارید. حتی پس از پایان دوره آموزشی نیز می توانید برای راه اندازی کسب و کار خود از مشاوره رایگان مربی و کارشناسان مجموعه استفاده کنید.

این آموزشگاه دوره های آموزشی بسیاری را با بهترین متد آموزشی به علاقه مندان ارائه می دهند. این دوره های آموزشی شامل آموزش کراتین مو، آموزش میکاپ و گریم، آموزش آرایش و پیرایش، آموزش تاتو و …. است. رز سرخ علاوه بر کامل بودن دوره های آموزشی، از ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز برخوردار است. که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه
  • استفاده از تجهیزات و ابزارهای باکیفیت
  • به روز و ابزارهای کاربردی
  • ارائه سرفصل های استاندارد که از سوی سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • مشاوره رایگان برای تاسیس آرایشگاه زنانه (برای کسانی که دوره آموزش آرایش و پیرایش را گذرانده اند)
  • مشاوره و آموزش برای جذب مشتری، ارتباط با مشتری و ….
  • خدمات همه روزه، حتی روزهای تعطیل برای رفاه حال تمامی افراد
  • پرداخت اقساطی شهریه
  • شهریه مقرون به صرفه با توجه به آموزشی و تجهیزات ارئه شده
  • پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com   اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

Share