پیش فروش آپارتمان، معامله چند سر سود

گروه ساختمان سازی ماکان اقدام به پیش فروش آپارتمان در تهران و کرج نموده است و جدید پروژه خود را یعنی پروژه مهر و ماه را واقع در فردیس کرج پیش فروش می کند

نیازی به تشریح اوضاع اقتصادی کشور نیست. همه می دانیم که این روز ها به راحتی نمی توان در هر جایی سرمایه گذاری کرد و سرمایه خود را حفظ نمود. اما در همین وضعیت هم می توان با هوشمندی و قدم گذاری صحیح سرمایه خود را حفط کرد و حتی افزایش داد. خوشبختانه یا متاسفانه در کشور ما، خانه جزء کالاهای سرمایه ای محسوب می شود و همین باعث شده قیمت آن بالا باشد. البته عوامل دیگری نظیر کمبود مسکن، توقف طرح مسکن مهر و … نیز به بالا رفتن سرسام آور قیمت خانه کمک کردند و حالا ایران در رده پنج کشور گران ترین خانه های جهان قرار دارد. البته با سیاست های دولت جدید و احیای مسکن مهر انتظار می رود وضعیت مسکن بهبود یابد اما به هر حال این پروسه زمانبر است و خیلی طول می کشد که اوضاع به ثبات برسد و حتی قیمت ها کاهش یابد.

امااین افزایش قیمت ها مثل موجی می آیند و بعضی ها را در خود غرق می کند و بعضی نیز روی موج سوار می شوند و موج سواری می کنند و لذت می برند. این بستگی به میزان سرمایه، میزان ریسک پذیری و شمه اقتصادی افراد دارد که بتوانند ازاین فرصت ها استفاده کنند یا نه. یکی از این فرصت ها پیش فروش آپارتمان یا به عبارتی پیش خرید آپارتمان می باشد. امکان ندارد شما خانه ای را پیش خرید کنید و سود نکنید. البته باید کاملا حواس جمع بود و تمام جوانب کار را سنجید. اما به طور کلی این عمل بسیار سود آور است و مصداق بارز ضرب المثل ” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی” می باشد. حال به بررسی همه جانبه موضوع پیش خرید آپارتمان می پردازیم.

مزایای پیش خرید آپارتمان

اما حالا که با یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری آشنا شدید بیایید با هم برررسی کنیم پیش خرید خانه دقیقا چه مزایایی دارد؟

شما در پیش فروش آپارتمان نیازی نیست که تمام هزینه را به صورت یکجا بپردازید. در واقع شما می توانید در ابتدا پیش قسط را بپردازید و الباقی هزینه را در قسط های جداگانه در فواصل زمانی متفاوت بپردازید. این باعث می شود که در صورتی که سرمایه کافی نداشته باشید با خریدن زمان بتوانید مابقی اقساط را فراهم کنید. پس پرداخت اقساطی اولین مزیت پیش خرید آپارتمان می باشد. دومین مزیت پیش خرید خانه حفط و افزایش سرمایه است.

تمام هزینه ای که شما برای یک خانه پیش خرید شده پرداخت می کنید به مراتب کمتر از خانه آماده می باشد. یعنی شما حتی در میانه های ساخت پروژه سرمایه خود را حفظ کرده اید و نگرانی ای بابت آن نخواهید داشت. بعد از اتمام پروژه شما قطعا سود خود را کرده اید و می توانید خانه خود را بفروشیدو سود خیلی خوبی کنید. پس همان طور که گفتیمحفظ و افزایش سرمایه دومین ویژگی پیش خرید کردن آپارتمان می باشد.

سومین مزیت پیش خرید خانه نظارت بر ساخت و اعمال نظر شخصی می باشد. شاید بخواهید خانه پیش فروش شده را نفروشید وبعد از ساخت در آن ساکن شوید. از این رو بخواهید به طور مثال از راویز کاری متفاوت تری برای سقف استفاده کنید. شما می توانید در مراحل ساخت علاوه بر مشاهده روند ساخت و کیفیت آن سلیقه شخصی خود را نیز اعمال کنید و خانه دلخواه خود را داشته باشید. پیش سومین مزیت پیش خرید خانه اعمال نظر شخصی و همچنین مشاهده روند ساخت می باشد.

پیش خرید خانه از شرکت معتبر

درست است که پیش خرید خانه مزایای زیادی دارد اما مراقب باشید! کلاهبردارن در کمین هستند تا از عطش خریداران برای پیش خرید خانه و دستیابی به سود، سوء استفاده کنند. بنابراین بهتر است که پیش خرید خانه از جایی معتبر انجام دهید تا کلاه سرتان نرود. گروه ماکان می توان به جرات گفت بهترین گروه ساختمان سازی کرج هستند که تا کنون پروژه های زیادی را به اجرا رسانده اند. این گروه هم اکنون در حال ساخت پروژه عظیم برج های دو قولوی مهر و ماه هستند و در حال حاضر واحد های این دو برج در حال ساخت و پیش فروش هستند. این برج ها بسیار لوکس هستند و برای آن ها بالاترین حد امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است. بنابراین در صورتی که به دنبال گروه ساختمان سازی معتبر هستید گروه ساختمان سازی ماکان یکی از بهترین ها جهت پیش خرید خانه هستند.

پیش فروش آپارتمان در تهران و کرج

همان طور که گفتیم گروه ساختمان سازی ماکان اقدام به پیش فروش آپارتمان در تهران و کرج نموده است و جدید پروژه خود را یعنی پروژه مهر و ماه را واقع در فردیس کرج پیش فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش گروه ساختمان سازی ماکان تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۰۴۴۷۹۱

۰۹۱۲۳۳۸۲۸۷۹

۰۹۱۲۳۵۰۳۰۷۳

Share