معرفی بهترین فروشگاه‌ های آنلاین لوازم خانگی

فروشگاه ردکارت، یکی از فروشگاه‌های آنلاین نوظهور است که به سبب محصولات با کیفیت و اورجینال خود، توانسته نظر مثبت کاربران را بدست آورد.

امروزه خرید از فروشگاه‌های آنلاین بیش از پیش رواج پیدا کرده است و افراد سعی می‌کنند تمام وسایل مورد نیاز خود مانند لوازم خانه را به صورت آنلاین و از وبسایت‌های معتبر خریداری کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی در ایران و اروپا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

آمازون

آمازون یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است و در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به حال اسم این فروشگاه را نشنیده باشد.

فروشگاه آمازون به صورت اختصاصی در حوزه فروش لوازم خانگی فعالیت نمی‌کند بلکه هر آنچه را که فکر کنید می‌توانید در آمازون به طور آنلاین خریداری کنید. در وبسایت آمازون شما می‌توانید به مقایسه کالاهای مورد نظر خود بپردازید. همچنین می‌توانید نظر و نقد و بررسی سایر کاربران و خریداران را هم مطالعه کنید تا بتوانید به اطلاعات دقیق و جامعی برسید.

 همان‌طور که مطلع هستید، آمازون در ایران شعبه ندارد و به همین دلیل خرید از این فروشگاه دردسر زیادی دارد و اغالب گران تمام می‌شود که ارزش آن را هم ندارد. پس بهتر است به سایر گزینه‌ها بپردازیم.

دیجی‌کالا

دیجی کالا را می‌توانیم نسخه‌ی ایرانی آمازون بدانیم. در این فروشگاه هر چه بخواهید پیدا می‌شود. دیجی کالا حدود ۱۲ سال پیش تاسیس شد و آرام آرام تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران شد.
فروشگاه دیجیکالا هم مانند آمازون مختص به لوازم خانگی نیست اما در این فروشگاه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد به فروش می‌رسد و شما می‌توانید هر محصولی را خریداری کنید. همچنین امکان پرداخت در محل هم وجود دارد و با این کار می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید کنید.
وبسایت دیجیکالا هم به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و شما می‌توانید محصولات را به جزئیات مورد بررسی قرار دهید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین اگر شما محصولی داشته باشید، می‌توانید برای فروش با دیجیکالا همکاری کنید. این سرویس شبیه به ترب یا ایمالز است و می‌تواند به فروش بیشتر کسب و کارهای کوچک کمک کند.

فروشگاه appliancesonline

appliancesonline یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در کشور استرالیا است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است. این فروشگاه با سابقه به طور اختصاصی در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند و تمام وسایل و لوازم خانه و آشپزخانه را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.
فروشگاه لوازم خانگی appliances online امکان ارسال رایگان را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در وبسایت این فروشگاه شما می‌توانید انواع لوازم آشپزخانه و خانه را با یکدیگر مقایسه کنید و حتی امکان مشاوره رایگان نیز وجود دارد.
از دیگر خدمات برتر این فروشگاه آنلاین می‌توانیم به پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان پشتیبانی آن اشاره کنیم. همچنین این فروشگاه امکان تعویض لوازم قدیمی با لوازم جدید را فراهم کرده است که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی ردکارت

فروشگاه ردکارت، یکی از فروشگاه‌های آنلاین نوظهور است که به سبب محصولات با کیفیت و اورجینال خود، توانسته نظر مثبت کاربران را بدست آورد.
فروشگاه لوازم خانگی ردکارت نمایندگی برند باریتون را هم در اختیار دارد و شما می‌توانید محصولات باریتون را در وبسایت این فروشگاه به آدرس Redcart.ir مشاهده کنید.  البته فروشگاه آنلاین ردکارت علاوه بر باریتون، سایر برندهای مطرح لوازم آشپزخانه نظیر دلونگی، ال‌جی، مباشی و … را هم به فروش می‌رساند. همچنین اگر شما هم از طرفداران اسپرسو هستید و به فکر خرید اسپرسوساز اتوماتیک افتاده‌اید، خوب است تا این وبسایت را بررسی کنید.
همچنین این فروشگاه اینترنتی برای خریداران ساکن تهران، امکان پرداخت در محل و ارسال رایگان را فراهم کرده است. علاوه بر این موارد، چنانچه نیاز به مشاوره داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان ردکارت تماس بگیرید.

Share