لوازم خانگی از گذشته تا امروز

فروشگاه مدرن دارای ۳ شعبه فعال در سطح شهریار می باشد و نمایندگی برندهای مختلفی همچون، دوو، لایف، پاکشوما، اسنوا، امرسان و… می باشد.

لوازم خانگی نقش عمده ای در زندگی انسان مدرن ایفا می کند. از زمان عصر حجر که انسان شروع به استفاده از ابزار کرد، لوازم خانگی همیشه جایگاه مهمی در زندگی انسان داشته است. امروزه انسان قرن بیست و یکم از ابزارها و لوازم خانگی پیچیده تری برای زندگی روزمره خود استفاده می کند. هر چه بیشتر سعی کنیم زندگی خود را راحت تر کنیم، نقش لوازم خانگی در تعیین سبک زندگی یک خانواده مهمتر می شود. لوازم خانگی لوازم الکتریکی یا مکانیکی هستند که برخی از وظایف خانگی مانند پخت و پز یا نظافت را انجام می دهند. لوازم خانگی مهمی هستند که در خانه ما برای کارهای مختلف روزمره مانند پخت و پز، نظافت، ورزش، نگهداری مواد غذایی و غیره استفاده می شود. لوازم خانگی نقش مهمی در ظاهر شیک هر دکوراسیون منزل دارند. روند صعودی فناوری و نوآوری‌ها باعث شد که لوازم خانگی کاربرپسندتر شوند و کارهای روزمره خانه را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

اهمیت لوازم خانگی در زندگی روزمره

همه می خواهند زندگی خود را آسان تر کنند. در این زمان که حجم کار و استرس به طور تصاعدی در حال افزایش است، نیاز به وسایلی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند حیاتی است. وقتی صحبت از آسان‌تر کردن زندگی می‌شود، لوازم خانگی نقش مهمی دارند. این دستگاه ها قادرند با کاهش زمان و افزایش کارایی، تلاش شما را به حداقل برسانند. تجزیه و تحلیل لوازم خانگی مختلف و مزایای آنها برای تجهیز برخی از لوازم خانگی کارآمد حیاتی است. اگر می خواهید خانه را با وسایلی تجهیز کنید که به اندازه کافی کارآمد باشند، در جای مناسبی هستید. فروشگاه بزرگ لوازم خانگی مدرن در خدمت است که انواع لوازم خانگی را به شما ارائه دهد.

موارد زیر کارهایی است که ممکن است بدون گنجاندن لوازم خانگی در زندگی روزمره امکان پذیر نباشد.

شستشو

این یکی از کارهایی است که نیاز به تلاش زیادی دارد. اگر لباس‌های خود را با روش سنتی می‌شوید، حداکثر مدت زمان شما را درگیر می‌کند. وسایل مختلف می توانند در شستن لباس ها به شما کمک کنند. یکی از آنها ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی لوازم خانگی است که می تواند به شما در تمیز کردن لباس ها در کمترین زمان ممکن کمک کند. انواع ماشین لباسشویی در بازار موجود است. از بارگذاری از بالا تا بارگیری از جلو، هر نوع اهمیت خود را دارد. این عاقلانه را انتخاب کنید و به بهترین راه ممکن به خود کمک کنید. شما می توانید انواع ماشین لباسشویی برند اسنوا را در نمایندگی  اسنوا در شهریار مشاهده و خریداری کنید.

تمیز کردن

تمیز کردن کف خانه می تواند سخت باشد. انواع مختلفی از لوازم خانگی وجود دارد که به تمیز کردن موثر کمک می کند. جاروبرقی مهم ترین وسیله برای نظافت منزل شماست. امروزه حتی برخی از جاروبرقی ها مجهز به هوش مصنوعی هستند که تمام مشکلات را حل می کند. شما حتی نیازی به تلاش اضافی در هنگام تمیز کردن کثیفی ندارید. این نوع لوازم خانگی کاملاً در دسترس هستند و می توان آنها را بدون هیچ زحمتی انتخاب کرد. لوازم خانگی که با نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی عرضه می شوند بسیار گران هستند. با این حال، انتخاب این موارد می تواند از همه جنبه ها سودمند باشد اگر به دنبال انواع انواع جاروبرقی هستیند می توانید جاروبرقی های پاکشوما را انتخاب کنید. برای خرید انواع جاروبرقی پاکشوما می توانید به نمایندگی پاکشوما در شهریار مراجعه کنید.

آشپزی

این یکی از مهمترین کارهایی است که بدون کمک لوازم خانگی انجام نمی شود. چندین وسیله خانگی مانند مایکرویو، اجاق گاز، آبمیوه گیری و .. آشپزی را آسان می کنند. اگر به دنبال لوازم آشپزی با کیفیت در انواع مدل ها و برند های مختلف هستید می توانید به فروشگاه لوازم خانگی مدرن مراجعه کنید. فروشگاه مدرن نمایندگی دوو در شهریار می باشد و شما می توانید به صورت نقد و اقساط محصولات این فروشگاه بزرگ را خریداری نمایید.

هایپرکالای لوازم خانگی مدرن

فروشگاه مدرن دارای ۳ شعبه فعال در سطح شهریار می باشد و نمایندگی برندهای مختلفی همچون، دوو، لایف، پاکشوما، اسنوا، امرسان و… می باشد. برای مشاوره و خرید می توانید با ما تماس حاصل نمایید و یا به صورت حضوری از فروشگاه های ما دیدن کنید.

راه های ارتباطی
https://bsrmodern.com/

شعبه مرکزی

آدرس : شهریار – بلوار آزادگان – بعد از نمایندگی سایپا – هایپر لوازم خانگی بصیری

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۲

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۳

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۴

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۵

فروشگاه اسنوا

آدرس : شهریار – جنب پل زیرگذر قائم – مجتمع فیروزه – فروشگاه زنجیره ای مدرن

۰۲۱-۶۵۲۸۰۵۴۱

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۳

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۴

۰۹۹۱-۱۲۳۴۵۱۵

فروشگاه شهر پاکشوما

آدرس : شهریار – بعد از خیابان طالقانی – شهر پاکشوما شهریار

۰۲۱-۶۵۲۹۳۹۵۰

۰۲۱-۶۵۲۹۳۹۵۱

۰۹۱۹-۴۶۸۱۲۲۳

Share