فرمانده انتظامی تالش اعلام کرد:

عامل درگیری خیابانی تالش روانه زندان شد | مجروحیت یک نفر با سلاح سرد

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل نزاع و درگیری خیابانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر با سلاح سرد مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل نزاع و درگیری خیابانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر با سلاح سرد مجروح شد.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت‌نمایی و درگیری ‎با سلاح سرد توسط فردی در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر مشخص شد، یک نفر با سلاح سرد مجروح و ضارب از محل ارتکاب جرم متواری شده است، افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، محل اختفاء متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله دستگیر و پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد، تصریح کرد: طبق گزارش حال مصدوم این حادثه رضایت بخش است.

سرهنگ رستمی در پایان علت این درگیری را اختلافات مالی عنوان کرد و بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share