فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عامل قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح سرد در تالش | حال مصدوم این نزاع، رضایت بخش است

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت توسط فردی در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: پس از حضور پلیس در صحنه مشخص شد ۲ نفر به علت نحوه رانندگی با یکدیگر درگیر شده‌اند که یکی از آن‌ها با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح سرد و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده است.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم ۳۵ ساله این پرونده خبر داد و بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رستمی در پایان با بیان اینکه حال مصدوم این نزاع رضایت بخش گزارش شده است، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

Share