فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عاملان درگیری خانوادگی در تالش!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان نزاع و درگیری خانوادگی در یکی از بخش‌های این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۴۳ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان نزاع و درگیری خانوادگی در یکی از بخش‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: در پی تماس مردمی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، عاملان این نزاع و درگیری را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش علت درگیری را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و اذعان داشت: متهمان ۴۳ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان امنیت را محصول یک فرآیند جمعی دانست و از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share