سرهنگ محمد رستمی اعلام کرد:

عاملان حریق عمدی ۸ باب منزل ییلاقی در تالش دستگیر شدند!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان حریق عمدی ۸ باب منزل ییلاقی در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۲۴ و ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی آتش سوزی ۸ باب منزل ییلاقی در یکی از بخش‌های این شهرستان، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه برابر شواهد و مدارک موجود و نظریه کارشناسی عمدی بودن حریق محرز شد، افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع جرم موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان آتش سوزی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان ۲۴ و ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان علت آتش سوزی را اختلافات ملکی عنوان کرد، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و شهروندان می‌توانند هرگونه مورد مشکوکی را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share