سرهنگ رستمی اعلام کرد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در تالش | اختلاف بر سر محل پارک خودرو علت درگیری بود

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش با اشاره به اینکه ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در یکی از سواحل این شهرستان دستگیر شدند، گفت: علت درگیری اختلاف بر سر محل پارک خودرو بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در یکی از سواحل این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۵ نفر از عوامل این نزاع را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلاف بر سر محل پارک خودرو عنوان کرد و اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share