کارگرنیا مطرح کرد؛

زمان بندی پروژه رینگ ۹۰ متری توسط شهردار رشت اعلام شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای رشت به استناد صحبت های شهردار پیرامون پروژه رینگ ۹۰ متری به شهروندان قول داده است و انتظار داریم زمان بندی آغاز عملیات این پروژه توسط شهردار رشت به شورا اعلام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در جلسه بررسی پروژه رینگ ۹۰ متری در ساختمان سرمایه‌گذاری شهرداری رشت با ابراز گلایه ازعدم ارائه مباحث جدید پیرامون این پروژه اظهار کرد: مواردی که در این جلسه مطرح شد، در دوران فعالیت شورای چهارم رشت نیز اعلام شده بود متاسفانه در این جلسه موضوع جدیدی برای پروژه رینگ ۹۰ متری مطرح نشد.

وی با تاکید به اینکه شورای رشت به استناد صحبت‌های شهردار در روز انتخاب شدن برای این جایگاه، به شهروندان رشت پیرامون اجرای رینگ ۹۰ متری قول داده است افزود: از شهردار رشت به عنوان فردی که سابقه ۸ سال فعالیت در جایگاه عضو شورا را دارد، انتظار می‌رود در ارائه برنامه‌ها پیرامون پروژه‌های اولویت دار رشت گام‌های مؤثرتری مشاهده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز گلایه از بی‌اعتمادی شهروندان به مجموعه مدیریت شهری رشت تصریح کرد: اگر قرار است با این بی‌برنامگی‌ها و تکرار مکررات گام برداریم یقینا شورای ششم رشت نیز به سرنوشت برخی از شوراهای ادوار گذشته این شهر که در دوران فعالیتشان حاصلی برای شهر به همراه نداشتند، دچار می‌شود.

کارگرنیا به مشکلات ایجاد شده در حوزه سراوان اشاره کرد و گفت: اینکه بخشی از توان شهرداری رشت اخیرا در حوزه سراوان هزینه شده است را قبول داریم، اما این موضوع نباید به بی‌توجهی نسبت به دیگر مباحث شهری بیانجامد و هر واحدی از شهرداری رشت موظف است به وظایفش بپردازد.

Share