کارگرنیا تاکید کرد؛

تلاش شورای ششم برای حفظ آرامش و ثبات مدیریتی | ورزش همگانی در رشت توسعه می یابد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: باید با بهره مندی از ظرفیت هایی همچون سرای محلات نسبت به توسعه و ترویج ورزش همگانی توجه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در دیدار با مربیان و داوران رشته های مختلف ورزشی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدا قهرمانان واقعی این کشور هستند و ماقصد داشتیم این دیدار را با ورزشکارانی که برخی از آنان از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند زودتر برگزار کنیم اما با توجه به اینکه موضوع انتخاب شهردار رشت در دستور کار بود  به همین علت این دیدار به تعویق افتاد.

محمد حسین واثق کارگرنیا به انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در ابتدای فعالیت شورای ششم رشت با اهدافی از جمله ثبات مدیریتی نسبت به انتخاب  احمدی شهردار رشت اقدام کردیم و پس از اعلام استعفای وی ، شورای رشت در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری و در نهایت در جلسه روز گذشته نیزشهردار رشت انتخاب شد.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم رشت به دنبال حفظ آرامش و ثبات مدیریتی است بیان کرد: شورای ششم قصد دارد حواشی ادوار گذشته پیرامون موضوع انتخاب شهردار تکرار نشود و در این راستا نیز تلاشمان را  به کار گرفته ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط و شادمانی است، تصریح کرد: باید برای توسعه ورزش تلاش کنیم و یقینا  ترویج ورزش از بروز بسیاری از آفت ها در جامعه جلوگیری می کند.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه متاسفانه شهرداری ها از جمله شهرداری رشت با مشکلات مالی مواجه هستند افزود : شهرداری ها به منظور تامین هزینه ها به عوارض شهری وابسته هستند و از این رو در مواردی از جمله تقدیر از مدال آوری  و افتخار آفرینی های ورزشکاران این شهر نیز آن گونه که باید نمی توانیم عمل کنیم و از این بابت شرمنده هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه  شورای ششم رشت به منظور ساماندهی وضعیت مالی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به شهروندان برنامه های مختلفی دارد تصریح کرد: شهرداری ها بر اساس قانون باید در حوزه توسعه ورزش همگانی فعالیت داشته باشند و معتقدم باید به ورزش زورخانه ای و پهلوانی که برگرفته آداب و منش مردمان سرزمینمان است نیز توجه بیشتری معطوف شود.

کارگرنیا با بیان اینکه ورزش زورخانه ای و پهلوانی مظلوم واقع شده است افزود: ورزش زورخانه ای و پهلوانی همانند بسیاری از داشته های ما که به فراموشی سپرده شده است متاسفانه مورد توجه نیست و این ورزش در کنار پرورش جسم به پرورش  روح افراد نیز می پردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت  با اشاره به اینکه هزینه های برگزاری این نشست به صورت شخصی و توسط یکی از دوستان تامین شده است گفت: ما امانتداران مردم هستیم و باید در حفظ و حراست از بیت المال دقت و توجه داشته باشیم.

Share