پس از درگیری به علت اختلافات قبلی رخ داد؛

دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در لوشان

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و کشف ۶ قبضه سلاح سرد و گرم در شهر لوشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و کشف ۶ قبضه سلاح سرد و گرم در شهر لوشان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار داشت: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در شهر لوشان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان داشت: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد به علت اختلافات قبلی تعدادی از جوانان یکی از محله‌های شهر لوشان با سلاح سرد و گرم شکاری با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۱۰ نفر از عاملان این درگیری دستگیر و ۵ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم شکاری از آن‌ها کشف شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ روشن قلب در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

Share