فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در رودبار!

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار به رشت» به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پلیس حین بررسی این خودرو به حرکات یکی از مسافران مظنون و در بازرسی از وسایل همراه این فرد، ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرد بیان داشت: در این رابطه متهم ۵۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها بر فرزندان خود از آن‌ها خواست برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share