فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف ۳۰ کیلوگرم گوشت گراز از یک اتوبوس در رودبار!

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به اینکه ۳۰ کیلوگرم گوشت گراز از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد، گفت: در این رابطه متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۳۰ کیلوگرم گوشت گراز از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۳۰ کیلوگرم گوشت گراز در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share