فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود اعلام کرد:

دستگیری فردی که با سلاح گرم یک خانم را در لنگرود تهدید کرده بود

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه فردی که با سلاح گرم اقدام به تهدید یک خانم کرده بود، دستگیر شد، افزود: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: فردی که با سلاح گرم اقدام به تهدید یک خانم کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه گفت: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از محلات شهر لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله در محل مورد نظر حضور یافتند، افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد، مردی با مراجعه به منزل برادرزاده همسرش با تهدید سلاح گرم این خانم را سوار خودرو کرده و به منزلش برده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس با هماهنگی قضایی به محل سکونت متهم اعزام، این فرد را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را به همراه ۵ عدد فشنگ مربوطه کشف کرد.

سرهنگ سرخوش‌پور با اشاره به اینکه متهم علت این اقدامش را اختلافات شخصی عنوان کرده، بیان داشت: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

Share