فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف محموله ۹ میلیارد تومانی در آستارا

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک محموله ترانزیتی به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در آستارا خبر داد و افزود: متهم ۳۹ ساله به همراه پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستارا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک محموله ترانزیتی به ارزش ۹۴میلیارد ریال در آستارا خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در اداره کل گمرک آستارا در حین پایش و رصد محموله ‌های ترانزیتی در محور تردد ترانزیت به یک دستگاه حامل قطعات منفصله که از مرز زمینی آستارا وارد کشور شده بود مشکوک و با بررسی اسناد و مدارک گمرکی متوجه جعل CMR بین المللی از سوی شرکت حمل و نقل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی این کامیون را توقیف کردند، افزود: محموله ترانزیتی شامل دو دستگاه خودروی سواری UAZ و PIKAP به ارزش ۹۴ میلیارد ریال است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا متهم ۳۹ ساله به همراه پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستارا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان مبارزه با پدیده شوم قاچاق را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد قاچاق کالا و ارز و یا احتکار مواد غذایی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

Share