فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

توقیف کامیون حامل موادمخدر در عملیات مشترک پلیس آستارا | کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک!

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک ماموران انتظامی و مرزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیاتی مشترک ماموران انتظامی و مرزبانی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تحقیقات صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی دریافتند فردی از یکی از استان‌های همجوار نسبت به تهیه یک محموله موادمخدر اقدام و در حال انتقال آن به خارج کشور با یک دستگاه خودرو تریلی از راه زمینی است ادامه داد: خودرو کامیون شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستار با اشاره به اینکه در این رابطه ماموران انتظامی و مرزبانی در عملیاتی مشترک با انجام اقدامات پلیسی کامیون مورد نظر را در ورودی بخش قره‌سو متوقف کردند گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۴ متهم ۴۲.۴۲، ۴۶. ، ۵۶ این پرونده و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و با تاکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خبری در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share