فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

توقیف ۴ دستگاه خودرو در آستارا به اتهام احتکار

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از شناسایی یک پارکینگ و کشف ۴ دستگاه خودرو احتکاری به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از شناسایی یک پارکینگ و کشف ۴ دستگاه خودرو احتکاری به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی گفت: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از محله‌های آستارا مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این پارکینگ موفق به کشف ۴ دستگاه خودرو احتکاری شامل ۳ دستگاه پراید ۱۱۱ و یک دستگاه پژو پارس شدند.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است عنوان داشت: در این خصوص یک متهم ۳۸ ساله دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است گفت: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است.

Share