فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آستارا | متهم ۳۳ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایست و بازررسی سه راه قلعه خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش این محموله را، ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایست و بازررسی سه راه قلعه خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی مبارزه با قاچاق سوخت را یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: بنابر بر دریافت اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه کامیون تانکردار از مسیر «اردبیل – آستارا» اقدام به قاچاق سوخت می‌کند، موضوع برای پیگیری در دستور کار ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه و پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، حین پایش و کنترل محور مواصلاتی اردبیل به آستارا خودرو مورد نظر در حال تردد در این مسیر شناسایی و متوقف شد افزود: پلیس در بازرسی از این خودرو، ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۳ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و سوخت‌های قاچاق نیز به شرکت نفت تحویل داده شد.

سرهنگ نمازی بیان داشت: کارشناسان ارزش این محموله را، ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور، زمینه‌ساز جرایم دیگر در سطح جامعه می‌شود.

Share